سابق وزارت دادگستری رهبر که منصوب مولر به شهادت در سنا

بزرگنمایی این تصویر میله Rosenstein سابق معاون دادستان کل که در اینجا دیده می شود در 2019, شهادت روز

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

میله Rosenstein سابق معاون دادستان کل که در اینجا دیده می شود در 2019, شهادت روز شنبه در مقابل سناتورهای. استفانی رینولدز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی رینولدز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

در برابر پس زمینه از یک بحران ملی در طول مسابقه و اجرای قانون کمیته قضایی مجلس سنا قصد دارد برای تشکیل یک جلسه در روز چهارشنبه در مورد شرکت بسته بررسی به دخالت در انتخابات 2016.

رئیس لیندزی گراهام R-S. C. به نظر می رسد مجموعه ای برای رفتن پیش با یک جلسه برنامه ریزی قبل از شعله ور شدن اعتراضات و خشونت که به دنبال مرگ یک مرد مینیاپولیس, جورج فلوید در دست پلیس در یک حادثه که پرسیده طولانی خشم نهفته در پلیس در شهرستانها در سراسر کشور.

جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع در 10 a. m. ET. سازمان دیده بان آن را در اینجا زندگی می کنند.

تنها شاهد است معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein که به احتمال زیاد خواهید بود کبابی در مورد آیات مورد روسیه بررسی است که به نور آمده پس از او سمت چپ وزارت دادگستری در سال گذشته است.

زمینه سیاسی تکامل یافته است: جمهوری خواهان می خواهند به کراوات سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن به آنچه به آنها تماس بگیرید سوء استفاده از قدرت از پایان دوران اوباما.

گراهام و خواهان پاسخ در مورد آنچه Rosenstein و دیگر وزارت دادگستری رهبران می دانستم که در آن زمان بودند سرنوشت ساز تصمیم گیری در مورد اف بی آی تحقیقات به روسیه و دخالت در انتخابات 2016 که به دنبال مانع هیلاری کلینتون و کمک به انتخاب آن نامزد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

عجیب و غریب روز

Rosenstein در بر داشت خود را در مرکز سیاسی گرداب در بهار سال 2017 طولانی نیست پس از او شده است می خواهم نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن و تایید توسط جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا.

رئیس دادستان کل جف جلسات بود مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار بود و recused خود را از روسیه مهم است. رئیس جمهور از کار اخراج شده بود FBI مدیر James Comey.

در میان است که تب و جو Rosenstein منصوب سابق FBI مدیر رابرت مولر به عنوان مشاور ویژه و ادامه روسیه بررسی است.

دوباره نگاه بعد از نگاه دوباره تایید کرده است Mueller یافته است در مورد دخالت روسیه اما از کار اف بی آی و وزارت دادگستری نبود یافت می شود ،

مسائل را با اف بی آی محققان درگیر و معاملات خود را در مقامات به خصوص با دادگاه است که نظارت بر دولت نظارت باید خجالت سطوح بالای فدرال اجرای قانون است.

دیرین هدف

بسیاری از جمهوری خواهان به گسله Rosenstein از اولین روز انتصاب خود را از Mueller. در حال حاضر گراهام آوردن Rosenstein بازگشت به مرکز صحنه در زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر متحدان می خواهید به لینک بایدن با هوش مجموعه که شامل اعضای تهمت اردوگاه.

بایدن اردوگاه را رد کرد و این ایده وجود دارد هر گونه سوء استفاده و اشاره کرد که هیچ راهی برای مقامات دولت تنها از آمریکایی ها در هوش گزارش از آنجا که نام خود را پنهان شدند و یا نقاب.

آنها فقط شناسایی شده پس از درخواست برای اطلاعات بیشتر در مورد چه کسی صحبت با اهداف موجود بایدن به کمپین گفت.

که عمل قانونی است و جای هزاران بار در هر سال است. مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان را ساخته اند آن را اساس حملات سیاسی علیه بایدن و دیگر از آن دوران.

بایدن به نوبه خود دارای لعنتی تهمت و جمهوری خواهان برای آنچه که او خواستار تلاش خود را برای منحرف کردن توجه از مبرم ترین چالش های روز — اول coronavirus همه گیر و شرکت ملی ناآرامی بیش از خشونت پلیس.

دموکرات ها که در اقلیت در کمیته قضایی مجلس سنا به احتمال زیاد خواهد شد تا این موضوع در روز چهارشنبه.

جمهوری خواهان به احتمال زیاد به فشار Rosenstein بیش از آنچه به آنها تماس بگیرید نظارت سوء استفاده و پس از آن یافته های محققان در مورد مشکلات با اف بی آی از شیوه های مهم در مقاطع در حماسه.

Rosenstein در حال حاضر با شرکت حقوقی King & Spalding اما او به نظر می رسد قبل از کنگره inquisitors قبل از. در گذشته Rosenstein گفته است که او با اتکا در سطح پایین تر محققان و وکلای مدافع و نبود درگیر با جزئیات عملیاتی در حال حاضر شناخته شده است مشکل ساز شود.

به طور خاص Rosenstein امضا درخواست برای ادامه نظارت بر سابق junior کمپین aide برای مغلوب ساختن پیشی جستن کارتر صفحه بر اساس محصول کار است که تاکنون رد شده توسط محققان داخلی و راز نظارت دادگاه. کسانی که جزئیات تبدیل نمی کند روشن به مردم تا بعد.

که به احتمال زیاد خواهد شد یک منطقه مهم تمرکز در روز چهارشنبه همراه با سایر قسمت است که پس از آمدن به نور از اوایل هفته از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

گراهام در ضمن به دنبال نشان دادن قضائیه کمیته نگه می دارد بسیاری از صفحات در حال چرخش در یک بار.

کمیته شنیده از شاهدان روز سه شنبه در مورد اثرات مرگبار از coronavirus در زندان فدرال سیستم و گراهام نیز برنامه ریزی شده است یک جلسه در اواخر این ماه در مورد پلیس به عنوان یک نتیجه از فلوید مرگ است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب