"همه بسیار می ترسم': نیویورک در تلاش برای نگه دارید از هم جدا در مترو

نیویورک - به آنها اجازه دهید قطار که نگاه بیش از حد شلوغ ، اگر آنها تصمیم به هیئت مدیره آنها جستجو برای خالیتر

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399

نیویورک - به آنها اجازه دهید قطار که نگاه بیش از حد شلوغ ، اگر آنها تصمیم به هیئت مدیره آنها جستجو برای خالیتر ماشین برای سوار شدن در. سپس آنها اندازه تا مسافران همکار خود را قبل از چیدن امن ترین نقطه ای که آنها می توانید به نشستن و یا ایستادن برای رفت و آمد گاهی اوقات به مدت یک ساعت یا بیشتر.

این آرام و حساب دیفرانسیل و انتگرال است که انجام روزانه توسط افرادی که باید کار را در طول coronavirus همه گیر و بگو اجتماعی فاصله مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است برای تمرین در فضاهای محصور از شهر نیویورک را در سیستم حمل و نقل عمومی.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید که مردم باید 6 فوت (2 متر) از هم جدا. اما حتی اگر ridership کرد در شهر, ساخت مربا بسته بندی شده قطار و اتوبوس استثنا و نه قاعده مسافران نیست همیشه تضمین شده حتی 6 اینچ (15 سانتیمتر).

"همه خیلی ترسیده" Shaderra آرمستد بود یک مراقبت های بهداشتی کلینیک منشی که سوار مترو به محل کار گفت: در این هفته. "آنها در حال تلاش برای نگه داشتن فاصله خود از هر یک از دیگر, اما آن را غیر ممکن است."

"این باعث می شود من نمی خواهم برای رفتن بر روی قطار در همه," او گفت:. "من عصبی هستم هر روز, اما من هنوز هم باید برای رفتن است."

سواران در برخی از قطارها در بروکلین و کوئینز این هفته نشسته یا ایستاده در برخی از خودروها در عرض چند پا از یک دیگر برخی با چهره خود را کشف در حالی که نگه داشتن فاصله خود از افراد بی خانمان معترضان ، در همان زمان وجود دارد تصاویر نشان مترو سیستم عامل بیشتر خالی در برابر آنها می خواهم به طور معمول شلوغ بود.

حمل و نقل مقامات می گویند که آنها در حال کار سخت تر از همیشه برای محافظت از مسافران و کارگران خود در میان یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 7000 نیویورک در فقط چند هفته بیشتر در شهر و حومه آن است. چندین حومه شهرستان در نیوجرسی و کنتیکت نیز ثبت نام تعداد قابل توجهی از مرگ و میر.

این ویروس نیز گرفته می شود زندگی از 41 کارکنان حمل و نقل شهری با اقتدار اجرا می شود که این شهر از اتوبوس و مترو و همچنین بسیاری از قطار رفت و آمد. برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم, اما برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و منجر به مرگ شود.

"ما می خواهیم به عنوان کوچک اجتماعی چگالی و به همان اندازه فاصله اجتماعی به عنوان ما می توانیم" MTA رئیس پاتریک Foye گفت: در یک مصاحبه رادیویی روز سه شنبه.

Foye که همچنین این ویروس است اما خوب به نام صحنه از ازدحام در قطار "اپیزودیک" و گفت که اقدامات ایمنی در حال کار به خوبی به اندازه کافی که شکایت توسط سواران در مورد ازدحام بیش از حد خشک شده اند در روزهای اخیر.

شهردار بیل د Blasio روز جمعه گفت در WNYC radio که او فکر نمی کند که این موضوع حل و فصل شده است.

"من درک نمی کنم که چگونه او می تواند می گویند که زمانی که من در تمام طول هفته شنیده می شود این گزارش" از حزب دموکرات گفت.

او گفت که او خواهد پرسید Foye که آیا آموزش می تواند اجرا بیشتر و یا تکمیل شود با اتوبوس. شهردار گفت که او ارسال شده است ماموران پلیس به ویژه شلوغ ایستگاه فضایی را به مردم و به آنها بگویید که نه در شلوغ قطار.

چالش ها نیستند منحصر به فرد به نیویورک است. در فیلادلفیا که در آن حداقل سه حمل و نقل کارگران فوت کرده اند از COVID-19 جنوب شرقی پنسیلوانیا حمل و نقل گفت: آن را به حرکت به یک "تاسیسات" خدمات پنج شنبه, بسته شدن برخی از ایستگاه ها و محدود کردن راه آهن و اتوبوس به هسته مسیرهای.

لندن و پاریس و کره جنوبی نیز تلاش برای نگه داشتن حمل و نقل عمومی در حال اجرا است.

در لندن که در آن ridership است تا آنجا که 93% از همان نقطه سال گذشته تصاویر, نوشته شده در رسانه های اجتماعی نشان داده اند برخی از قطار شلوغ در ساعت شلوغی پس کمتر در حال اجرا هستند به دلیل بیماری کارکنان. چهارده لندن حمل و نقل کارکنان فوت کرده اند از این ویروس از جمله هشت رانندگان اتوبوس.

در نیویورک بیش از حد استفاده از تمام اشکال توده ای حمل و نقل کرد.

Ridership در مترو دوشنبه پایین بود 92 درصد نسبت به نرمال روز هفته. رفت و آمد خطوط راه آهن خدمت لانگ آیلند تا به حال 97 درصد کمتری از مسافران است. در مترو-شمال که در خدمت این شهر شمالی حومه از جمله کسانی که در کانکتیکات ridership پایین بود 95%. در MTA اتوبوس, آن پایین است بیش از 60٪.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

آژانس قطع سرویس اتوبوس حدود 25 درصد کاهش می یابد تعداد قطار در حال اجرا در روزهای هفته در Long Island Rail Road از حدود 740 به حدود 500 و در مترو-شمال از 713 به 424.

در حالی که مترو و اتوبوس را تمام مراتب کمتر شلوغ از حد نرمال وجود دارد هنوز هم لحظه های که بیش از حد نزدیک برای راحتی در سن coronavirus.

انتظار برای منهتن-محدود آموزش در کوئینز پلت فرم Ebrahima Sumareh گفت: جستجوها برای حداقل, مترو شلوغ, اتومبیل, او می تواند پیدا کردن قبل از سوار شدن.

"من می ترسم برای مردم به تماس من برای به دست آوردن نزدیک به من گفت:" Sumareh یک راه آهن کارمند کنترل کیفیت. "من می ترسم برای مردم دیگر بیش از حد."

او همچنین نگران برخی از هموطنان خود را سواران ممکن است پس از فاصله پروتکل در زندگی خود را نه تنها در قطار, او گفت:. "نیویورک ما گوش دادن نیست."

برای نگه داشتن قطار از گرفتن بیش از حد شلوغ نیویورک MTA می گوید که به دنبال به نگه دارید تا با خدمات عادی ترین-استفاده از مسیرهای. نیز وجود دارد که پلیس هدایت مردم در مترو سیستم عامل به کمتر شلوغ بخش از قطار. سواران می خواست خود را برای پوشش چهره و به گزارش از موقعیت های اجتماعی که در آن فاصله نیست در حال مشاهده.

این سازمان ارسال شده است نشانه هایی در برخی از قطار که به عنوان خوانده شده: "ضروری کارگر, yes, ok برای سوار شدن. ... هیچ — چرا شما حتی خواندن این ؟ رفتن به خانه."

MTA به دنبال کمک به حفاظت از کارکنان با توزیع 300,000 درجه پزشکی, ماسک, 160,000 فولاد ماسک و 2.5 میلیون جفت دستکش به کارکنان آن پس از 1 مارس Foye گفت.

ملکه مترو سوار Bhargav Munagala گفت: در طول رفت و آمد خود را به کار به عنوان یک مدیر پروژه برای بسته بندی مواد غذایی و تحویل خدمات او تلاش می کند "برای احترام به مردم بسیار مهم است" مانند پرستاران.

"بسیاری از مردم من در حال حاضر خسته شده اند" در حالی که دیگران عمل می کنند "دیوانه" او اضافه شده است. "که در نیویورک است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده Danica Kirka در لندن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب