رئیس سابق مکزیک شرکت دولتی نفت بازگشت, در بیمارستان بستری

MEXICO CITY - رئیس سابق مکزیک دولتی شرکت نفت فرود در مکزیک اوایل جمعه پس از تحویل از اسپانیا به صورت اتهام فسا

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

MEXICO CITY - رئیس سابق مکزیک دولتی شرکت نفت فرود در مکزیک اوایل جمعه پس از تحویل از اسپانیا به صورت اتهام فساد مالی شد و بلافاصله در بیمارستان بستری دادستانی کل گفت.

امیلیو Lozoya فرود آمد و مدت کوتاهی قبل از ساعت 1 صبح در شهر مکزیک و دریافت یک چک آپ پزشکی در دادستانی کل آشیانه. دکتر در بر داشت او مبتلا به کم خونی و مشکلات خود را با او مری و به طور کلی سلامت فقیر.

Lozoya خانواده درخواست کرده بود یک بررسی توسط پزشک خصوصی نیز که همان مسائل است.

او در بیمارستان بستری شد و در مکانی نامشخص.

Lozoya برنامه ریزی شده بود به اولین حضور خود را قبل از یک قاضی اما به نظر می رسد بعید است که ادامه دهید. دفتر دادستان کل گفت: قوه قضائیه تا به حال توصیه شده است از وضعیت و دادستان در انتظار بودند برای شنیدن در مورد خرما برای ظاهر اولیه خود.

Lozoya ورود همراه بود پیش بینی بزرگ را نه تنها به خاطر او صرف ماه بر روی لام اما از آنجا که او کاهش یافته و مبارزه خود را در برابر استرداد و توافق کردند به همکاری با دادستان. کمک های خود را به طور بالقوه می تواند کمک اضافی فساد تحقیقات مربوط به دولت و رئیس جمهور سابق انریکه پنا نیتو که حکومت از 2012 تا 2018.

او تحویل به صورت هزینه معادل آن به پول شویی رشوه و توطئه است. پلیس اسپانیا از بازداشت او در جنوب شهر مالاگا در ماه فوریه در مکزیک درخواست.

دادستان ها به دنبال دو مورد در برابر او. در یکی او گفته پذیرش میلیون ها دلار رشوه از برزیل غول ساخت و ساز Odebrecht. دادستان ادعا Lozoya در زمان فساد به چنین طول دوران تصدی خود به عنوان رئیس شرکت نفت شناخته شده به عنوان Pemex که از او پرسید: این شرکت برای 4 میلیون دلار رشوه در حزب حاکم 2012 مبارزات انتخاباتی و پس از آن منحرف مقداری از آن را به خرید یک $1.9 میلیون خانه برای خانواده اش است.

دادستان ها همچنین می گویند Lozoya درگیر شد در 2015 خرید یک کارخانه کود توسط Pemex از مکزیک شرکت در قیمت متورم.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب