دادگاه اتحادیه اروپا: دیزل مشتریان می توانند شکایت VW جایی که آنها خریداری ماشین

برلین - اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه روز شنبه که خریداران خودروهای فولکس واگن مجهز به نرم افزار نصب شده به تق

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

برلین - اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه روز شنبه که خریداران خودروهای فولکس واگن مجهز به نرم افزار نصب شده به تقلب دیزل تولید گازهای گلخانه ای آزمایش می تواند شکایت خودروساز در کشور که در آن آنها خریداری ماشین به جای دنبال خسارت در آلمان است.

دادگاه عدالت اروپا خواسته بود به وزن در این موضوع توسط دادگاه های ایالتی در کلاگنفورت, اتریش است که با توجه به اتریش حمایت از مصرف کننده گروه ادعای خسارت از طرف 574 مشتریان. آلمان-بر اساس فولکس واگن مورد مناقشه بین المللی صلاحیت اتریش, دادگاه, دادگاه عدالت اروپا گفت.

دادگاه اروپایی یافت می شود که محل که در آن آسیب رخ داده بود که در آن اتومبیل های خریداری شده از یک شخص ثالث — در این مورد اتریش.

آن را در بیانیه ای گفت که "یک موتور تولید کننده خودرو است که در تاسیس یک دولت عضو و درگیر در دستکاری غیر قانونی با خودروهای فروخته شده در دیگر کشورهای عضو ممکن است منطقی انتظار به شکایت در دادگاه از این کشورها است."

در سال 2015 در ایالات متحده تنظیم کننده گرفتار فولکس واگن با استفاده از نرم افزار است که تبدیل گازهای گلخانه ای کنترل هنگامی که اتومبیل در حال گذشت تولید گازهای گلخانه ای انجام شد. این شرکت با پرداخت میلیاردها یورو برای پوشش جریمه شهرک و به یاد می آورد.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن