انفجار در تصویری میشکند کاغذ آسیاب; هیچ کس صدمه دیده

جی مین - انفجار در یک کارخانه کاغذ سازی در مین را تکان داد زمین چهارشنبه و تولید ستونی از دود سیاه بود که قابل

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

جی مین - انفجار در یک کارخانه کاغذ سازی در مین را تکان داد زمین چهارشنبه و تولید ستونی از دود سیاه بود که قابل مشاهده برای مایل در اطراف اما به نظر نمی رسد که کسی مجروح شد.

انفجار لرزاند, Androscoggin, آسیاب در جی حدود 70 مایلی شمال پورتلند حدود ظهر, دولت, سخنگوی پلیس استیو McCausland گفت. آسیاب پرسنل پلیس گفت هیچ کس مجروح شد, او گفت:.

افزایش ابر دود که ثبت شده توسط bystander شد و به دنبال آن باران مانده است که ساخته شده و گلوله مانند سر و صدا به عنوان آن را زده اتومبیل در این منطقه است. فیلم ضبط شده پس از انفجار نشان داد آسیب گسترده به آسیاب که در مورد استخدام 500 نفر است و یک قطعه کلیدی از روستایی مین اقتصاد است.

پاسخ اضطراری با عجله به آسیاب و دولت آتش marshal برنامه ریزی تحقیق و تفحص است. علت روشن نیست McCausland گفت.

رژیم صهیونیستی. جانت میلز خواست ساکنان به دور ماندن از صحنه صدور یک ایمیل فرستاده بیانیه درخواست از ساکنان برای "عضویت من در دعا برای ایمنی و رفاه از همه کسانی که در داخل و اطراف آسیاب های تاریخی."

آسیاب فروخته شده بود در ماه فوریه توسط اوهایو بر اساس Verso کاغذ به تخصص و کاغذ تولید در پنسیلوانیا است.

Pixelle تخصص Solutions یک شرکت خصوصی برگزار شد در بهار, بیشه, پنسیلوانیا به دست آورد هر دو جی میل و دیگر آسیاب در ویسکانسین در یک 400 میلیون دلار معامله شد. Pixelle در آن زمان گفت که این قرارداد را بزرگترین تخصص مقاله کسب و کار در ایالات متحده آمریکا از نظر تولید سالانه.

ما برای همه است ادامه داد: نماز از طریق این خواهد شد و به روز رسانی اطلاعات هنگامی که آن را در دسترس است. ما نیز درخواست که شما دور ماندن از منطقه و اجازه می دهد تا خدمه به کار" گفت: "شیلوه LaFreniere سخنگوی Pixelle.

آسیاب ساخته شده در اواسط دهه 1960 در جی که امروز جامعه از حدود 5000 نفر است.

مین رئیس جمهور مجلس سنا Troy جکسون گفت: دولت نیاز به حمایت جامعه و نیروی کار آن در پی چنین اصلی ،

"به 500 آسیاب کارگران که نشان داد تا به امروز در انتظار آن را به یک روز معمولی من می دانم این است که ویرانگر است و بعد از چند روز و هفته را آسان نخواهد بود," او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب