اتحادیه اروپا سیلی تحریم مقامات ترکیه بیش از قبرس حفاری

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه سیلی تحریم دو تن از ترکیه شرکت نفت و متهم آنها را از مسئولیت برای حفاری ها

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه سیلی تحریم دو تن از ترکیه شرکت نفت و متهم آنها را از مسئولیت برای حفاری های غیر قانونی در آب های مدیترانه جزیره قبرس.

اتحادیه اروپا در اجلاس و سفر ممنوع در اروپا در TPAO معاون رئیس جمهور Mehmet Ferruh Akalin و معاون مدیر اکتشاف علی Coscun Namoglu. شهروندان اتحادیه اروپا و شرکت ها نیز ممنوع از ارائه بودجه به دو مردان است.

"این افراد مسئول و یا درگیر در برنامه ریزی هدایت و اجرای سازه های دریایی اکتشاف هیدروکربن فعالیت در شرق مدیترانه است که به مجاز توسط جمهوری قبرس" مقر اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت.

ترکیه ضمیمه شمالی سوم از قبرس در سال 1974 در پاسخ به یک کودتا توسط حامیان اتحاد با یونان است. بخش یونانی نشین قبرس بخشی از این جزیره است که یک عضو اتحادیه اروپا کشور است. ترکیه به تنهایی به رسمیت می شناسد استقلال شمال.

آنکارا انجام فعالیتهای حفاری به عنوان بخشی از یک توافق با جزیره را ترک نشین و اصرار دارد آن است که حفاظت از آن و حقوق و منافع مربوط به دسترسی به این منطقه منابع انرژی است.

ترکیه را محکوم کرد ترکیه به عنوان یک "دزدان دریایی دولت" که flouts قوانین بین المللی. آن را می گوید که هر گونه گاز اکتشاف مقابله آنکارا رسیده است با ترک نشین خواهد بود از نظر قانونی نامعتبر تحت U. N. قطعنامه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب