اتیوپی هفته از ناآرامی می بیند 239 مرده 3,500 دستگیر

آدیس آبابا, اتیوپی - حداقل 239 نفر کشته شده اند و 3,500 بازداشت بیش از یک هفته از ناآرامی ها در اتیوپی که در ش

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

آدیس آبابا, اتیوپی - حداقل 239 نفر کشته شده اند و 3,500 بازداشت بیش از یک هفته از ناآرامی ها در اتیوپی که در شمار بزرگترین چالش و در عین حال به آن صلح نوبل, برنده جایزه نخست وزیر.

در Oromia منطقه تلفات شامل 215 شهروندان همراه با نه افسران پلیس و پنج شبه نظامی اعضای پلیس منطقه ای کمیساریای مصطفی Kedir گفت: حزب حاکم وابسته به Walta تلویزیون در روز چهارشنبه.

مقامات زودتر گفت: 10 نفر کشته شدند در پایتخت, آدیس آبابا هشت نفر از آنها را غیرنظامیان در میان خشم پس از یک خواننده محبوب به ضرب گلوله کشته شد مرده دوشنبه گذشته.

Hachalu Hundessa شده بود تجمع صدا در تظاهرات ضد دولتی که منجر به نخست وزیر Abiy احمد در نظر گرفتن قدرت در سال 2018 است. Abiy سریع معرفی اصلاحات سیاسی است که همچنین باز کردن راه برای طولانی-برگزار قومی و دیگر نارضایتی در آفریقای دوم پرجمعیت ترین کشور است.

نظامی مستقر در خشم است که به دنبال Hachalu مرگ است.

در سخنان هفته گذشته در حالی که با پوشیدن لباس نظامی, یونیفرم, Abiy گفت: مخالفان او به تازگی توسعه یافته پیشنهاد صلح کرده بود "گرفته تا اسلحه" در شورش علیه دولت است. او اشاره کرد وجود دارد می تواند ارتباط بین این ناآرامی و کشته شدن فرمانده ارتش در سال گذشته و همچنین نارنجک پرتاب در یکی از تظاهرات ها در سال 2018 است.

این 3,500 بازداشت شده اند گنجانده شده است که به خوبی شناخته شده اورومی فعال Jawar محمد و بیش از 30 حامیان. روشن نیست که چه اتهامات آنها ممکن است در صورت. این اورومی را تشکیل می دهند اتیوپی بزرگترین گروه قومی اما هرگز برگزار شد در این کشور بالا و پست تا زمانی که آنها را کمک کرد Abiy به قدرت است.

محلی گزارش باید گفت که در برخی از مکان های قومی اورومی حمله کرده اند, قومی, Amhara و در Shashamane شهر برخی از مردم از رفتن به خانه به خانه چک کردن کارت های شناسایی و هدف قرار دادن Amhara ساکنان.

کسب و کار در حال حاضر شروع به باز کردن به آرامی در Oromia پس از خشونت که در آن چند صد خانه در اتیوپی سوزانده شد و یا آسیب دیده است.

اما اتیوپی خدمات اینترنت همچنان قطع, ساختن آن دشوار برای حقوق نظارت و دیگران برای پیگیری نمرات از قتل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب