هر 15 ثانیه: شیوع تحت الشعاع نیویورک اضطراری سیستم

نیویورک - coronavirus بحران مالیات شهر نیویورک 911 سیستم مانند قبل از هرگز.اپراتورهای جدید تماس در هر 15.5 ثان

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

نیویورک - coronavirus بحران مالیات شهر نیویورک 911 سیستم مانند قبل از هرگز.

اپراتورهای جدید تماس در هر 15.5 ثانیه است. دست پاچه صدای بگویم از عزیزان در کاهش سلامت. وجود انبوه قلبی دستگیری و تنفسی شکست و دیگران که نیاز به اطمینان که صرف عطسه نیست نشانه آنها آلوده شده است.

این سیستم آنقدر غرق در این شهرستان آغاز شده است ارسال متن و صدای هشدار خواست مردم تنها به 911 تماس بگیرید "برای تهدید کننده زندگی شرایط اضطراری است."

به عنوان شهر مبهوت از طریق آن مرگبارترین هفته از این بیماری همه گیر آن پاسخ اضطراری سیستم و ارتش از اپراتورهای کنندگان و خدمه آمبولانس در حال تحت فشار قرار دادند به آستانه.

سازمان آتش نشانی گفت: به طور متوسط بیش از 5,500 آمبولانس درخواست هر روز حدود 40 درصد بالاتر از حد معمول گرفتی کل حجم تماس در سپتامبر. 11, 2001.

"هنگامی که شما قطع با یک تماس با یکی دیگر میآید در" گفت: اپراتور 911 Monique قهوه ای است. "هیچ وقت برای یک دقیقه استراحت."

"آن را بازگشت به عقب nonstop" گفت: اعزام ویرجینیا Creary.

"ما فقط انتخاب کنید تا پس از تماس تلفنی پس از تماس گفت:" paramedic راوی Kailayanathan.

بین تورنت از تماس و بسیاری از نیاز به مداخله فوری مانند IVs و تنفس لوله آن را به مصرف دیگر برای کمک به می رسند.

سازمان آتش نشانی گفت: زمان پاسخ برای جدی ترین تماس بوده اند به طور متوسط بیش از 10 دقیقه از حدود 6 1/2 تا 7 دقیقه تحت شرایط عادی است. مردم با علائم خفیف یا آسیب دیدگی جزئی می تواند ساعت صبر کنید.

___

'شهر نیویورک 911'

اپراتور شروع هر 911 تماس در این کشور بزرگترین شهر با همان سوال: "آیا شما نیاز به پلیس و آتش یا پزشکی؟" سپس آنها را ارزیابی تماس را ضرورت اولویت بندی آنها در پرواز است.

براون و همکاران او اغلب کار اجباری 16-ساعت شیفت کهنه به برانکس و بروکلین مراکز تماس در پشت صفحه نمایش است که فلش جزئیات تماس.

این تب و سرفه که شلوغ شهر 911 خطوط در اوایل بحران را راه داده کوره در مورد قبر بیماری. Creary گفت: او متوجه ایست قلبی تماس سنبله. برخی از مردم تماس در عرض چند ساعت به گزارش علائم به طور ناگهانی بدتر شدن.

سازمان آتش نشانی گفت: آن است که دیدن بیش از 300 ایست قلبی تماس در هر روز بیش از 200 نفر از این بیماران در حال مرگ است. یک سال پیش این گروه به طور متوسط 64 خواستار ایست قلبی در هر روز.

"بدترین چیز این است که گرفتن یک تماس و شنیدن کسی فریاد چرا که عزیزان خود را متوقف کرده تنفس و یا آنها را در پریشانی و آنها نمی دانند چه کاری انجام دهید" گفت: Creary که همچنین یک EMT. "شما فقط احساس می کنید کاملا درمانده است."

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و بیماران می تواند باعث علائم شدید مانند ذات الریه.

___

"ما نمی تواند رسیدگی به این

پس از 911 اپراتور پزشکی dispatchers مانند Creary شارژ کنند. آنها برای پیدا کردن یک آمبولانس برای پاسخ و عمل به عنوان یک رابط بین خدمه در این زمینه و بیمارستان ها.

بیمارستان ها غرق با افزایش بیماران را گاهی آمبولانس خط خارج با خدمه انتظار رو به بالا از 40 دقیقه به دست بیش از یک بیمار است.

بیمارستان گفته اند Creary دو بار در روزهای اخیر برای منحرف کردن آمبولانس در جای دیگر, او گفت:. یک پرستار به او هشدار در مورد قریب الوقوع ورود التماس کرد: "ما نمی توانیم این مسئولیت رسیدگی به. ما هیچ تخت. ما بدون اکسیژن است. ما هیچ تجهیزات. آنها نمی توانند به اینجا می آیند."

نزدیک به یک چهارم از این شهر خدمات پزشکی اورژانس کارگران بوده است, بیمار, سازمان آتش نشانی گفت. در یک روز هفته گذشته 3,000 اعضای آتش نشانی بودند کنار از جمله حدود 950 شهر 4,300 اورژانس کارگران است.

دولت فدرال فرستاده 250 آمبولانس و 500 EMTs هفته گذشته به مکمل شهرستان ناوگان. آتش نشانی مستقر شده هفت سریع-پاسخ وسایل نقلیه که توسط آتش نشانان به برانکس به ارائه مراقبت تا زمانی که آمبولانس می رسد.

"آن را ذهنی مالیات" گفت: Creary که مقابله با استرس در خانه با نواختن ترومپت و آموزش نی انبان. "ما کارکنان است. ما آمبولانس. همه اساسا غرق شده است."

___

'این فقط دلخراش'

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

Kailayanathan یک امدادگر در پاسخ به بیش از یک دوجین تماس هر روز پا کردن آمبولانس خود را خسته و گرسنه و تخلیه احساسی پس از دیگری از 16 ساعت در روز.

تقریبا هر بیمار او را دیدم در اخیر 7 صبح تا 11 شب تغییر مورد نیاز در بیمارستان بستری شود و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی. برخی از بیماران باید تا به حال به مغزش در پشت آمبولانس.

"این فقط دلخراش" Kailayanathan گفت.

دولت نهاد تریاژ پروتکل است که به دستور خدمه آمبولانس به سوال بیماران از راه دور به صفحه نمایش برای علائم قبل از شروع آزمون با دنده محافظ.

Kailayanathan تکلیف متفاوت است بسته به جایی که اعزام سیستم تشخیص خروش در تماس است. دو هفته پیش او در کوئینز سخت ترین ضربه قصبه. هفته گذشته او رفت بيماران به لینکلن بیمارستان در برانکس.

دختر یک زن مسن Kailayanathan درمان التماس کرد به سوار شدن با او, اما برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس, اعضای خانواده و دیگر مجاز در آمبولانس ها و بیمارستان ها ممنوع کرده و بازدید کنندگان است.

"وجود دارد یک فرصت خوب است که این دختر در حال رفتن دیدن مادرش دوباره," او گفت:. "که فقط واقعا تخلیه."

___

'هیچ راهی برای جلوگیری از آن

حداقل 688 اورژانس کارگران و دیگر آتش نشانی و کارکنان باید آزمایش مثبت برای coronavirus. پیراپزشک, Christell دانشکده افسری شده و در بخش مراقبت های ویژه به مدت سه هفته. سراسر شهر را پاسخ اضطراری سیستم کارگران ترس آنها خواهید بود.

Kailayanathan گفت: او بوده و گام برداشتن برای جلوگیری از معرفی این ویروس به بدن خود را.

وجود ندارد و غرق در آمبولانس برای شستن دست پس از او عمدتا با استفاده از ضد عفونی کننده دست. پس از آخرین اجرا, دوش او دو بار در محل کار و در خانه. سپس او اولین وعده غذایی پس از 6 صبح

Kailayanathan نگرانی در مورد آلوده خود را پدر و مادر سالمند. Creary است که به دنبال یک زندگی موقت تنظیم به طوری که او نمی آورد این بیماری در خانه به مادر مسن.

اتحادیه 911 اپراتور است و خواستار آن است که اداره پلیس اجرا می شود که تماس مراکز فضایی کارگران را برای حفاظت از سلامت خود. به جای اجتماعی فاصله آنها "نشسته در بالای هر یک از دیگر" گفت: Alma راپر از شورای منطقه 37 محلی 1549.

NYPD گفت: آن انجام شده است "همه از آن می توانید به ترویج اجتماعی فاصله" در تماس با مراکز از جمله صندلی اپراتور در هر تماس گرفتن موقعیت تمیز کردن فضاهای کاری حداقل دو بار در هر شیفت و شروع شنبه غربالگری کارگران درجه حرارت بدن و کارگردانی آنها را به یک دکتر مراجعه کنید و اگر آن را بالاتر از 100.4 درجه (38 درجه سانتیگراد).

"برای ما آن است كه اگر آن زمانی که. زمانی که این علائم رفتن را شروع کنم ؟ هنگامی که ما می رویم به شروع به گرفتن بیمار است؟" Creary گفت. "از آنجا که وجود دارد هیچ راهی برای اجتناب از آن است."

___

دنبال مایکل در سیساک twitter.com/mikesisak و تام در هیز twitter.com/aptomhays. دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب