Ex-مقام حقوق بشر سازمان ملل خواستار هنگ کنگ فرستاده ویژه

لندن - سازمان ملل متحد سابق حقوق بشر ارشد و هشت سابق U. N. ویژه نمایندگان خواسته اند که بدن را از دبیر کل برای

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

لندن - سازمان ملل متحد سابق حقوق بشر ارشد و هشت سابق U. N. ویژه نمایندگان خواسته اند که بدن را از دبیر کل برای تعیین یک نماینده ویژه در هنگ کنگ گفت: آنها به شدت در مورد پتانسیل "فاجعه انسانی" به عنوان پکن آماده به اعمال سخت گیرانه قوانین امنیت ملی در این شهر است.

Zeid رعد حسین (ع) بود که سازمان ملل کمیساریای عالی حقوق بشر تا 2018 و هشت سابق گزارشگران ویژه به نام پنج شنبه برای روش غیر معمول به دلیل "شدت زوال قریب الوقوع قبر تهدیدات جدید امنیتی قانون (و) نماد که یک بحران حقوق بشر در چه بوده است یکی از آسیا آزادترین شهرهای مستلزم."

این قانون که می تواند به تصویب رسید و به زودی به عنوان هفته آینده را به جرم تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت فعالیت های تروریستی و تبانی با نیروهای خارجی به خطر انداختن امنیت ملی است.

دولت مرکزی در پکن خواهد تنظیم امنیت ملی در هنگ کنگ به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و مقابله با پرونده های جنایی مربوط به امنیت ملی است. این برنامه نشده اند به طور رسمی منتشر شده و جزئیات تنها جمع آوری شده از رسانه های دولتی گزارش.

پیشنهاد شده است به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان مهم ترین فرسایش به تاریخ هنگ کنگ درجه بالایی از استقلال وعده داده شده در زیر "یک کشور دو سیستم" اصل پس از انگلیس بازگشت مستعمره سابق به چین در سال 1997.

"ما اعتقاد داریم در حال حاضر وجود دارد بسیار واقعی ترس از حقوق بشر و بشردوستانه تراژدی در هنگ کنگ" سابق U. N. مقامات در بیانیه ای گفت:. "ضروری است که جامعه بین المللی و به خصوص سازمان ملل متحد و کشورهای عضو آن عمل فوری به ایجاد یک مکانیسم برای رعایت نظارت و گزارش در مورد حقوق بشر و وضعیت انسانی در هنگ کنگ است."

سابق وزیر خارجه بریتانیا مالکوم Rifkind و گفت: این حرکت می فرستد یک پیام قوی و سیگنال های که بحران در هنگ کنگ از رشد عمدتا محلی اختلاف به یک بین المللی است.

"از دولت چین نقطه نظر است که فاجعه است," او گفت: آسوشیتد پرس. "این آخرین چیزی است که آنها می خواهم. و در عین حال آن را بسیار بدتر از نقطه نظر آنها از آنجا که اگر این اتفاق می افتد قبل از آنها سعی می کنند به اعمال این قانون جدید تصور کنید چه واکنش رفتن به اگر آنها شروع به استرداد مردم است."

با این حال او اذعان کرد که این امر می تواند بسیار دشوار است برای انجام اقدامات بیشتر در U. N. چرا که چین از حق وتو در شورای امنیت ،

قانونگذاران و سیاستمداران ارشد در انگلستان, ایالات متحده, اتحادیه اروپا و جاهای دیگر شده اند با توجه به گزینه برای پیوستن به نیروهای و فشار برای اقدام جمعی باید پکن بروید و تصویب قانون است.

Rifkind و Chris Patten, آخرین, انگلیسی, فرماندار هنگ کنگ به تازگی به رهبری یک گروه از بیش از 900 بین المللی نمایندگان مجلس از 43 کشور در decrying پکن قانون است. او همچنین در میان هفت سابق امور خارجه بریتانیا دبیران که خواست نخست وزیر بوریس جانسون را قوی تر نقش رهبری و هماهنگ یک گروه بین المللی تماس در مورد این موضوع.

"ما باید یک تعهد حقوقی به منظور بالا بردن این مسائل است. اما ما ساده لوحانه ما تشخیص انگلستان خود را تنها محدود نفوذ" Rifkind گفت. "ما امیدواریم که این اثر تجمعی را متقاعد (رئیس جمهور) Xi Jinping که هر چه آرزوهای خود را در هنگ کنگ ... دولت نخبگان را از دست بدهند و بیش از آن را به دست آورید."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن