تخلیه برای COVID-19 ترساندن, پنسیلوانیا, مرد نشان دهنده در زندگی پس از قرنطینه

بزرگنمایی این تصویر دانیل Wethli کردم استقبال گرم از مادر و پدر خود را در پیتسبورگ فرودگاه در هفته گ

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دانیل Wethli کردم استقبال گرم از مادر و پدر خود را در پیتسبورگ فرودگاه در هفته گذشته پس از پاکسازی دو هفته قرنطینه در جنوب کالیفرنیا. او تحصیل در ووهان زمانی که رمان coronavirus تعطیل کردن شهر را اما هرگز نشان داد هیچ نشانه ای از عفونت است. دانیل Wethli پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Wethli

اولین آمریکایی قرنطینه پس از تخلیه از ووهان, چین, مرکز این زمستان شیوع کروناویروس در حال حاضر شروع به حل و فصل دوباره به روال عادی.

برای 24 ساله دانیل Wethli یک تاریخچه چرم گاومیش است که تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته فلسفه به عنوان یک کارشناسی, ترک ووهان ماه گذشته در خواست وزارت امور خارجه ایالات متحده بود تلخ و شیرین.

خانواده اش بود و خوشحالم که شنیدن او امن بود و خانه رهبری به عنوان ویروس از طریق گسترش شهر او نقل مکان کرد و به عنوان محقق فولبرایت در ماه دسامبر. اما Wethli که می خواهم به چین بوده است در قبل از سفرهای علمی و عاشق زبان و تاریخ و مردم او را می خواهم ملاقات احساس کرد او فقط گرفتن آغاز شده در مطالعات خود.

"من فقط عاشق ووهان" Wethli می گویند. "این احتمالا شهرستان مورد علاقه من است که من بوده ام به در چین است."

تاریخی و موزه ها در ووهان زیبا هستند را کشف کرد. "1911 revolution موزه زرق و برق دار است و عظیم است." او دوست داشت با انرژی بالا از شهر و همسایگان جدید خود را به "بسیار دوستانه و بسیار باز به ملاقات با افراد جدید است."

بزرگنمایی این تصویر

Wethli بازدید 1911 Revolution موزه در ووهان در اواخر ماه دسامبر به عنوان بخشی از بورس تحصیلی فولبرایت. او عاشق شهر و می گوید: "پس این همه سرد, من واقعا می خواهم برای دیدن چگونه ووهان بازیابی و چگونه مردم انجام می دهند وجود دارد." دانیل Wethli پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل Wethli

او در ووهان فقط بیش از یک ماه است که در شهری بزرگ شهر قفل شده بود.

"این فقط به طرز مرموزی سکوت" Wethli می گوید. "شما می توانید از گوش باد — بدون شاخ beeping هیچ فروشگاه باز است. آن را فقط بسیار عجیب و غریب برای دیدن یک شهر ساخته شده است که برای بسیاری از مردم به طور کامل خاموش."

منتهی به این شهر را قرنطینه Wethli در ابتدا که نگرانی در مورد کوروناویروس ممکن است اغراق آمیز است. "آن را سخت به بگویید که چگونه جدی آن را واقعا بود."

اما همانطور که بیشتر موارد و اخبار ظهور او صرف بیشتر وقت خود را در اتاق خوابگاه عنوان را یک بار در روز به ببینید که فروشگاه باز بود و به انبار کردن مواد غذایی. او شروع به پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود را در یک مقدار زیادی.

Wethli بود که در ووهان خارج شده در Jan. 23 زمانی که سفارت آمریکا به نام و به او گفت در مورد برنامه ریزی برای تخلیه آمریکایی ها از شهرستان. آنها به شدت از او خواست به گرفتن پرواز آنها می خواهم مرتب چند روز بعد پس از او.

بزرگنمایی این تصویر

Wethli بود تخلیه از ووهان به ایالات متحده در پایان ماه ژانویه در یک پرواز مرتب توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده. حسن نیت ارائه میدهد از دانیل Wethli پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از دانیل Wethli

همراه با نزدیک به 200 دیگر آمریکایی Wethli حدود دو هفته در قرنطینه در پایگاه هوایی رزرو مارس در جنوب کالیفرنیا.

آن را راحت به او می گوید "مانند هتل, اتاق, یخچال, تلویزیون و مایکروویو." او لذت می برد مردم او را ملاقات کرد — از جمله یک خلبان یک تولید کننده موسیقی و یک پارک طراح. برخی از مسافران تدریس کلاس های مانند هنر و Zumba برای کمک به همه آنها را در حالی که دور زمان. و فکر گروه و باند و متعهد به ماندن در تماس پس از قرنطینه Wethli می گوید: او مشتاق به بازگشت به خانه خود را فقط در خارج پیتسبورگ.

در یک پرواز تجاری از لس آنجلس پس از قرنطینه انتشار Werthli نشسته در کنار یک حرف زن که خواست آنچه را گرفته بود او را به کالیفرنیا. او فقط مکالمه بود اما او محتاط است.

"من نمی خواهم به او بگویم چرا من وجود دارد," او می گوید. "بنابراین من فقط گفت: من تا به حال برخی از روز و که من می خواستم برای دیدن کالیفرنیا."

در حال حاضر پشت در خانه او می گوید: او با خوشحالی به آغوش خانواده و دوستان خوب.

هنوز هم برخی از افراد خارج از حلقه درونی خود را به وضوح عصبی شده بود و اطراف او را متوجه. در سفر اخیر به ورزشگاه به کار کردن Wethli می گوید او را به فرار از مدرسه بالا و رسیده به لرزش دست خود را.

"او گفت:" با کروناویروس رفتن در اطراف " او نمی خواست به لرزش دست در دست کسی.," Wethli می گوید. "این نوع از مرا شگفت زده کرد."

Wethli نیست و نشده مبتلا به این ویروس; در طول 14 روز در قرنطینه او بررسی می شود دو بار در روز برای علائم بیماری – تمام آزمایشات آمد منفی است.

هنوز, در طول سال های اخیر, شام با دوستان, یک بارها و بارها خواسته اگر Wethli می تواند بقیه از آنها بیمار است. او به درخواست, "'هیچ راهی وجود دارد که شما می توانید به من بیمار — درست است؟' آیا شما مطمئن شوید که شما OK ؟ به هیچ وجه من میخوام تا پایان بیمار است؟' "

"او از من خواست در بسیاری از اوقات — بسیاری از بار" Wethli می گوید مهم نیست چقدر محکم Wethli مطمئن باشید او "که در من شده است را تماشا گسترده بررسی می شود دو بار در روز به مدت دو هفته در قرنطینه. او هنوز هم بسیار نگران است."

برخی از افرادی که نمی دانم Wethli شده اند و حتی شدیدتر. چندی پس از ورود به خانه او در مصاحبه با تلویزیون محلی, اخبار و زمانی که او با بررسی نظرات به ایستگاه Facebook صفحه بعد او شوکه شده بود.

"یکی از نظرات بود که دلقک از اینجا.' شما می دانید که آنها می خواستند مرا به ترک منطقه وجود دارد GIF از یک فیلم شخصیت تکان دادن سر خود را. و سپس یکی دیگر کسی که گفت: من نباید در اطراف — که من باید ترک کنید."

این واکنش Wethli پیش بینی نیست. "مردم به خصوص در پشت صفحه نمایش می تواند معنی و من حدس می زنم من مرتب کردن بر اساس انتظار می رود که اما چشم باز به حداقل می گویند."

هر چند خود فولبرایت بود به یکباره پایان Wethli است که در حال حاضر در نظر گرفته فولبرایت آلوم. او قصد دارد به سفر در سراسر ایالات متحده برای یک بیت او می گوید و پس از آن ممکن است درخواست برای یک شغل با ایالات متحده.

او امیدوار به بازگشت به ووهان. "پس این همه سرد, من واقعا می خواهم برای دیدن چگونه ووهان بازیابی و چگونه مردم انجام می دهند وجود دارد." او دوباره می خواهد به بازدید از بسیاری از مکان او را دوست داشتم و می گوید او واقعا امیدوار نفر در آمریکا "را تبدیل به تحصیل بیشتر در مورد این ویروس و نه به عنوان بیگانه — که غم انگیز است برای دیدن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب