گروه های زیست محیطی اصرار آمریکایی ها برای خوردن بیشتر ماهی در حالی که hunkering را در برابر ویروس

گروه های زیست محیطی به مدت طولانی مبارزه برای حقوق حیوانات در برابر آلودگی و تحت فشار قرار دادند در صید بی روی

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

گروه های زیست محیطی به مدت طولانی مبارزه برای حقوق حیوانات در برابر آلودگی و تحت فشار قرار دادند در صید بی رویه اما یک پیام جدید در این هفته خواست ملت به خوردن بیشتر غذاهای دریایی به عنوان آن hunkers پایین در طول coronavirus بیماری همه گیر.

به طور خاص بسیاری از درخواست شما لطفا به خرید در آمریکا-گرفتار دریایی.

"بیش از 20 سال گذشته آمریکا شیلات تبدیل شده اند برخی از بهترین موفق و پایدار ترین در جهان به لطف سیاست اصلاحات و ماهیگیران گفت:" اریک شوآب ارشد معاون رئیس جمهور برای محیط زیست دفاع صندوق اقیانوس ها برنامه. "اما در حال حاضر صیادان به کمک ما نیاز دارند. با ترکیب بیشتر غذاهای دریایی به رژیم غذایی ما می توانیم حمایت از ماهیگیران و جوامع ساحلی است که بستگی غذاهای دریایی برداشت به عنوان یک راه زندگی است."

جهانی گسترش COVID-19 موجب گسترده هرج و مرج اقتصادی و آمریکا شیلات رنج می برند به دلیل تعطیلی رستوران و سقوط بازارهای صادراتی طرفداران می گویند.

تبلیغات

اگر چه ایالات متحده ماهیگیری عملیات و محیط زیست را صرف دهه سرحد سر آنها نیز با هم کار کرده به توسعه دقیق تر و پایدار تر شیوه های ماهیگیری — تبدیل بسیاری از شیلات از فدرال حوادث به رونق باز گشت داستان و ترویج سالم اقیانوس.

"ایالات متحده به برخی از سالم ترین و پایدار ترین غذاهای دریایی در جهان" شوآب گفت. "توسط به دنبال در داخل کشور از ماهی گیر آمریکایی ها می توانید از ماهیگیران و اقیانوس در طول این زمان دشوار است."

روزهای اخیر دیده متعدد اعلامیه در حمایت از رستوران ها و کتابفروشی های مستقل و دیگر کسب و کارهای محلی در تلاش برای شناور ماندن به عنوان سفارشات به پناهگاه در خانه افزایش در سراسر کشور و همه "غیر ضروری" جنبه های زندگی عمومی در حال تعطیل.

تبلیغات

در کالیفرنیا شیلات را تشکیل می دهند بخش قابل توجهی از اقتصاد ساحلی. رندولف خرچنگ به تنهایی — با ارزش ترین غذاهای دریایی در دولت بود $63.5 میلیون و صنعت در سال 2018 با توجه به آخرین اعداد توسط وزارت کالیفرنیا از ماهی ها و حیات وحش است. ماهی مرکب که سال شد, دومین, در بیش از $35.5 میلیون نفر است.

غذاهای دریایی harversters در سراسر کالیفرنیا شد سپاسگزار برای این هفته حمایت از گروه های زیست محیطی. صادرات در حال حاضر شده است صدمه زدن به خصوص صادرات به چین که در کالیفرنیا رندولف خرچنگ است که معمولا یک بازار بزرگ. دیگر بازارهای خارجی و زنجیره تامین باید همه از بین رفته نیز هست.

در حال حاضر با ناهار خوردن در رستوران ها تعطیل در کالیفرنیا و جاهای دیگر با توجه به سرپناه-در محل-سفارشات بحران بافندگی حتی بزرگتر. حدود 80 درصد از آمریکایی مصرف داخلی غذاهای دریایی در رستوران — و نه در خانه.

"ما در حال حاضر احساس بازار اثرات به دلیل یک شبه تبخیر صنعت رستوران — که ما بازار صادرات آن نیز از بین رفته اند نوح اوپنهایم, مدیر اجرایی Pacific Coast فدراسیون ماهیگیران انجمن. "حتی در زمان پناهگاه در محل و coronapocalypse ما باید به مردم یادآوری کند که آنها را پایدار محلی منبع پروتئین راست در حیاط خلوت خود."

ماهیگیری خود شده است تحت تاثیر قرار در کالیفرنیا گفت: اوپنهایم که اشاره کرد که برخی از پناهگاه در محل سفارشات در شمال کالیفرنیا را به طور خاص حک شده ماهیگیری به عنوان یک بخش ضروری. غذاهای دریایی باقی می ماند یک گزینه امن در فروشگاه مواد غذایی و بازارهای محلی و برای takeout, او گفت:.

بسیاری از ماهیگیری عملیات را آغاز کرده اند به نوبه خود به رسانه های اجتماعی, برنامه های تحویل و فروش به طور مستقیم به مصرف کنندگان از قایق ها در اسکله فرود. آنها در حال گسترش این کلمه در ماهی که مانند نوعی ماهی پهن هنگامی که به درستی ذخیره می شود و در فریزر می تواند برای ماه ها. ماهی قزل آلا فصل ramping تا به عنوان به خوبی — ساکرامنتو سقوط-اجرای شاه ماهی قزل آلا انتظار می رود که فراوان در این سال -- اما بسیاری نگران است که آیا وجود خواهد داشت یک بازار برای این گرفتن.

پس چگونه شما می دانم که شما در حال خرید غذاهای دریایی داخلی?

"اکثر سوپر مارکت ها در حال حاضر استقبال از بهترین شیوه های مانند قابلیت ردیابی و شما می توانید بگویید که آیا غذاهای دریایی بود پرورشی و یا وحشی و اینکه آیا آن داخلی و یا واردات" اوپنهایم گفت. "بنابراین مردمی باید به سادگی بپرسید. اگر آن وجود ندارد در نشانه شانس خیلی خوب است که فرد فروش ماهی را پاسخ می دانم."

تبلیغات

او همچنین پیشنهاد کرد به دنبال جامعه ماهیگیری انجمن ها یا cfa ها سالانه — شبیه به CSAs جامعه-پشتیبانی کشاورزی برنامه هایی که ارائه تولید از مزارع محلی.

آکواریوم خلیج مانتری قرار داده است با هم مصرف کننده راهنماهای شکسته منطقه برای کمک به مردم پیدا کردن اقیانوس پسند ماهی در نزدیکی جایی که آنها زندگی می کنند. وب سایت های مانند localcatch.org همچنین مردم به مکان هایی برای خرید غذاهای دریایی تازه مستقیم از منبع. محیط زیست دفاع صندوق غذاهای دریایی انتخاب توصیه می کند که افراد در چه نوع از غذاهای دریایی به خرید در فروشگاه و یا سفارش را به عنوان takeout.

ماهیگیری جوامع شده اند با افتخار از کار خود بیش از چند دهه — با دانشمندان و حیات وحش مقامات و گروه های زیست محیطی — توسعه قوانین است که تعادل ماهیگیری و کمک به حفظ اکوسیستم.

"ما قربانی زیادی آموخته ایم زیادی در طول سال است که به منظور اطمینان حاصل شود که ما دسترسی به این منابع در ابد ما نیاز به در آغوش پایداری شیوه" اوپنهایم گفت. "هنگامی که شما خرید یک وحشی آمریکا-دستگیری محصول غذاهای دریایی, شما می دانید, آن را در یک شیوه ای است که حفاظت از زیستگاه و خوب برای محیط زیست و تضمین می کند که ما قادر خواهید بود به ماهی برای همیشه."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب