کارشناسان استناد آب و هوا ‘بزرگترین قاتل در حمل و نقل هوایی’ به احتمال زیاد عامل کلیدی در کوبه برایانت هلیکوپتر سقوط

نور رقیق است که تا به حال حل و فصل بر روی باند فرودگاه جان وین در فرودگاه در هنگام کوبه برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و شش مسافر دیگر سوار یک هلیکوپتر صبح روز یکشنبه به احتمال زیاد نمی خواهد که مطرح شده خیلی از نگرانی به یک خلبان هلی کوپتر با نزدیک به 20 سال تجربه پرواز.

اما شرایط تغییر حدود نیم ساعت بعد زمانی که این هواپیما پرواز بیش از ضخامت ابرها در دره سن فرناندو است که کاهش دید پیش بینی کرد پیش از آن در روز. دید کاهش یافته بود به طوری که اداره پلیس لس آنجلس تا به حال مبتنی ناوگان خود را از هلیکوپتر که آن روز صبح.

هلیکوپتر گذر گاه کوبه و مهمان خود را — یک Sikorsky S-76 هلی کوپتر ساخته شده در سال 1991 — دور تقریبا 13 دقیقه بیش از گلندیل در انتظار ترخیص از کنترل ترافیک هوایی به ادامه آن سفر ویژه بصری قوانین پرواز که خواهد عطا ترخیص کالا از گمرک برای پرواز در شرایط آب و هوایی با کمتر از حداقل دید برای منظم بصری پرواز.

تبلیغات

کارشناسان می گویند که در آن نقطه خلبان تا به حال یک تصمیم. او می تواند به نوبه خود شروع پرواز با استفاده از هلیکوپتر و ابزار پیدا کردن یک در نزدیکی فرودگاه به زمین با خیال راحت و یا فشار. خلبان شناسایی و توسط همکاران به عنوان Ara Zobayan ادامه پرواز به سمت فرودگاه کرمان. دقیقه بعد سقوط هلیکوپتر به تپه ای در کالاباساس, کشتن همه نه نفر در هیئت مدیره.

در حالی که کمتر از ایده آل آب و هوا غیر معمول نیست برای خلبانان با تجربه, پرواز, وقتی که دید در حال کاهش است یک خطر شدید کارشناسان می گویند.

“بزرگترین قاتل در حمل و نقل هوایی, نوار, هیچ کدام, است آب و هوا” گفت: Michael لنز بازنشسته ایمنی برنامه تحلیلگر با اداره هوانوردی فدرال. “این نوع آب و هوا که در آن این اتفاق می افتد معمولا نمی شدید مانند رعد و برق اما به سادگی به محدودیت دید.”

محققان ترکیب محل سقوط این هفته با تمرکز بر آب و هوا به عنوان یکی از عواملی که ممکن است منجر به سقوط. ملی ایمنی حمل و نقل محقق جنیفر Homendy خواسته است عمومی برای ارسال در هر عکس است که نشان میدهد شرایط آب و هوایی محل سقوط هواپیمای در روز یکشنبه ، محققان همچنین در حال کاوش جنبه های دیگر از پرواز شامل خلبان پس زمینه airworthiness از هلیکوپتر و اینکه آیا یک شکست مکانیکی نقش مهمی در سقوط.

تبلیغات

“ماموریت ما این است که نه فقط تعیین می کند که چه اتفاقی افتاده اما چرا این اتفاق افتاد و چگونه از آن اتفاق افتاد برای جلوگیری از … یک حادثه مشابه از همیشه اتفاق می افتد دوباره” Homendy گفت.

روز دوشنبه NTSB اعلام کرد که هلی کوپتر مجهز نیست زمین سیستم زنگ خطر است که می تواند هشدار داده اند خلبان او نزدیک شدن به دامنه کوه. Homendy گفت که آژانس او توصیه کرده بود که 16 سال پیش که FAA نیاز به تمام صهردرس حمل شش یا بیشتر مسافران بود مجهز به یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده. Homendy گفت: FAA “موفق به قانون” در این پیشنهاد است.

در حالی که کارشناسان را رد نکرده و هر گونه عوامل که ممکن است کمک به سقوط, کسانی که آشنا هستند با این هواپیما و شرایط خلبان پرواز در می گویند مسائل مکانیکی در حال بعید است باعث شود.

پرواز تحت ویژوال قوانین پرواز که خلبان بود که بر اساس اصل دیدن و جلوگیری از. زمانی که عملیات هواپیما تحت VFR نیست امن و اغلب به دلیل آب و هوای نامساعد FAA قوانین اجازه می دهد تا یک خلبان به پرواز در زیر ابزار قوانین معنی خلبان هدایت تنها با ابزار در کابین خلبان.

به عنوان Zobayan با نزدیک شدن به تپه های کالاباساس در 150 مایل در ساعت, کنترل ترافیک هوایی radioed او گفتن او او خیلی کم دیده می شود در رادار. چهار دقیقه بعد خلبان به توصیه او نوردی برای جلوگیری از یک ابر لایه. او حدود 875 پا در کمتر از یک دقیقه و سپس شروع به نزولی به نوبه خود قبل از کوبیدن به تپه با توجه به یک بار تجزیه و تحلیل داده های پرواز.

شیدا Waldman یک هلیکوپتر پرواز مربی در لس آنجلس گفت: بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مقامات و خلبان سریع شیب و فرود خلبان می تواند تبدیل به گیجی در انبوه مه تکه ای که تا به حال پنهان برخی از منطقه و رفت و به یک کشنده شیرجه رفتن.

“این بسیار ممکن است که آن رفت از بد دید به هیچ دید در دوم” او گفت:. “بالای تپه که صبح شد به طور کامل پنهان.”

هنگامی که یک خلبان در پرواز است تنها با استفاده از نزد او و یا او با استفاده از این افق برای نگه داشتن هواپیما در سطح. زمانی که Zobayan شروع به ساخت یک چپ به نوبه خود بیش از تپه ها در کالاباساس, Waldman مظنون که “که در آن او از دست داده و چشم از افق کردم و گیجی.”

تبلیغات

“که در آن نقطه آن را خیلی دیر شده بود برای انجام هر کاری” Waldman گفت.

FAA را با هلیکوپتر پرواز کتاب می گوید که از دست دادن تمام ویژوال مراجع در طول یک پرواز “می تواند باعث اضافه بار حسی” برای یک خلبان که در آن می توانید از دست دادن توانایی به فکر می کنم منطقی. در برخی موارد به جای کاهش هلیکوپتر خلبان را افزایش می دهد سرعت سیر هوایی.

“این می تواند ناشی از یک oculogravic توهم است. این نوع از توهم زمانی اتفاق می افتد که یک هواپیما شتاب و decelerates. جبر خطی شتاب و decelerations باعث otolith ارگان به حس بینی-بالا یا بینی-کم نگرش” کتاب متحده است. “خلبانان دروغ درک است که این هواپیما در یک بینی-بالا نگرش است. لذا خلبانان افزایش سرعت سیر هوایی.”

استیو جرقه سابق بازرس ایمنی هوانوردی با FAA نوشت: در ماه فوریه 2016 مقاله برای Heliweb مجله که بیش از دو سوم از تمام آب و هوا مربوط به هلیکوپتر حوادث در نتیجه حداقل یک مرگ و میر — میزان سه برابر بیشتر از دیگر حمل و نقل هوایی عمومی حوادث است. جرقه نوشت که یک عامل مشترک در بسیاری از این تصادفات بود که خلبان تصمیم به نگه داشتن پرواز.

لنز اشاره کرد که خلبان می تواند تغییر به یک ابزار رویکرد که مورد نیاز او را به یک مسیر تعیین شده توسط کنترل ترافیک هوایی گسترش زمان پرواز. او گفت: خلبانان “نتیجه – و ماموریت گرا” و می تواند احساس فشار معینی برای تکمیل یک پرواز به رضایت مشتری است. که عامل ممکن است در بازی روز یکشنبه گفت:.

“البته حقیقت این است که همیشه ایده آل,” او گفت:. “ما می توانیم می گویند شاید اگر آنها تبدیل شده بود در اطراف آنها زنده خواهد بود اما ما نمی دانیم.”

tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>