اتحادیه اروپا در اولین سایبر تحریم بازدید های اطلاعاتی روسیه

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه سیلی تحریم شش نفر و سه سازمان از جمله نظامی روسیه آژانس اطلاعات متهم آنها

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه سیلی تحریم شش نفر و سه سازمان از جمله نظامی روسیه آژانس اطلاعات متهم آنها را از مسئولیت چندین حملات سایبر که در معرض تهدید اتحادیه اروپا منافع.

اتحادیه اروپا ستاد در بیانیه ای گفت که کسانی که هدف شامل افراد در نظر گرفته می شود که در سال 2017 "WannaCry" ransomware حمله "NotPetya" اعتصاب که مهمترین آنها باعث ویران کردن در اوکراین و "عملیات ابر قیف" نرم مبارزات انتخاباتی.

این تحریم ها برای اولین بار است که اتحادیه اروپا تا کنون اعمال شده برای حملات سایبری.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell گفت که "این اقدامات نگران هستند ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی ها به افراد و مسدود کردن دارایی ها به اشخاص و یا بدن. آن را نیز ممنوع است به طور مستقیم یا غیر مستقیم به آن بودجه موجود به فهرست افراد و اشخاص و یا بدن."

چهار عضو از روسیه به GRU نظامی سازمان اطلاعات خاص بودند. اتحادیه اروپا را متهم و آنها را از تلاش برای هک کردن شبکه های وای فای از هلند مستقر در سازمان منع سلاح های شیمیایی که جستوجو کرد استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه است. 2018 حمله خنثی شد توسط مقامات هلندی.

دو اتباع چینی نیز هدفمند بیش از "عملیات ابر قیف" که اتحادیه اروپا گفت: آمار این سیستم در شرکت ها در شش قاره جهان و از جمله اروپا "به دست اورد دسترسی غیر مجاز به اطلاعات حساس تجاری و در نتیجه اقتصادی قابل توجهی دست دادن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب