حتی در زمان بحران وجود دارد فشار به سیم روستایی امریکا

بزرگنمایی این تصویر در سال های اخیر سابق کارگران معدن زغال سنگ بودند باز آموزی برای کار با فیبر نوری

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در سال های اخیر سابق کارگران معدن زغال سنگ بودند باز آموزی برای کار با فیبر نوری گسترش اینترنت با سرعت بالا — و ممکن است فرصت های اقتصادی به مناطق روستایی است. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

به عنوان COVID-19 بحران در زمان نگه دارید و مدارس در Lockhart, Texas, تا به حال به نزدیک و شیفت به کنترل از راه دور, یادگیری, مدرسه منطقه به سرعت انجام یک ارزیابی نیازهای.

آنها دریافتند که نیمی از آنها از 6000 دانش آموزان باید بدون اینترنت با سرعت بالا در صفحه اصلی. و با وجود اینکه جنوب درایو کوتاه از آستین یک سوم از تمام دانش آموزان و کارکنان در زندگی "مرده مناطق" که در آن هیچ اینترنت و یا خدمات همراه است و حتی در دسترس است.

هیچ یک از این بود تعجب آور به علامت Estrada سرپرست در لاکهارت مستقل منطقه مدرسه.

"دانش آموزانی که از لحاظ تاریخی تحت خدمت فقط در ادامه به آن سرنوشت به عنوان فن آوری می شود بزرگتر از آموزشی شیوه های" استرادا می گوید.

در زمانی که بسیاری از ما در حال رفتن آنلاین به انجام همه چیز از کار به مدرسه برای خرید به بهداشت و درمان COVID-19 بحران است درخشان یک نور بزرگ در دارا و ندار وقتی که می آید به اینترنت. دولت فدرال تخمین می زند بیش از یک سوم از تمام مردم در مناطق روستایی آمریکا کمی و یا بدون دسترسی به اینترنت; آمار است که تنها می تواند بدتر به عنوان اقتصادی خرید اینترنتی از این همه گیری همچنان ادامه دارد.

خوشبختانه در پسران استرادا و کارکنان خود را در حال حاضر سرعت از طریق یک برنامه به این آدرس دیجیتال تقسیم قبل از COVID-19 رسید.

آن را در حال حاضر سریع ردیابی.

با کمک از یک ارائه دهنده اینترنت محلی منطقه نصب هفت تقویت کننده برج خارج از هر یک از آن مدارس است. این پرتو اینترنت را به در هر خانه است که باید آن را در سراسر 300 مایل مربع در منطقه است. از آن خواهد شد رایگان برای خانواده ها هزینه منطقه فقط 30 دلار در یک سال به ازای هر خانوار.

Estrada می گوید او انتظار 700 خانه به اتصال به اینترنت و سرویس در ماه جولای.

"من فقط فوق العاده افتخار است که ما مدرسه منطقه پر کردن جای خالی که برای مردم در جامعه" او می گوید.

این به این معنی استرادا و کارکنان خود را باید نگه داشتن یک چشم بر فوری بحران — منطقه خود نیز ارائه حدود 10000 وعده های غذایی به نیازمندان کودکان و نوجوانان یک روز اما دیگر به سوی آینده است.

قبل از COVID-19 مدارس مانند لاکهارت در حال حاضر به دنبال نوسازی برنامه درسی خود را بهتر و متناسب با نیازهای قرن 21 ، مثلا معلمان نمیفهمد که گاهی اوقات آن را عملی تر برای دانش آموزان به انجام برخی از ترم از راه دور فرض کنید آنها را عملی اینترنت در حالی که نشست در دیگر قسمت های بعد بیشتر تعاملی درس.

Estrada می گوید وجود دارد که تحقق COVID-19 مارس برای همیشه لطفا برای تغییر آنچه مدارس نگاه مانند آنها فقط نمی تواند به نوبه خود چراغ عقب و در ادامه به عنوان قبل از.

"اما من فکر می کنم که این فرصت را برای ما واقعا دوباره تصور کنید که چگونه ما می تواند استفاده از منابع" استرادا می گوید.

بحران به فرصت

پیدا کردن فرصت برای خروج از بحران است و چیزی جسیکا Rosenworcel موعظه تمام وقت در کمیسیون ارتباطات فدرال. از سال 2012 او بوده است منجر صدای در FCC در این فشار را به رقمی روستایی امریکا است. او تماس گرفتن بلندتر از COVID-19 گیر هنگامی که ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها توقیف شده اند در خانه های خود.

"من فکر نمی کنم این بحران ایجاد به عنوان بسیاری از مشکلات جدید را به عنوان آن را در معرض موجود" Rosenworcel می گوید.

Rosenworcel نقاط بازگشت به رکود بزرگ زمانی که دولت ایالات متحده پرداخت می شود برای آوردن برق به مناطق روستایی است. روستایی برق عمل دیده شد که بیش از حد هزینه سنگین در ابتدا. اما این اتفاق افتاد و گسترده تری در کشور, بهره مند, او می گوید.

"ما که و آن را بی پروا برای زیرساخت ها در آن زمان" Rosenworcel می گوید. "ما نیاز به انجام دوباره آن ما نیاز به یک روستایی رقمی اقدام کنند."

بدون آن Rosenworcel ترس مناطق روستایی ادامه خواهد داد به سقوط بیشتر پشت به ویژه در یک اقتصاد جدید که در آن اجتماعی فاصله و کار از راه دور ممکن است به هنجار.

FCC تخمین می زند حدود 20 میلیون نفر در مناطق روستایی آمریکا هستند بدون پهنای باند. اما آن را به طور گسترده ای تصور می کردند که تعداد به مراتب بالاتر است. دولت فدرال صرف صدها میلیون دلار از جمله 20 میلیارد دلار برنامه در FCC به گسترش پهن باند روستایی.

اما طرفداران می گویند این یک کسری از آنچه که مورد نیاز است. و تا کنون بسیار کمی بودجه جدید از اورژانس محرک.

"در حال حاضر ما بسیاری از scattershot خوب رفتن" Rosenworcel می گوید. "آنچه ما نیاز داریم یک بزرگتر و استاد برنامه ریزی."

بدون هماهنگ طرح جامع Rosenworcel می گوید آن را سخت تر برای نشان دادن نیاز به قانونگذاران و هدف محرک بودجه. برای سال, دولت با اتکا بر منسوخ نقشه برداری — برای مثال اگر فقط یک نفر در سرشماری بلوک دارای پهنای باند اینترنت همان فرض شده است برای بقیه محله. بر روی زمین واقعیت این است که اغلب مخالف است. به عنوان یک نتیجه کسانی که در روستایی پهنای باند می گویند کمک های مالی فدرال نیست همیشه رفتن به جایی که آنها بیشتر مورد نیاز و برخی از بحرانی پروژه ناتمام است.

خلاق شدن برای دریافت آنلاین

متی Stoehr می داند این واقعیت بسیار خوب است. در روستایی آیداهو کوه ها که در آن او زندگی می کند قسمت زمان محلی اینترنت شرکت نصب مایل از آن جدید فیبر نوری خط به پهنای باند خارج از شهر Orofino. آنها تا به پایان در جلوی خانه خود را, اما متوقف به تازگی به دلیل اعطای زد.

"در واقع ما پول را به پرداخت پول برای کابل که نشسته روی زمین و استفاده نمی شود" Stoehr می گوید. "این نوع از پروژه است که همواره مردمی دیوانه است."

Stoehr یک تکنولوژی اجرایی برای شرکت در جنوب کالیفرنیا به سمت چپ برای آیداهو زمانی که این بیماری همه گیر ضربه بدانند این امر می تواند امن تر است. او می گوید: او معامله که به صورت آهسته به اینترنت.

از راه دور به کار او این است که یک آزمون روزانه از نبوغ و صبر و شکیبایی است. Stoehr سوئیچ بین آهسته ماهواره ای اینترنت و آی فون خود را به کانون که تنها تمایل به کار در یک اتاق خاموش گاراژ خود را. و حتی پس از آن او را به پشته آن را در برخی از کتاب ها را خواستار شد.

Stoehr می گوید او شروع به سقوط در محل کار.

"از دست دادن بهره وری با داشتن اینترنت مناسب است که با قرار دادن مقدار زیادی از کسب و کار در معرض خطر است که من هر روز با" او می گوید.

قبل از COVID-19 برخی روستایی اقتصاد شاهد رونق با مردم مانند Stoehr که مایل به ترک شهر برای کندتر از زندگی و توانایی ارتباط از راه دور.

این روند ممکن است سرعت بخشیدن به پس از همه گیر فرض دیجیتال تقسیم و حل شده است.

Stoehr می خواهد به حرکت به آیداهو تمام وقت, اگر چه آن ممکن است امکان پذیر نمی شود اگر اینترنت را بهبود نمی بخشد.

در آینده محرک صورتحساب او می خواهم برای دیدن کنگره فکر می کنم خارج از جعبه و ایجاد یک بزرگ زیرساخت های برنامه واقعا به پل شکاف دیجیتال و سیم روستایی امریکا است.

ممکن است فرصت های شغلی برای میلیون ها نفر که به تازگی بیکار و در غیر این صورت فقط واجد شرایط اضطراری به پول نقد پرداخت.

"باید وجود داشته باشد برخی از ارزش تولید شده در غیر این صورت ما در حال رفتن به آن را مشکل تر در آینده برای همه ما" Stoehr می گوید.



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن