اروپا فروش خودرو در مخزن 55 درصد در ماه مارس در coronavirus مستندات

میلان - اروپا فروش خودرو در چهار ماه گذشته در میان سخت مستند اقدامات شامل coronavirus که تعطیل کردن نمایندگی ب

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

میلان - اروپا فروش خودرو در چهار ماه گذشته در میان سخت مستند اقدامات شامل coronavirus که تعطیل کردن نمایندگی برای حداقل نیمی از ماه مارس و خشک کردن هزینه های مصرف کننده.

اروپایی خودروساز انجمن ACEA روز جمعه گفت که ماشین جدید ثبت نام "ثبت یک کاهش چشمگیر" 55% به 567,308 واحد است.

قطره بدتر است حتی از طول 2008-9 بحران مالی جهانی که باعث شش سال رکود در خرید. شدیدترین ضرر و زیان که در طول بحران مالی رخ داده است در ماه ژانویه سال 2009 کاهش فروش 27 درصد است.

در طول coronavirus اورژانس مصرف کنندگان اروپایی در مواجهه با عدم اطمینان اقتصادی با توجه به بحران بهداشت عمومی است که باعث کاهش چشمگیر ثروت ملی و صنعتی تولید و تجارت تلقی می شود غیر ضروری است. همه که است که با داشتن یک اثر حذفی در اشتغال و حقوق و حتی کوتاه مدت بیکاری طرح های فعال در بسیاری از کشورها.

صنعت خودرو تولید خاموش شدن ناگهانی تحت تاثیر 1.1 میلیون شغل و کاهش تولید با حداقل 1.2 میلیون دستگاه خودرو از طریق پایان ماه گذشته با توجه به ACEA آمار. صنعت خودرو درآمد حساب برای 7 درصد از تولید ناخالص داخلی اتحادیۀ اروپا.

ایتالیا اولین کشوری بود توسط این ویروس در اروپا دچار بدترین افت در 85% تنها با 28,326 اتومبیل های جدید ثبت شده در ماه مارس است. تقاضا فرو ریخت و همچنین در فرانسه توسط 72 درصد و اسپانیا با 69 درصد. آلمان که اجتناب دشوار محدودیت های دیگر ثبت شده کمتر افت شدید در 38 درصد است.

بیش از سه ماهه اول به عنوان یک کل ماشین سواری ثبت شد یک چهارم.

توده-بازار خودروسازان در زمان بزرگترین بازدید: فیات کرایسلر فروش کاهش 77% در حالی که PSA گروه کاهش یافته است 68 درصد و رنو با 64 درصد. آلمان فولکس واگن مقاومت تا حدودی بهتر با 46 درصد رسید که با این وجود شاهد آن سهم بازار رشد نزدیک به 5 درصد به 29 درصد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب