FAA سفارشات هزاران نفر از بوئینگ 737s تحت اورژانس بازرسی

بزرگنمایی این تصویر اداره هوانوردی فدرال اورژانس هوایی شایستگی بخشنامه دستور بازرسی از هواپیمای بوئی

توسط MINERALNEWS در 3 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اداره هوانوردی فدرال اورژانس هوایی شایستگی بخشنامه دستور بازرسی از هواپیمای بوئینگ 737 کلاسیک و نسل بعدی هواپیما که به شرکت های هواپیمایی باید در ذخیره سازی به دلیل کاهش تقاضا با توجه به کوروناویروس. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

اداره هوانوردی فدرال سفارش اضطراری بازرسی از حدود 2000 بوئینگ 737 هواپیما به دلیل ممکن است موتور سوپاپ مشکل است که می تواند منجر به خرابی موتور.

FAA اورژانس هوایی شایستگی بخشنامه دستور بازرسی از 737 کلاسیک و نسل بعدی هواپیما که به شرکت های هواپیمایی در حال ذخیره سازی با توجه به شدت کاهش می یابد مسافرت هوایی و تقاضا به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

FAA به منظور نشان می دهد که بازرسان در بر داشت خوردگی در بعضی از موتورهای هوا دریچه چک. خوردگی می تواند دریچه برای تبدیل شدن به گیر در موقعیت باز است که می تواند هر دو از یک هواپیما موتور به از دست دادن قدرت و جلوگیری از آنها را از راه اندازی مجدد.

بخشنامه نیاز به شرکت های هواپیمایی و هواپیما دیگر صاحبان و اپراتورهای به بازرسی دریچه در تمام کلاسیک خود و NG 737s شده است که در عمل برای هفت یا چند روز متوالی.

در یک بیانیه بوئینگ می گوید که "با هواپیما ذخیره شده و یا استفاده می شود به ندرت به دلیل کاهش تقاضا در طول COVID-19 گیر شیر را می توان بیشتر در معرض خوردگی است."

بوئینگ می گوید این است که به ارائه بازرسی و جایگزینی اطلاعات به صاحبان ناوگان اگر آنها کشف یک موضوع است.

شیر مشکل است نه مربوط به بوئینگ مبتنی 737 Max هواپیما.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن