همیشه تعجب می کنم که در مورد 'کامیون'? 2 برادران نوشت آن Backstory

بزرگنمایی این تصویر نورتون خوانندگان جوان جارت و جروم Pumphrey شده اند "ساخت چیزهای" هم از آنجا

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398
"On a small farm, an old truck worked hard."
بزرگنمایی این تصویر
نورتون خوانندگان جوان

جارت و جروم Pumphrey شده اند "ساخت چیزهای" هم از آنجایی که آنها بچه بودند. آنها بزرگ شده در یک خانواده چهار برادر و از سن جوان جارت می گوید او و جروم "فقط کلیک."

آخرین پروژه خود به خصوص یکی از ویژه به دلیل آن را اولین بار آنها را ایجاد کرده اید یک کتاب است که آنها هر دو نوشته شده و نشان داده شده است. الهام بخش برای این کامیون قدیمی رسید که جروم رانندگی از طریق مرکز تگزاس در راه خود را به بازدید جارت. به عنوان او گذشت مزرعه, مزرعه پس از او را دیدم پیر, پیری کامیون نشسته در این زمینه است.

"این چنین یک تصویر نمادین," جروم می گوید. "اما این باعث می شود شما تعجب می کنم که: چه داستان است که می تواند در پشت این کامیون یا خانواده است که زندگی وجود دارد؟"

"And older still"
نورتون خوانندگان جوان

بنابراین برادران تصمیم به نوشتن و نشان دادن یک داستان در مورد یک خانواده و یک مزرعه — همه حول یک وانت که بیشتر یا کمتر باقی می ماند در یک مکان در سراسر کتاب. در اطراف کامیون, تغییر فصل, سال تصویب, و قبل از اینکه طولانی, دختر کمی از آغاز داستان گرفته شده بیش از مزرعه خانواده.

ساخت هر گسترش احساس متفاوت بود "کمی چالش برانگیز" جروم می گوید. اما با قرار دادن کامیون سازگار در سراسر هر صفحه او و جارت "شد تقویت این ایده از کامیون بودن یک بخش دائمی از زندگی در مزرعه و در زندگی است."

بزرگنمایی این تصویر

این Pumphreys دستباف بیش از 250 تمبر برای نشان دادن این کتاب. "ما می خواستیم برای ایجاد چیزی است که احساس می کنم بی انتها" جروم می گوید. نورتون خوانندگان جوان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نورتون خوانندگان جوان

برادران دستباف بیش از 250 تمبر برای ایجاد آثار هنری در این کتاب است. "ما در راه اندازی این قوانین مانند: ما نمی با استفاده از همان مهر در همان گسترش چندین بار." جارت توضیح می دهد. هدف این بود که "مطمئن شوید که هر گسترش بود منحصر به فرد و خاص است."

آنها با هم کار کنند در Jarrett خانه او و جروم در حال حاضر زندگی می کنند پنج دقیقه از هم جدا در Austin, Texas. "ما اختلافات — بدیهی است که ما برادران و ما نمی بینیم چشم به چشم بر روی همه چیز — اما برای اکثر ... ما می توانید پیدا کردن یک محل که در آن فقط کلیک" جارت می گوید.

این کمک می کند که آنها "شده است ساخت چیزهای با هم برای یک مدت زمان طولانی واقعا," جارت می گوید — که سابقه خانوادگی خود را ارائه می دهد آنها را به اشتراک گذاشته نقاط مرجع و الهام بخش است.

"ما تا به حال همه این زنان در زندگی ما در حال رشد — ما مادر و مادربزرگ های ما ما مادر بزرگ بزرگ ... زنان قوی است که واقعا به ما نشان داد آنچه در آن بود به باقی بماند" جارت توضیح می دهد.

"But she dreamed and persisted."
نورتون خوانندگان جوان

هر دو مادربزرگ خود را برای کار در ایالات متحده اداره پست در تفکیک جنوبی. "آنها زنان مشغول به کار در یک محل که تحت سلطه مردان به طوری که آنها با قرار دادن یک کیسه" جارت می گوید.

یکی از بزرگ مادربزرگ های برداشت پنبه و ذخیره شده و ذخیره شده تا زمانی که او در نهایت می تواند خرید مزرعه خود را در لوئیزیانا — و خانواده هنوز هم صاحب آن است. "او گفت: هرگز فروش آن ملک چون او را برداشت بسیاری از پنبه به پرداخت هزینه برای آن است. ..." جروم به یاد می آورد. "من واقعا احترام است و می خواهم به انجام برخی از چیزهایی که در زندگی من است که من می توانم به عقب نگاه کنید و واقعا افتخار است."

جارت می گوید: او بزرگ مادر بزرگ سرسختی چیزی است که او خوش شانس بود که آموخته است و او امیدوار است که برای تصویب آن را به کودکان خود: "چوب به آن کار سخت دریافت آنچه شما می خواهید برای دریافت و انجام آنچه شما می خواهید به انجام," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

جارت Pumphrey در حال حاضر مالک افتخار از خود به خود کامیون های قدیمی — یک سال 1956 Ford F100. شما می توانید پیگیری پیشرفت خود را بازگرداندن آن را در اینجا. نورتون خوانندگان جوان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نورتون خوانندگان جوان

و صحبت از گرفتن آنچه شما می خواهید برای دریافت ... پس از برادران به پایان رسید کار بر روی کتاب جارت الهام گرفته شده بود به بیرون بروید و خود به خود ، "این یک سال 1956 Ford F100," او می گوید. "من شروع به کار بر روی آن را حق دور — من محروم از آن پایین. آن را تمام راه را به قاب در حال حاضر. ... خیلی سخت تر در زندگی واقعی برای بازگرداندن یک کامیون از آن را در کتاب."

جارت را به امید دریافت کامیون خود را تا و در حال اجرا در تابستان. او می خواهد به درایو در اطراف آن به مدارس محلی که در آن او و جروم خواهد شد به اشتراک گذاری داستان های قدیمی کامیون — در مورد خانواده و زندگی در مزرعه کار سخت و پشتکار به نسل جدید و کودکان و نوجوانان.

"Vrooooooooom!"
نورتون خوانندگان جوان

باری Hardymon ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بث Novey اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن