اکسون موبیل شروع به ساخت ضد عفونی کننده دست هفته پس از مشروب شرکت

بزرگنمایی این تصویر سلامت کارگر را کنار می گذارد ضد عفونی کننده در Bungamati نپال در 15 آوریل. اکسون

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سلامت کارگر را کنار می گذارد ضد عفونی کننده در Bungamati نپال در 15 آوریل. اکسون موبیل می گوید آن است که تنظیم مجدد تسهیلات به ضد عفونی کننده دست. شرکت های الکل روشن به تولید و اهدا در تقاضای محصول در اواسط ماه مارس. Prakash ریاضیات/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Prakash ریاضیات/خبرگزاری گتی ایماژ

اکسون موبیل به پیکربندی مجدد تسهیلات در لوئیزیانا به تولید پزشکی-درجه ضد عفونی کننده دست با هدف تولید از 160,000 گالن برای اهدا به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان.

اکسون موبیل شیفت به ضد عفونی کننده می آید به عنوان شرکت های نفتی در حال فشرده با کاهش تقاضای جهانی نفت ادامه دارد و پایین سنگ خام قیمت.

مشروب شرکت ساخته شده مشابه محوری بیش از یک ماه پیش و پس از کمبود ضد عفونی کننده دست اول بودند آشکار تبدیل شدن.

Bacardi منتقل تولید در رم رسومات در پورتوریکو را اهدا ضد عفونی کننده دست; Anheuser Busch InBev repurposed روند آن برای ساخت غیر الکلی آبجو برای ایجاد ضد عفونی کننده به دور; و صنایع دستی کوچک مشروب در سراسر کشور نمیفهمد چگونه به ایجاد و بسته بندی ضد عفونی کننده دست اغلب اهدای آن به جوامع محلی.

ضد عفونی کننده دست را می توان ساخته شده یا اتیل الکل مانند اتانول در مشروبات الکلی و یا ایزوپروپیل الکل است که به طور معمول حاصل از سوخت های فسیلی است.

اکسون موبیل به مدت طولانی تولید ایزوپروپیل الکل به عنوان یکی از بسیاری از محصولات و در اواخر ماه مارس آن را اعلام عمومی شد که در آن با کمک coronavirus تلاش مداوم برای تولید ایزوپروپیل الکل و "ارائه آن به مشتریان و مناطقی که به آن نیاز دارید."

در تاریخ 24 آوریل این شرکت اعلام کرد که اندازه گیری های جدید برای ایجاد ضد عفونی کننده دست در خانه و اهدای آن به خط مقدم.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب