اتحادیه اروپا به سهولت ویروس ممنوعیت سفر از ژوئیه 1, اما نه همه

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه اعلام کرد قصد دارد برای سهولت ممنوعیت غیر ضروری سفر به قاره با دانشجویان خ

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه اعلام کرد قصد دارد برای سهولت ممنوعیت غیر ضروری سفر به قاره با دانشجویان خارجی غیر اتباع اتحادیه اروپا که به طور معمول در اروپا زندگی می کنند و برخی از کارگران بسیار ماهر به احتمال زیاد معاف از coronavirus محدودیت از ژوئیه 1.

پس از این ویروس شروع به گسترش در سراسر اروپا در ماه مارس اتحادیه اروپا به تدریج گسترش ممنوعیت همه غیر ضروری سفر به 27 کشور عضو به علاوه نروژ و سوئیس تا ژوئن 15.

با مرزهای داخل اروپا ID check-رایگان سفر منطقه به احتمال زیاد به طور کامل عملکرد دوباره تا پایان ماه ژوئن بازوی اجرایی اتحادیه اروپا, کمیسیون اروپا, است, توصیه که در خارج از مرزهای توان به افزایش بسیار مورد نیاز به ویروس زده اقتصاد و به ویژه در بخش گردشگری.

"در حالی که همه ما باید مراقب باقی می ماند این زمان را به بتن آماده برای بلند کردن محدودیت با کشورهایی که وضعیت سلامت شبیه به اتحادیه اروپا است و برای از سرگیری ویزا عملیات" اتحادیه اروپا و کمیسر امور Lauren جوهانسون گفت.

در حالی که گسترش coronavirus کاسته است و در اروپا آن را بالا باقی می ماند در جاهای دیگر و کشورهای دیگر هنوز ممنوعیت در محل ورود برخی از اتباع اروپایی بنابراین کمیسیون تمایلی به رفع تمام محدودیت های مسافرتی.

آن است که اصرار کشورهای اروپایی را هماهنگ تصمیم گیری در آنها اجازه دهید در و از آن — با توجه به اینکه ویزا برای پاسپورت-رایگان شنگن اجازه می دهد تا سفر در 26 کشور — و پایه اقدامات خود را بر روی داده ها از سازمان بهداشت جهانی و اروپا را مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب