Facebook وعده 100 میلیون دلار برای کمک به, اخبار رسانه های ضربه سخت گیر

داستان خنده دار: دو هفته پیش Facebook اعلام کرد که این امر اختصاص 1 میلیون دلار برای کمک به محلی اتاق های خبر در ایالات متحده و کانادا پوشش Coronavirus بحران است.

من به پیشنهاد یک سخنگوی شرکت است که به مراتب بیشتر مورد نیاز خواهد بود برای ایجاد هر نوع تفاوت معنی دار بود. معلوم Facebook در حال حاضر فکر کردن در مورد آنچه که ممکن است مانند نگاه.

در صبح روز دوشنبه, Facebook اعلام کرد که پله به نقض اختصاص 100 میلیون دلار برای سرپا نگه داشتن اخبار سازمان های کوبیده مالی اثر این بیماری همه گیر.

“همه این روزنامه نگاران در حال کار در سراسر ساعت تحت شرایط بسیار دشوار است به سعی کنید به نگه داشتن همه ما آگاه است. و در همان زمان سازمان های خبری در حال مبارزه به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از شیوع” Facebook معاون رئیس جمهور برای اخبار جهانی مشارکت کمپبل براون سابق لنگر برای سی ان ان و ان بی سی نیوز می گوید NPR. “ما قصد داریم به تلاش برای اطمینان حاصل شود که دلار نگه داشتن جریان به آن دسته از سازمان های خبری است که سخت ترین ضربه در لحظه ای که ما به شدت به آنها نیاز دارید.”

NPR هفته گذشته گزارش مبرم تازه خطر مطرح شده برای اخبار محلی کسب و کار اقتصادی اثرات Coronavirus. بسیاری در صنعت دیده می شود گذشته بشردوستانه حرکت Facebook — حتی در این مقیاس به عنوان یک حل کوتاه از دراز مدت تهدید.

اخبار محلی صنعت در حال حاضر کاهش یافته است, در بخشی به دلیل دیجیتال غول را پوست کنده و دور آن خوانندگان و تبلیغ. Google و Facebook در میان بازیگران برجسته (یا مجرم بسته به نقطه نظر شما). در طول همه گیر بسیاری از باقی مانده تبلیغ برای روزنامه ها و سایت های محلی در حال سقوط دور.

“من به دنبال نه برای امور خیریه. من به دنبال یک مدل کسب و کار” دیوید Chavern, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت رسانه های خبری اتحاد صنعت تجارت سکس به من گفت: هفته گذشته قبل از Facebook اعلام شد ، “آنها احساس نمی مجبور به پرداخت برای محتوای اخبار به این دلیل که قانون نشده پشتیبانی می کند آنها مجبور به پرداخت هزینه برای آن.”

سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Google search اغلب اصلی خط لوله برای سایت های خبری و روزنامه ها برای رسیدن به خوانندگان دیجیتالی, اگر چه آنها به طور معمول سهم کمی از درآمد حاصل از دیجیتال غول. Chavern امید به اعتصاب یک معامله به تغییر است که در راه سازگار.

براون گفت: یک چهارم از جدید Facebook پول — $25 میلیون است — برای کمک به کوچکتر ایالات متحده در اتاق های خبر پوشش Coronavirus. مقالات دریافت کمک های مالی تا کنون در حال اضافه کردن خبرنگاران انداختن paywalls یا دستیابی به تجهیزات جدید برای کار از راه دور. کمک های مالی به طور معمول شده است در نسبتا کم هزار دلار است.

Facebook پور یکی دیگر از $75 میلیون به تبلیغات در نشریات در ایالات متحده و دیگر بیماری همه گیر نقاط داغ در اروپا از جمله ایتالیا و اسپانیا در تلاش برای به تزریق سریع به اخبار نشریات. به عنوان بحران محو قهوه ای می گوید, Facebook باید تمرکز بر روی آنچه اتفاق می افتد در آینده برای این صنعت در برخی از راه انعکاس Chavern نگرانی.

“آنچه ما نیاز داریم… است Facebook به یک شریک بهتر به اخبار را برای دراز مدت به [توسعه] کسانی که پایدار و مدل کسب و کار است که نگه داشتن سازمان های خبری را در یک محل که در آن آنها در حال تلاش برای کشف کردن که شما می دانید آنچه که آینده خود را به نظر می رسد مانند” براون می گوید و اضافه کرد: “اگر آنها در آینده است. وجود دارد بسیاری از پرسش های وجودی رو به این صنعت در حال حاضر است.”

Facebook اعلام کرده است برچسب قیمت بزرگ اخبار طرح در گذشته است. در عین حال آن را روت نسبتا کمی به اتاق های خبر داده تمام ترافیک و درآمد آن را منحرف از آنها. طنز: اخبار معمولا نمی را تشکیل می دهند بخش عمده ای از Facebook حجم — جز در یک بحران و جنجال و هیاهو مانند زمان حاضر زمانی که آن بسیار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im