نظرسنجی های خروج: مخالفان به نظر می رسد برنده اسلواکی رای

براتیسلاوا, اسلواکی - دو خروج نظرسنجی ها نشان داد از اواخر روز شنبه که اسلواکی مخالف به نظر می رسد برنده انتخا

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

براتیسلاوا, اسلواکی - دو خروج نظرسنجی ها نشان داد از اواخر روز شنبه که اسلواکی مخالف به نظر می رسد برنده انتخابات پارلمانی به طور گسترده ای انتظار می رود سرنگون طولانی غالب اما رسوایی-آلوده چپ حزب است که حکومت بر ضد مهاجرت پلت فرم.

این نظر سنجی توسط تمرکز و ميانه.sk سازمان های محافظه کار مردم عادی حزب شدن بیش از 25% پشتیبانی و حاکم چپ Smer-اجتماعی دموکراسی به رهبری سابق پوپولیستی نخست وزیر رابرت فیکو گرفتن بین 13.9 درصد و 14.9%.

نتیجه این به آن معنا است که مردم عادی می تواند ایجاد یک دولت اکثریت با حداقل سه مرکز دیگر-احزاب راست و سرنگون کردن این Smer.

در بیشتر ضربه برای Smer این نظر سنجی پیشنهاد کرد که Fico فعلی شرکای ائتلاف فوق العاده ملی اسلواکی حزب ملی و حزب قومی مجارستان را برنده هر صندلی.

افراطی راست که اعضای آن با استفاده از نازی سلام و که می خواهد اسلواکی خارج از اتحادیه اروپا و ناتو به نظر می رسید برای دریافت بین 6.5% و 8.8% پشتیبانی می کند. در نتیجه تکان دهنده چهار سال پیش راست حزب مردم ما اسلواکی برنده 8% و 14 کرسی از 150 کرسی مجلس.

تمام احزاب دیگر را رد همکاری با حزب است که طرفداران میراث اسلواکیایی نازی عروسک خیمه شب بازی جنگ جهانی دوم دولت است.

به رهبری ایگور Matovic, 46, مردم عادی ساخته شده است مبارزه با فساد و حمله به Fico مرکزی اصول مبارزات انتخاباتی خود را. ضد فساد رانندگی شده است در این برنامه پس از Matovic تاسیس آن از 10 سال پیش.

اگر او برنده به عنوان پیش بینی Matovic است likeliest نامزد برای نخست وزیر. او انتظار دارد که حکومت با یک ائتلاف لیبرال و مترقی اسلواکی/با هم محافظه کار برای مردم ایجاد شده توسط رئیس جمهور سابق Andrej Kiska و نرم افزار-کسب و کار و آزادی و حزب همبستگی که همه دست آوردن کرسی..

Fico را Smer شده است در قدرت بیشتر از گذشته 14 سال و برنده بزرگ در تمام انتخابات پارلمانی از سال 2006. آن را به دست آورد 28.3 درصد در انتخابات گذشته در سال 2016 پس از مبارزه بر ضد مهاجر بلیط. اما حزب آسیب دیده بود با آشفتگی های سیاسی پس از سال 2018 slayings از یک روزنامه نگار تحقیقی و نامزدش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن