حتی در یک بیماری همه گیر که معتقد است که تظاهرات عمومی مهم هستند

بزرگنمایی این تصویر Matteo Nardone/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images در میان بیماری

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
Hundreds of people demonstrated in Piazza del Popolo in Rome against racism, part of a global wave of protests following the death of George Floyd in Minneapolis. A police officer is being charged with second degree murder.
بزرگنمایی این تصویر
Matteo Nardone/اقیانوس آرام پرس/LightRocket via Getty Images

در میان بیماری همه گیر کوروناویروس سازمان بهداشت جهانی زمان در آن روزانه کنفرانس مطبوعاتی به آدرس دیگری فشار دادن موضوع: موج تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. تظاهرات آغاز شد و در ایالات متحده زمانی که جورج فلوید درگذشت, on May 25 بعد از یک افسر پلیس فشرده یک زانو را به گردن خود را به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه در حالی که بازداشت او در مینیاپولیس.

این تظاهرات در حال گسترش در سراسر جهان به اروپا و آفریقا و مناطق دیگر.

"که به طور کامل پشتیبانی از برابری و جنبش جهانی علیه نژاد پرستی. ما را رد تبعیض از همه نوع" گفت که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در ژوئن 8.

این تظاهرات باعث شد که ترس از این که تماس نزدیک هزار نفر از راهپیمایان می تواند منجر به افزایش در مورد شمارش — که آمار جدید در روز یکشنبه با 136,000 موارد گزارش شده است که روز.

افسران می گویند آن را دشوار است به ارزیابی چگونه تظاهرات را تحت تاثیر قرار COVID-19 عفونت. چون COVID-19 به طور کلی دارای یک زمان جوجه کشی تا دو هفته مقامات بهداشت عمومی فکر می کنم آن را از چند هفته قبل از آنها تاثیر.

اما روشن است که یک عنصر کلیدی برای انتقال است که در حال حاضر در بسیاری از این تظاهرات: تماس نزدیک. تصاویری از تظاهرات ایستاده شانه به شانه — برخی با پوشیدن ماسک صورت دیگران نیست — افزایش نگرانی ها به خصوص در شهرستانها با نرخ بالاتر از عفونت است.

به این منظور Tedros توصیه می کند که معترضان به دنبال هدایت محلی مقامات بهداشت و اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود از رمان coronavirus. "ما را تشویق همه کسانی که اعتراض در سراسر جهان به انجام این کار با خیال راحت" او گفت: "خود را تمیز کنید دست خود را پوشش سرفه و پوشیدن ماسک اگر شما حضور در یک اعتراض." او همچنین به مردم توصیه می شود برای حفظ یک فاصله امن از دیگران — و به ماندن در خانه اگر آنها بیمار هستند.

"خطرناکترین وضعیت در این است که در مجاورت نزدیک به یک مورد به خصوص یک علامت مورد از COVID-19" گفت: Michael Ryan مدیر که بهداشت و درمان اضطراری برنامه در روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از سالم مردم معترض در کنار یکدیگر ممکن است با تعریف از آینده در تماس با این بیماری است.

اما این روشن شده که به محققان جدید coronavirus را می توان توسط افرادی که نمی نشان دادن علائم آن است. "بهداشت عمومی محلی رسمی[s] بر اساس فراوانی از احتیاط می تواند به مردم توصیه یا به قرنطینه و یا تست کنید [پس از حضور در یک توده جمع آوری]," رایان گفت.

مقامات محلی ابراز مشابه نگرانی در مورد فعل و انفعال از اعتراضات و همه گیر. هفته گذشته واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت که او نگران بود در مورد آنچه که تجمع جرم در خیابان "می تواند به معنی خوشه در ما coronavirus موارد بعد." او خواست اعتراض به قرار گرفتن در معرض خود را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که تست شده است.

دنور شهردار مایکل Hancock اعلام کرد آزمایش رایگان برای تظاهر. مقامات در آتلانتا و نیویورک پیشنهاد کرده اند تست به عنوان به خوبی.

"تست هر کس که شرکت در تظاهرات خواهد بود مفید در جوامع که در آن بسیاری از موارد جدید گزارش شده در هر روز است. این موارد نشان می دهد که انتقال اتفاق می افتد در سرعت بالا در جوامع گفت:" بیل میلر متخصص اپیدمیولوژی و پزشک در دانشگاه ایالتی اوهایو.

او گفت: یک جایگزین برای تست هر کس می تواند فعال, تماس, ردیابی. "با موارد جدید این ردیاب می تواند سوال در مورد تظاهرات مشارکت از جمله روز و زمان" میلر گفت. اگر موارد مرتبط به یک تظاهرات یک تماس می تواند به هر کسی که در این رویداد شرکت کردند به آزمایش می شود.

بودن در خارج از منزل به نظر می رسد برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض به این دلیل که ویروس نمی تواند زنده ماندن طولانی در نور خورشید و وجود گردش هوا بهتر اما هیچ تضمینی در برابر عفونت است. کارشناسان بهداشت هشدار می دهند که برخی فعالیت های مرتبط با تظاهرات — مانند سوار حمل و نقل عمومی برای حضور در تظاهرات و یا دستگیر و زندانی در داخل خانه با دیگران — می تواند یک فرد را افزایش دهد خطر گرفتن در معرض ویروس.

در همین حال تظاهرات ادامه انتظار می رود در روز های آینده. جورج فلوید دفن خدمات برگزار خواهد شد در روز سه شنبه در خصوصی خدمات در هوستون.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن