سابق استاد دانشگاه متهم به قتل در پی آزادی به مبارزه با ویروس

شیکاگو - سابق استاد دانشگاه متهم به قتل دوست پسر رد شد توسط یک قاضی پس از درخواست می شود منتشر شده از شیکاگو ز

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

شیکاگو - سابق استاد دانشگاه متهم به قتل دوست پسر رد شد توسط یک قاضی پس از درخواست می شود منتشر شده از شیکاگو زندان تا تحقیقات خود را از مهارت ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نبرد COVID-19.

Wyndham Lathem خواسته در هفته گذشته به طور آزاد در $1 میلیون وثیقه از طبخ زندان شهرستان است که یک ملت را تهاجمی ترین شیوع کروناویروس. در علاوه بر این به تحقیقات خود مهارت Lathem همچنین با اشاره به مسائل مربوط به سلامت است که او را در معرض خطر بیشتری اگر او قرارداد COVID-19.

شیکاگو سان تایمز با استناد به سوابق دادگاه دوشنبه گزارش می دهد که در شرایط اضطراری شنوایی انجام شده از طریق تلفنی و قاضی چارلز برنز در روز جمعه را تکذیب کرد اعطای Lathem وثیقه.

این میکروبیولوژیست به دست آورده شهرت خود را برای تحقیق در طاعون.

"با سابقه و تجربه خود را دکتر Lathem است به خوبی مناسب به توصیه و شرکت در مطالعات است که با هدف درک SARS-CoV-2 coronavirus مسئول COVID-19 همه گیر" نوشته دکتر ویلیام گلدمن صندلی میکروب شناسی و ایمنی شناسی در دانشگاه کارولینای شمالی در یک ایمیل اضافه به Lathem حرکت. "آن را حس برای استفاده از به عنوان بسیاری از کارشناسان به عنوان ممکن است در طول این جهان بحران است که به سرعت در حال گسترش در دامنه."

Lathem متهم است که در سال 2017 سلاح سرد مرگ از ترنتون Cornell-Duranleau. Latham را همدست دانشگاه آکسفورد کارمند اندرو وارن التماس کرد گناه سال گذشته در یک معامله که برای او به شهادت در برابر Lathem که التماس کرد گناه نیست به اتهامات عنوان شده علیه.

Lathem, 45 برگزار شده است در طبخ زندان شهرستان بدون وثیقه پس از دستگیری و از دست داد و موقعیت خود را به عنوان یک استاد دانشگاه به دانشکده پزشکی فینبرگ.

وکیل آدم شپرد روز دوشنبه گفت که Lathem نا امید شده بود توسط حاکم اضافه کردن مشتری خود را گزارش خفیف علائم COVID-19 روز جمعه.

آشپز شهرستان کلانتر دفتر گزارش که در اواخر روز شنبه وجود دارد 309 تن از بازداشت شدگان است که آزمایش مثبت برای COVID-19. دو تن از بازداشت شدگان را در اثر عوارض مربوط به کوروناویروس. علت مرگ از یک سوم زندانیان مبتلا COVID-19 به طور آزمایشی نسبت داده شده به ایست قلبی.

"ما عمیقا نگران سلامت خود" شپرد گفت. "او امیدوار است که او ممکن است دریافت کنید (اوراق قرضه) اما او نه بیش از حد خوش بینانه است."

شپرد گفت: کارکنان پرستاری در زندان است و غیررسمی خواسته Lathem برای مشاوره در حاوی شیوع.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن