کمیسیون اروپا رونمایی اولین آب و هوا قانون در میان انتقاد از گرتا Thunberg دیگر فعالان

بروکسل—در میان انتقاد شدید از فعالان محیط زیست کمیسیون اروپا رونمایی قصد دارد روز شنبه برای اولین بار تا کنون

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

بروکسل—در میان انتقاد شدید از فعالان محیط زیست کمیسیون اروپا رونمایی قصد دارد روز شنبه برای اولین بار تا کنون آب و هوا قانون اساس اتحادیه اروپا سبز در مقابله با هدف ساخت 27-کشور بلوک آب و هوا خنثی تا سال 2050.

با طرح های پیشنهادی خود را که بازوی اجرایی اتحادیه اروپا می خواهد به آن جاه طلبی های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به صفر در اواسط قرن برگشت ناپذیر و از نظر قانونی الزام آور برای همه کشورهای عضو است.

با توجه به پیش نویس درز از طرح ایجاد 2050 هدف کمیسیون اروپا پیشنهاد یک مکانیسم برای به طور منظم بالا بردن اتحادیه اروپا با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بیش از سه دهه بعدی وجود دارد اما هیچ برنامه ای برای افزایش بلوک کلی تولید گازهای گلخانه ای هدف برای سال 2030.

این نقطه خاص شده است به شدت انتقاد و آب و هوای فعالان کسانی که ادعا می کنند که تاخیر در به روز رسانی 2030 هدف مخل به بلوک اعتبار در مبارزه با تغییر آب و هوا. در پیش نویس کمیسیون اروپا تنها گفت: آن را بررسی فعلی اتحادیه اروپا هدف از 40 درصد گاز گلخانه ای را کاهش سپتامبر و "کشف گزینه های جدید برای سال 2030 هدف از 50 درصد به 55 درصد کاهش انتشار آلاینده ها در مقایسه با سال 1990 ،

گروه زیست محیطی صلح سبز گفت: به دلیل عدم وجود یک 2030 هدف دولت های اتحادیه اروپا را "پیدا کردن آن بسیار دشوار به توافق برسند یک هدف جدید" قبل از سازمان ملل متحد مذاکرات آب و هوا است که برگزار خواهد شد در گلاسکو در ماه نوامبر.

دعوت رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen برای حضور در چهارشنبه آب و هوا بحث و گفتگو با کالج کمیسیون اتحادیه اروپا, آب و هوا و فعال گرتا Thunberg در حال حاضر را رد کرد و پیشنهاد قانون است.

در نامه سرگشاده ای با امضای 34 جوانان آب و هوا فعالان این گروه تاکید کرد که به جای تنظیم اهداف بلند مدت اتحادیه اروپا باید تمرکز بر روی "CO2 بودجه که امر برای امروز."

چنین C02 بودجه های مورد استفاده برای اندازه گیری های اضافی تولید گازهای گلخانه ای است که می تواند وارد جو بدون گرمایش جهانی بیش از یک سطح معینی. رهبران جهان موافقت پنج سال پیش در پاریس به خاطر گرمایش جهانی زیر 2 درجه سانتیگراد در حالت ایده آل بیش از 1.5 C تا پایان قرن. اما دانشمندان می گویند کشور را از دست هر دو این اهداف توسط یک حاشیه گسترده ای مگر اینکه در مراحل شدید گرفته شده برای شروع به برش انتشار گازهای گلخانه ای در این سال است.

صلح سبز نیز اصرار دارد 55 درصد کاهش هدف برای سال 2030 نمی خواهد به اندازه کافی برای محدود کردن گرمایش جهانی به 2 درجه سانتیگراد و WWF توصیه می شود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای توسط حداقل 65 درصد تا سال 2030. WWF نیز خواست رهبران اتحادیه اروپا برای ممنوعیت یارانه و معافیت مالیاتی برای سوخت های فسیلی در صنایع و به طور مستقل علمی بدن به نظارت اتحادیه اروپا تغییرات آب و هوا برنامه.

برای تنظیم یک مسیر مشترک و اعمال تجدید نظر اهداف به کشورهای عضو هر پنج سال از 2023 کمیسیون اروپا نیز برنامه ریزی برای اتخاذ الزام قانون است که می تواند به زور وارد کنید اگر پارلمان اروپا و شورای اروپا هیچ ایرادی ندارد.

که مکانیزم می تواند جرقه نگرانی در میان سوخت های فسیلی وابسته به اتحادیه اروپا سازمان ملل که نیاز به سازماندهی مجدد اقتصاد خود را به منظور رسیدن به 2050 هدف مورد توافق در سال گذشته توسط تمام اعضای اتحادیه اروپا به جز لهستان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن