سابق بوش مقامات راه اندازی فوق العاده PAC حمایت بایدن بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن

واشنگتن - یک گروه از سابق جورج دبلیو بوش و کمپین مقامات راه اندازی جدید و فوق العاده PAC حمایت از دموکرات نامز

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

واشنگتن - یک گروه از سابق جورج دبلیو بوش و کمپین مقامات راه اندازی جدید و فوق العاده PAC حمایت از دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن آخرین در تعداد فزاینده ای از گروه های جمهوری خواه در حمایت از بایدن بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

گروه, 43, فارغ التحصیلان برای بایدن استخدام کرده است حداقل 200 سابق کاخ سفید مقامات انتخاباتی مشاوران و اعضای کابینه که مشغول به کار تحت بوش برای پیوستن به فشار علیه جمهوری وقت. آنها در حال برنامه ریزی برای رول کردن حمایت گواهی نامه ویدئوها بالا شامل مشخصات خواهان و راه اندازی یک رای دهندگان تلاش در کلید متحده با هدف تبدیل کردن ناراضی جمهوری خواه رای دهندگان. اخبار از گروه اول بود به گزارش رویترز،.

Kristopher Purcell که مشغول به کار در دفتر ارتباطات در کاخ سفید و وزارت امور خارجه در دولت بوش گفت: بسیاری از اعضای این گروه هنوز نظر خود را خواهان است اما نیاز به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان شخصی خود را فراتر از سیاست است.

"شما لازم نیست که به توافق با رئیس جمهور در تمام تصمیم گیری های سیاست و یا در دستور کار است. ما از آنها بخواهید برای رفتن به کاخ سفید و انجام آنچه آنها فکر می کنم به نفع کشور است. این چیزی است که ما به عنوان دانش آموختگان جورج دبلیو بوش بود و ما فکر می کنم جو بایدن ارائه خواهد شد که به عنوان خوب," او گفت:.

این گروه شده است در تماس با بایدن کمپین و دیگر ایران با گروه های مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن به هماهنگی برخی از فعالیت های خود را جلو می رویم و آن را هشدار بوش را از فعالیت های خود را هر چند آن باقی مانده است معرفی کارش با رئیس جمهور سابق به طور مستقیم.

در بیانیه ای ارین پررین این تهمت کمپین مدیر مطبوعات و ارتباطات گفت: "این باتلاق — دوباره — تلاش برای خراب کردن بموقع انتخاب رئیس جمهور."

"رئیس جمهور تهمت است که رهبر یک حزب جمهوریخواه ایالات جایی که او به دست آورده است 94 درصد از جمهوریخواهان رای در طول مقدماتی – چیزی است که هر رئیس جمهور سابق از هر حزب تنها می تواند از خواب" او گفت:.

هنوز هم این است که فقط آخرین گروه از جمهوری خواهان حمایت بایدن به بیرون آمده و علنا در میان انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس و روابط نژادی در این کشور است.

دو گروه جمهوری خواه رای دهندگان در برابر تهمت و لینکلن پروژه در حال حاضر شده است پخش تبلیغات در کلید متحده تقویت بایدن و حمله به مغلوب ساختن پیشی جستن. و ماه گذشته یک گروه از مذاکرات فعالان مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن راه اندازی سمت راست تایید شده است که با هدف تبدیل کردن سرخورده جمهوری خواه رای دهندگان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب