مسیحیان انجیلی دست و پنجه نرم کردن با نژادپرستی به عنوان گناه

بزرگنمایی این تصویر مسیحیان انجیلی به طور سنتی با تمرکز بر فرد گناه و رستگاری. اما برخی از آنها در ن

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسیحیان انجیلی به طور سنتی با تمرکز بر فرد گناه و رستگاری. اما برخی از آنها در نظر گرفتن یک دیدگاه گستردهتر وقتی که می آید به پرداختن به نژادپرستی نظاممند. رضا/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رضا/گتی ایماژ

مسیحیان سراسر جهان متحد شده است و در آنها نفرت قتل جورج فلوید توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس و رهبران مذهبی از سراسر کلامی طیف اند صحبت کردن در مورد درس آنها فکر می کنم مسیحیان باید در قرعه کشی از این حادثه.

بسیاری از پروتستان و کاتولیک رومی وزیران تاکید کرده اند یک مسیحی تعهد و عشق به همسایه و کار برای عدالت در جهان زمینی است.

مایکل کاری ریاست اسقف کلیسای اسقفی مطرح عهد جدید مثل سامری خوب که متوقف به کمک به یک مرد که بوده است مورد ضرب و شتم و چپ در کنار جاده.

"تنها سامری دیدم زخمی غریبه و عمل" کاری گفت. "عشق به عیسی می آموزد که عمل مانند این را به عنوان به خوبی به عنوان نگرش است. و به دنبال آن خوب و رفاه و رفاه دیگران و همچنین به عنوان یک خود است."

در یک پیام به "برادران و خواهران عزیز در ایالات متحده" فرانسیس توصیه: "ما نمی توانیم تحمل کند و یا به نوبه خود چشم خود را به نژاد پرستی و محرومیت در هر شکل و در عین حال ادعا می کنند برای دفاع از تقدس زندگی هر انسان."

برای رهبران مسیحی انجیلی اما تهیه یک پاسخ به فلوید را به قتل پیچیده است مشخصات خود را از گناه فردی و نه اجتماعی و شرایط و باور خود را در نیاز به شخصی رستگاری بالاتر از همه. انجیلی متکلمان به مدت طولانی رد این ایده از یک "اجتماعی, انجیل" است که نگه می دارد که پادشاهی خدا باید دنبال زندگی بهتر در اینجا بر روی زمین است.

در میان آمریکایی های آفریقایی تبار پروتستان های انجیلی یکی از الهیات است که به شدت به چالش کشیده چنین دیدگاههایی Darrell, Harrison مقرر باپتیست شماس و شرکت میزبان از "فقط تفکر" پادکست.

"یکی از راه های تشخیص این کتاب مقدس انجیل از انجیل اجتماعی,' هریسون توییتی هفته گذشته "است که اجتماعی انجیل موعظه تحول ساختاری است که با این نسخهها کار در جامعه از خارج-در حالی که کتاب مقدس انجیل موعظه تحول معنوی که با این نسخهها کار در جامعه از داخل به بیرون است."

نژادپرستی در هریسون نظر است که اغلب اشتباه گرفته است. "کتاب مقدس قومی تعصب است نه یک "ایسم" او استدلال می کرد در پاسخ به جورج فلوید را کشتن. "این است که نفرت—دوره. ... شما پایان نفرت با توبه و ایمان به انجیل."

دیگر پروتستان های انجیلی را دقیقتر مشاهده مسیحی تعهد به کار برای عدالت اجتماعی است.

"راهی که ما زندگی و کار در جهان ما چگونه برای مراقبت از جوامع ما چگونه ما برای مراقبت از همسایگان ما – اینها همه چیزهایی است که کتاب مقدس صحبت می کند واقعا به وضوح مورد می گوید:" آلن صلیب سفید باپتیست جنوبی پاستور در حال حاضر پیشرو جماعت در شمال کالیفرنیا. "کسی که از تبدیل خود را در رابطه با مسیح باید تبدیل نمایش از چگونه آنها را همسایه خود را و یا چگونه آنها را درک مسائل زندگی و عدالت است. که وضعیت ما در حال حاضر است."

برای عبور که کتاب زمانی که آسمان و زمین برخورد می کنند: نژاد پرستی غرب پروتستان های انجیلی و راهی بهتر از عیسی است در بخشی از خاطرات خود را از 15 سال پیشرو یک باپتیست جنوبی جماعت در مونتگمری آلاباما مخالفت کتاب مقدس و انجیل اجتماعی است "دوگانگی کاذب."

"ما باور نمی کنیم که مردم ذخیره تجدید ساختار جامعه" صلیب می گوید. "اما اگر شما نمی دانید که مسیح اگر شما یک رابطه با او شما باید ببینید درد مردم در اطراف شما و شما باید بگو: چه می توانم انجام دهم؟'"

بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار مسیحیان انجیلی در آرزوی شنیدن چنین پیام از کشیشان است.

"من می خواهم به شنیدن این که ما در حال عزاداری و گریه می گوید:" Trillia Newbell یک نویسنده و مفسر مسیحی که حضور یک Southern Baptist church in Nashville "که ما فعال هستند در جامعه ما است که ما در حال رفتن به محل کار به عشق ما به عنوان همسایه خودمان که نژاد پرستی و هر نوع نفرت و بد است. و [من] کشیش خواهد صحبت کردن در برابر که در آن او است."

یکی انجیلی صحبت کردن در شیوه ای که توسط Rob Daniels یک آمریکایی آفریقایی تبار پاستور که منجر مسیح آزادی کلیسا یک باپتیست جنوبی جماعت در لویسویل تگزاس, فقط در خارج از دالاس.

در احساسی پیام ویدئویی او فرستاده به او عمدتا سفید جماعت, هفته گذشته ساله گفت: او می خواست پیروان خود را به می دانم که "آنچه خود کشیش است که تفکر" پس از قتل در گرجستان از Ahmaud Arbery و جورج فلوید در مینه سوتا است.

"این فقط من را لرزاند," Daniels گفت: "به ویژه به این دلیل که زمانی که من دیدن این دو نفر ایجاد شده در تصویر خدا من خودم. من با دیدن ما سه پسر. و من همچنین به یاد داشته باشید تعداد بی شماری از حوادث دیگر که بسیار شبیه به این."

کون اعتقادی کاملا محافظه کار تمرکز خطبه های خود را به طور کلی نیاز به پیدا کردن شخصی رستگاری از طریق ایمان به عیسی مسیح است. اما او views گناه به عنوان موجود به طور همزمان در قلب خود و همچنین در جامعه است.

"این شروع می شود اولین بار در قلب خود را مقابله با آن" Daniels NPR گفت "و سپس ما را در مقابله با نژاد پرستی وجود دارد که در قلب دیگران."

هنگامی که صحبت کردن به خود و اعضای دانیلز می گوید که او آنها را خواستار در نظر گرفتن سوالات سخت.

"آیا من خودم از دیدن مردم سیاه, لاتین, مردم, هر فرد دیگر از سفید به عنوان زیر من ؟ سپس اقامت وجود دارد و با آن مقابله است," او می گوید. "و هر آنچه بیرون می آید که کاری که شما باید انجام دهید قبل از این خداوند است که شما نیاز به توبه است."

در اوایل این هفته Daniels دعوت چند تن از اعضای کلیسای خود را به همراه او در یک تظاهرات مسالمت آمیز علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

"بسیاری از کسانی که سفید شدند," او می گوید: "و بسیاری از گفت: این نخستین بار بود که آنها تا به حال راهپیمایی قبل از. این نخستین بار بود که آنها تا به حال شده است در میان صدمه زدن به. و آن را به آنها را به یک چشم انداز واقعی. آنها وجود دارد در آن احساس درد است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن