اختصاصی: ویدئو نشان می دهد که بحث استفاده از زور در داخل یخ بازداشتگاه

بزرگنمایی این تصویر الکساندر آنتونیو Burgos الله مهاجرانی بازداشت شد در آدلانتو یخ مرکز پردازش در سا

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

الکساندر آنتونیو Burgos الله مهاجرانی بازداشت شد در آدلانتو یخ مرکز پردازش در سال 2017, زمانی که او در اعتصاب غذا در اعتراض به شرایط در تاسیسات. او گفت که او و دیگر بازداشت شدگان دچار سوختگی و صدمات دیگر پس از ژئو گروه کارکنان با استفاده از اسپری فلفل. "من هرگز فراموش نخواهم کرد که از دیدن چهره دوستان من دیدن آنها گریه," او گفت:. جسیکا پونز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جسیکا پونز برای NPR

در اوایل صبح روز 12 ژوئن سال 2017 گروه هشت مهاجران آمریکای مرکزی تصمیم گرفت برای رفتن به یک اعتصاب غذا در اعتراض به شرایط در بازداشتگاه های اداره مهاجرت در مرکز جایی که آنها بودند که در کالیفرنیا برگزار شد.

زمانی که بازداشت شدگان می رسند تسهیلات به آنها داده می شود یک کتاب است که به صراحت "بازداشت شده است در زندان." بازداشتگاه های اداره مهاجرت است که در آن دولت بر مردم در حالی که تصمیم گیری که آیا به اخراج آنها و بسیاری از بازداشت شدگان هیچ سابقه کیفری. اما این گروه گفت: در این شرایط احساس مانند کسانی که از زندان.

در میان شکایت خود را:

نگهبانان تبعیض علیه آنها فاقد دسترسی به آب پاک قرضه برای مهاجرت خود را بیش از حد گران است و آنها از دریافت اطلاعات تنها در انگلیسی.

هنگامی که در بازداشت ماموران دستور داد آنها را به بازگشت به تخت خود را به صورت یک روال جمعیت "تعداد" هشت مردان حاضر به حرکت از جداول در مرکز اتاق در روز تا زمانی که آنها می توانند صحبت می کنند به یک سرپرست یا رسمی با ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE).

نظارت و فیلم های به دست آمده توسط NPR نشان می دهد چه اتفاقی می افتد.

آیا دیدن این ویدیو ؟ اینجا را کلیک کنید.

بازداشت افسران صرف چند دقیقه صحبت کردن با زندانیان گفتن آنها را به بازگشت به تختخواب. آنها چشم پوشی یک قوطی اسپری فلفل در مقابل آنها و سپس اقدام به حرکت جسمی بازداشت شدگان است.

این ویدئو نشان می دهد که بازداشت شدگان در تلاش برای باقی می ماند نشسته با سلاح های خود را مرتبط. اما بازداشت افسران بعدها ادعای آنها تحریک یک "شورش" و "زور" کارکنان.

بازداشت افسران سپس اسپری فلفل اسپری در مردان حداقل سه بار و زور آنها را از جدول.

آنها به عنوان مشخصه عقب کشیدم از اسپری برخی از بازداشت شدگان تحت فشار قرار گرفتند که به دیوار کشیده به زمین و یا کشیده روی زمین توسط سپاه پاسداران.

بعد از آن هر چند دیده نمی شود در دوربین پنج تن از بازداشت شدگان قرار داده شد در دوش. آب داغ می تواند بدتر و دردناک سوزاندن اثر از اسپری فلفل چیزی داخلی نظارت در وزارت امنیت داخلی که در بررسی این حادثه است.

"من نمی توانستم آن را" اسحاق Antonio Castillo Lopez یکی از بازداشت شدگان بعد از شهادت در رسوب. "من حتی پرتاب از گاز فلفل."

هشت تن از بازداشت شدگان شدند و سپس فرستاده شده به "تبعیض نژادی" — یخ را مدت برای سلول انفرادی — برای 10 روز برای "درگیر شدن در و یا تحریک یک گروه تظاهرات."

NPR فیلم به دست آمده از حادثه از یک دادگاه فدرال در ریورساید کالیفرنیا که در آن مردان شکایت دو بازداشت افسران که با استفاده از اسپری فلفل و همچنین برای سود شرکت اجرا می شود که این تسهیلات در فلوریدا مستقر جغرافیایی ، خود طرح دعوی در دادگاه ادعا که سپاه پاسداران با استفاده از نیروی بیش از حد و نقض حقوق مدنی خود را و که GEO غفلت بود در آن آموزش است. در اواخر ماه ژانویه به دو طرف ابلاغ دادگاه که آنها موافقت کرده برای حل و فصل این پرونده "به صورت محرمانه مقدار است."

اعلام حل و فصل به پایان می رسد 20 ماه از قانونی است که از طریق انتشار مدارک و رسوبات و تصویری از یخ را در آدلانتو کالیفرنیا مرکز پردازش — افتتاح یک پنجره را به یک مرکز که تحت موشکافی شدید از بازرسان فدرال مهاجرت و طرفداران به طور یکسان.

به عنوان NPR گزارش در ماه ژانویه قبلا محرمانه دولت بازرسی نشان داد که این تاسیسات بود شکست برای دیدار با بسیاری از دولت خود استانداردهای سلول انفرادی سلامت روان درمانی و مراقبت های پزشکی. این گزارش همچنین نشان داد که کارکنان در آدلانتو تا به حال انتقام در برابر بازداشت شدگان است.

وکلای مهاجرت و طرفداران می گویند که شرایط در آدلانتو ها حاکی از مشکلات در طول یک بازداشتگاه های اداره مهاجرت سیستم است که به طور فزاینده ای با تکیه بر شرکت های مانند ژئو برای کمک به اجرای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت hard-خط سیاست های مهاجرتی است.

این اقدام مدیر یخ متی Albence گفت: در سال 2019 که آدلانتو تسهیلات "نماینده همه ما بازداشتگاه." اما او مخالفت با انتقاد از مهاجرت بازداشتگاه گفت: "آنها امن است. آنها انسانی است. آنها امن است."

به طور کلی بیش از 40 ، 000 نفر در بازداشتگاه های اداره مهاجرت در سراسر کشور. آدلانتو می توانید خانه حدود 2000 تن از بازداشت شدگان و تنظیم شده است به گسترش تحت یک قرارداد جدید.

"شورش" یا اعتراض ؟

در رسوبات و نگهبانان در آدلانتو توصیف یک وضعیت خصمانه است که تهدید به چرخش خارج از کنترل به دلیل بازداشت شدگان امتناع به بازگشت به تختخواب.

"آن را مانند نگاه مانند یک شورش" گفت: Sgt. جیووانی کامپوس یکی از متهمان. اغتشاش از این زندانیان گفت: رهبری از دیگر بازداشت شدگان به داد و باعث بزرگتر اختلال.

سرهنگ جین دیاز دیگر متهم نیز با اشاره به این حادثه به عنوان یک "شورش" و گفت: او همکار افسران elbowed توسط بازداشت شدگان به عنوان نگهبانان سعی کردم به آنها حرکت می کند.

"آنها آزار کارکنان ما," او گفت:.

در آن محیط پاسداران می گویند استفاده از اسپری فلفل مناسب بود.

"اگر آنها حاضر به رفتن به تعداد اگر آنها حاضر دستورات کلامی و آنها اخلال ما خوابگاه. ... این است که چرا آنها اسپری" دیاز گفت: در آوریل 2019 رسوب.

در بیانیه ای به NPR یک ژئو سخنگوی نوشت: "ژئو به شدت رد اتهامات مطرح شده در این پرونده که بخشی از یک تلاش هماهنگ شده برای تضعیف سیاست های مهاجرتی که شرکت ما هیچگونه نقش در تنظیم."

وکلای جغرافیایی نیز استدلال کرد که استفاده از آب گرم برای حذف اسپری فلفل مناسب بود.

"آب است که روش مورد استفاده در تاسیسات برای آلودگی اهداف می کند و دوباره احساس سوزن سوزن شدن ناشی از OC اسپری" آنها استدلال در یک حقوقی پرونده "لازم است به حذف اسپری."

ژئو سخنگو همچنین اظهار داشت: "بررسی مستقل از حادثه انجام شده و راه اندازی شده توسط دولت فدرال در بر داشت که کارکنان ما عمل مطابق پروتکل ها و روش."

یک سخنگوی یخ کاهش یافته است به نظر اما یک بازرس از وزارت امنیت داخلی که بررسی این حادثه به این نتیجه رسیدند که استفاده از اسپری فلفل "مناسب بود با توجه به این شرایط است." بازرس گسله آدلانتو برای عدم ارائه آب سرد هنگامی که آن زمان برای تمیز کردن اسپری کردن بازداشت شدگان نوشتن که "آب گرم باعث تشدید سوزش اثر OC اسپری فلفل."

"ما می خواستیم به شنیده می شود"

وکیل بازداشت شدگان می گویند که تسهیلات کارکنان باعث اختلال با افزایش این وضعیت و با استفاده از نیروی بیشتر از لازم است.

"مشتریان ما فرار خشونت و آزار و اذیت در کشور اعتقاد پیدا کنن ایمنی و امنیتی در ایالات متحده گفت:" وکیل راشل Steinback در بیانیه ای. "به جای آنها قرار گرفتند و غیرانسانی در آدلانتو — بودند و به شدت مجازات برای جسارت به شکایت می کنند."

بازداشت شدگان' وکلای ذکر جغرافیایی خود استفاده-از-نیروی سیاست که به نظر اسپری فلفل یک "عمده استفاده از زور است." با توجه به سیاست افسران می تواند تنها با استفاده از "عمده" نیروی وقتی که "قریب الوقوع و خطر فوری برای کارکنان و زندانیان یا افراد دیگر وجود داشته باشد."

بازداشت شدگان گفت: آنها روشن با نق کارکنان که آنها شروع یک "صلح آمیز" اعتصاب غذا برای دریافت تسهیلات سرپرستان به بحث در مورد شکایت خود را.

"ما فقط می خواستم به صحبت می کنند و ما می خواستیم به شنیده می شود" گفت: یکی از اعتصاب کنندگان Julio Cesar برهنا Cornejo. "در هیچ زمان من بالا بردن دست من سعی کنید به آنها ضربه یا هر چیزی."

اقدامات خود را, آنها می گویند, بودند ملاقات با خصومت و سپس نیروی فیزیکی و سپس اسپری فلفل.

با توجه به طرح دعوی در دادگاه يكي از بازداشت شدگان را شکست بینی خود را و حال خود را دندان زدم و پس از او تحت فشار قرار دادند به دیوار. ژئو وکلای مدافع می گویند آن است که "نامشخص" این که آیا بازداشت شدگان بینی شکسته شد در این حادثه زیرا او نه گزارش آن را به یک دکتر آن روز.

"آنچه به ما و شما حتی نمی که به حیوانات" گفت: یکی دیگر از بازداشت شدگان Josue ولادیمیر کورتز دیاز.

پرونده در این مورد نیز بالا بردن سوال در مورد ستوان جین دیاز رکورد در تاسیسات از جمله بررسی جداگانه اسپری فلفل حادثه از 2019.

اعلام ظ توسط Diaz خود دفاع قانونی اشاره "یک مارس 2019 شکایت/تحقیقات مربوط به Diaz تلاش برای استفاده از عوامل شیمیایی در یک زندانی در نقض جغرافیایی سیاست." با توجه به قانونی پرونده "ژئو پرسنل یافت که Diaz مسدود تحقیقات با ارائه اطلاعات کامل به محقق." حادثه "در نهایت منجر به فسخ از ژئو" با توجه به تشکیل پرونده.

سوزان کلمن یک وکیل به نمایندگی دیاز کامپوس و جغرافیایی اظهار داشت: در یک ایمیل به NPR "ما نمی توانیم اظهار نظر در مورد پرسنل اقدامات است."

درمان در آدلانتو

طرفداران برای مهاجران می گویند این اتهامات از سال 2017 حادثه جا گسترده تر الگوی بازداشت شدگان بدرفتاری در آدلانتو.

تحت قانون آزادی اطلاعات, NPR به دست آمده است و بررسی صدها نفر از نارضایتی ظ توسط زندانیان در تاسیسات. چند تا از این شکایت ادعا تهدیدات بدرفتاری و سوء استفاده کلامی توسط آدلانتو کارکنان.

در ماه فوریه سال 2018 یک زن بازداشت افسر گفت: "من نمی دریغ به رها کردن این همه [sic] dumb سگ خود bunks" با توجه به بازداشت شدگان شکایت.

"چگونه من امن است اگر او می آید عصبانی دوباره ؟" بازداشت شدگان نوشت.

یکی دیگر از بازداشت شدگان شکایت کرده است که هنگامی که خانواده وی در بازدید از یک, بازداشت افسر "تمسخر به من و خانواده من به زبان انگلیسی است." زمانی که بازداشت شدگان را خطاب به افسر مورد نظر بازداشت افسر پاسخ داد: "خوش آمدید به زندان است."

و یک سری از شکایت مراجعه به یک نگهبان "اذیت و آزار" مردم و گفت: "من نمی خواهم مکزیکی."

در هر یک از این سه مورد با توجه به سوابق جغرافیایی یافت می شود که شکایت اثبات شد. اما هیچ اطلاعات اضافی در مورد چگونگی شرکت و یا یخ خطاب به این مسائل.

در یک بیانیه جغرافیایی گفت: "شرکت ما در زمان اقدام اصلاحی از جمله اقدام انضباطی علیه کارکنان که در آن مناسب" اما آن را ارائه جزئیات در این موارد.

یخ کاهش یافته است به نظر.

"آنها مرا درمان بدتر از زباله"

Steinback از بازداشت شدگان' تیم حقوقی او می گوید امیدوار است با حل و فصل در این مورد "emboldens دیگران که در حال آزار و بدرفتاری به جلو آمده و به افشای وحشت است که اتفاق می افتد در این خصوصی مهاجرت بازداشتگاه."

صرف نظر از نتیجه ، وضعیت مهاجرت برای چند تن از بازداشت شدگان همچنان در شار. یکی از آنها به دست آمده است پناهندگی در آمریکا دو به حال خود پناهندگی درخواست را رد کرد و پنج نفر دیگر هنوز در انتظار تصمیم گیری نهایی.

اسحاق Antonio Castillo Lopez دریافت نمی پناهندگی. او به پایان رسید تا در تیخوانا, مکزیک پس از این حادثه که در آن او در بر داشت یک هتل.

در خود رسوب لوپز Castillo گفت که او تا به حال به دنبال پناهندگی در آمریکا برای فرار از خشونت باندهای تبهکار و پلیس در السالوادور. اما بعد از تجربه خود را در بازداشتگاه های اداره مهاجرت او گفت که او تغییر ذهن خود را در مورد امریکا.

"حتی در کشور من بود و من به عنوان بد به عنوان آنها مرا درمان در ایالات متحده گفت:" لوپز Castillo.

"آنها مرا درمان بدتر از زباله زمانی که من در تلاش بود برای فراموش شد شروع یک زندگی است."

شما می توانید فیلم کامل این حادثه را در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب