اتحادیه اروپا قصد دارد $825 میلیارد Coronavirus بازیابی صندوق

بزرگنمایی این تصویر "این است که اروپا به لحظه" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت: قانونگذا

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

"این است که اروپا به لحظه" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت: قانونگذاران اتحادیه اروپا در بروکسل در روز چهارشنبه. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

"این است که اروپا به لحظه" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen گفت: پارلمان اروپا امروز به او پیشنهاد یک صندوق برای کمک به اروپا بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس. "چیزهایی که ما را برای اعطا شده بودن سوال. هیچ یک از که می تواند ثابت توسط هر کشور به تنهایی."

پیشنهاد 750 میلیارد یورو ($825 میلیارد دلار) صندوق خواهد بود ساخته شده از 500 میلیارد یورو کمک های مالی — یک بسته است که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی هفته گذشته اعلام کرد — و 250 میلیارد یورو ($275 میلیارد دلار) در وام.

پول خواهد بود مطرح در بازار سرمایه خواهد بود و پرداخت بیش از 30 سال دوره شروع در 2028 در بخش جدید مالیات از جمله مالیات بر کربن دیجیتال مالیاتی و مالیات بر غیر قابل بازیافت پلاستیک با توجه به کمیسیون اروپا.

اقتصاد در سراسر اتحادیه اروپا شده اند ضربه سخت گیر با کشورهای عضو مانند ایتالیا و اسپانیا تحمل فشار. پیشنهاد بهبود بسته خواهد "kick-start اقتصاد ما و اطمینان از اروپا پرش به جلو" با توجه به کمیسیون. این صندوق را افزایش می دهد اتحادیه اروپا بودجه 1.85 تریلیون یورو ($2.03 تریلیون دلار) را برای هفت سال آینده.

برای پیشنهاد به جلو رفتن هر یک از اتحادیه اروپا 27 کشور عضو نیاز به آن را. کشورهای مختلف در اعتراض به گرفتن بدهی بیشتر. اتریش, هلند, دانمارک و سوئد — شناخته شده به عنوان "صرفه چهار" — این ایده را رد از یارانه نقدی به نسبتا کشورهای فقیر و ترجیح می دهند به وام های کم بهره به سخت ترین آمار سازمان ملل.

"آن را ایمن می گویند که ما دشوار مذاکرات از ما جلوتر است و وجود خواهد داشت نه هر گونه تصمیم گیری ساخته شده در آینده رهبران اتحادیه اروپا در کنفرانس" مرکل گفت. "ما باید هدف برای پیدا کردن زمان کافی در پاییز امسال برای هر یک از اعضای دولت ملی مجلس به علاوه اتحادیه اروپا, پارلمان برای رای دادن به این که این بودجه می تواند به اثر می آیند در اول ژانویه 2021."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن