واقعیت را بررسی کنید: برگ برنده دولت سند خود از 3000 تن در روز سناریوی

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارگران را در بیماران خارج از coronavirus منطقه مصرف در ابن میمون مرکز پزش

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگران را در بیماران خارج از coronavirus منطقه مصرف در ابن میمون مرکز پزشکی در بروکلین نیویورک. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

روز دوشنبه نیویورک تایمز منتشر شده آنچه به نظر می رسد مواد منفجره پیدا کردن: یک سند داخلی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که پیش بینی بسیاری از آمدن مرگ و میر ناشی از کوروناویروس از رئیس جمهور پیش بینی کرده است publicly.

به طور خاص در این سند گنجانده شده است پیش بینی کرد که در هفته های آینده نرخ روزانه عفونت های جدید در ایالات متحده افزایش می یابد بنابراین شتاب که در ماه ژوئن 1 بیش از 200 ، 000 نفر در هر روز خواهد بود پیمانکاری ویروس — و بیش از 3000 نفر در هر روز خواهد بود و در حال مرگ. (برای مقایسه در حال حاضر ایالات متحده آمریکا است که مورد تایید 27,000 موارد جدید و 1800 مرگ و میر در هر روز به صورت تجمعی مرگ و میر در مورد 69,000. و در روز یکشنبه رئیس جمهور تهمت و گفت که او انتظار می رود مجموع مرگ و میر در حدود 100,000.)

اما یک نکته مهم این داستان است. NPR تماس اپیدمیولوژی که با این پیش بینی در سند داخلی, جاستین Lessler از دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Bloomberg School of Public Health. Lessler می گوید: پیش بینی های ذکر شده در این سند را نشان نمی نهایی خود را پیش بینی. بلکه آنها بخشی از کار است که هنوز هم بسیار در حال پیشرفت است — به عبارت دیگر ناقص است.

"این است که اگر کسی نگاه بیش از شانه من زمانی که من در نیمه راه از طریق قرار دادن با هم کار کنند و در زمان یک عکس و قرار دادن نتایج در خارج وجود دارد," او می گوید NPR.

NPR نیز رسیده به مقامات مختلف در دولت برای نظر.

در اینجا پاسخ ما رو به چهار پرسش کلیدی.

چگونه این پیش بینی ها می آیند را شامل می شود در حالی که دولت سند ؟

Lessler است که در یک تیم در هاپکینز است که یک قرارداد برای ارائه coronavirus بینی به سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA)'s پاسخ ملی هماهنگی مرکز (که با توجه به وب سایت خود را یک "چند آژانس مرکز که مختصات کلی حمایت دولت فدرال به صورت عمده حوادث و شرایط اضطراری"). Lessler می گوید: او به تازگی ارائه پیش نویس طرح گرافیکی به همکاران در FEMA به عنوان بخشی از خود را معمول تمرین های کار در حال پیشرفت است. ایده او می گوید: به آنها نشان دهد که چگونه به کار شد و شروع به شکل گرفتن به طوری که آنها می تواند به ورودی.

"درک است که [این] بود که همیشه در نظر گرفته شده است تا نشان داده شود به افرادی که به طور کامل آگاه است که این کار در حال پیشرفت است نه یک نتیجه نهایی می گوید:" Lessler.

که چگونه و چرا نمودار شد کپی سند داخلی "من در مستراح به این روند می گوید:" Lessler. او می گوید که او نیز نمی داند که آیا این سند — که فرمت شده و مانند یک سری از اسلاید برای ارائه — استفاده شد مختصر هر یک از مقامات در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

چه دولت پاسخ ؟

سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere گفت که سند نمی آمد از کاخ سفید است که آن را تا به حال ارائه شده به coronavirus نیروی کار و که آن را رفته است و نه از طریق بین بررسی صلاحیت. دیری اضافه شده است که پیش بینی را منعکس نمی کند هر گونه مدل سازی انجام می شود و یا توسط تجزیه و تحلیل نیروی کار به عنوان آن مشغول به کار در آن به تازگی منتشر شده دستورالعمل های مرحله به مرحله برای بازگشایی اقتصاد است.

NPR رسیده به چندین آژانس های فدرال و همچنین از آنجا که بسیاری از صفحات مهر با آرم از هر دو وزارت امنیت داخلی (که نظارت FEMA) و وزارت بهداشت و خدمات انسانی یا HHS (که نظارت بر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و یا CDC). در برخی از صفحات FEMA اشاره شده است به طور مستقیم و بر دیگران CDC آرم نیز گنجانده شده است.

یک سخنگوی CDC تا به حال هیچ نظر فراتر از صدور بیانیه ای که پیش بینی نمی شد از CDC و کارگردانی سوال FEMA. مقامات در FEMA پاسخ نمی دهند.

چرا Lessler نظر خود را پیش بینی ناقص? آنچه که از دست رفته ؟

Lessler می گوید که به عنوان معمول عمل در میان اپیدیولوژی او می آید تا با پیش بینی های در حال اجرا بسیاری از شبیه سازی های کامپیوتری برای چه این بیماری همه گیر را بازی کردن. برای هر سناریو او شاخه های مختلف مجموعه ای از فرضیات در مورد پاسخ به طیف گسترده ای از متغیرهای کلیدی مانند این که چگونه این ویروس منتقل می شود, چقدر جمعیت تصویب اقدامات پیشگیرانه از قبیل اجتماعی فاصله چه تاثیر آن اقدامات را ،

هنگامی که تمام شبیه سازی های انجام, او پس از آن اجرا می شود ریاضی تجزیه و تحلیل برای دیدن آنهایی که به نظر می رسد اکثر اخباری و او می آید تا با یک میانگین وزنی از همه نتایج. اما پیش بینی ساخته شده است که آن را به سند داخلی منتشر شده توسط زمان بر شد تنها حدود یک سوم از این حالات است که Lessler خواهد بود از جمله در آخرین پیش بینی.

برای دیدن نسخه ناقص از کار خود را منتشر و مورد بحث و بنابراین عموم بود از همه بیشتر دلسردکننده پس واضح از نمودار که شبیه سازی های او اجرا شده تا کنون می باشد که قوی — پس از آنها موفق به پیش بینی تعداد واقعی مرگ و میر به تاریخ. "بله این من بوده است بعد: داشتن نیت نقره انتقاد من متوسط کار بر روی توییتر" او می گوید: با اشاره به برجسته و وبلاگ نویس است. "است که" او می افزاید: با خندیدن "شما می دانید یک احساس بزرگ است."

پس چگونه بسیاری از COVID-19 مرگ و میر خواهد بود پیش بینی یک نسخه کامل از Lessler این مدل ؟

Lessler می گوید که در حالی که او اضافه کرده است در مطلب شبیه سازی از آنهایی که منعکس در سند داخلی او هنوز نهایی خود را طرح. و در هر صورت هنگامی که کار کامل است, هاپکینز' قرارداد با FEMA او مانع از افشای نتایج به عموم مردم است. که گفت: Lessler اخطار می دهد که ناقص طرح منتشر شده در نیویورک تایمز از بیش از 200 ، 000 مورد جدید و بیش از 3000 جدید مرگ و میر در هر روز در ماه ژوئن 1 است تنها یکی از بسیاری از حالات ممکن است. و در حال حاضر "من نمی دانم اگر آن را به احتمال زیاد است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب