'به اندازه کافی به اندازه کافی است.' رجنت پارک ساکنان تظاهرات علیه نژاد پرستی پس از طناب دار موجود در سوم ساخت سایت

رجنت پارک مقیم Sureya ابراهیم و همسایگان در حال صحبت کردن پس از آنچه او به عنوان "نفرت انگیز و منزجر کننده" عم

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

رجنت پارک مقیم Sureya ابراهیم و همسایگان در حال صحبت کردن پس از آنچه او به عنوان "نفرت انگیز و منزجر کننده" عمل نژادپرستانه و خشونت که زده جامعه خود.

ابراهیم با اشاره به طناب دار کشف شد جمعه صبح در 27 طبقه از یک ساختمان در حال ساخت در گوشه ای از Sumach و Dundas خیابان. دانیلز شرکت توسعه دهنده این پروژه است.

این سومین سایت ساخت و ساز در تورنتو که در آن طناب دار یافت شده است در هفته های اخیر. در ژوئن 10, دو, سیاه و سفید کارگران در بر داشت nooses در یک EllisDon سایت ساخت و ساز در شرق نیویورک مایکل Garron بیمارستان. یکی دیگر پیدا شد پنج شنبه در یک سایت در 81 خیابان خلیج است که به اشتراک گذاشته شده توسط EllisDon و Govan قهوه ای است.

یکشنبه شب حدود 100 نفر از اعضای رجنت پارک جامعه گرد هم آمدند تا نشان دهد که آنها نمی خواهد تحمل نژادپرستی در محله خود و یا در هر نقطه که برای ماده.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است. ما خسته هستند" گفت: ابراهیم یک عضو جامعه و ضد نژاد پرستی مدافع که گفت: از آن زمان سیستم ها و موسسات است که ظلم و ستم سیاه بومی و مردم از رنگ ها برچیده شد.

او گفت: یکشنبه شب رجنت پارک در برابر نژادپرستی تجمع که به میزبانی رجنت پارک مادران صلح رجنت پارک محله انجمن و اعضای جامعه بود در مورد حصول اطمینان از کسانی که مسئول چنین جنایات نفرت پاسخگو هستند و بحث را به پیدا کردن راه هر کس می تواند با هم کار کنند برای از بین بردن نژادپرستی نظاممند.

ساکن منطقه گیل لینچ قرار بود جشن او 53 تولد و غرور آخر این هفته اما کشیده شد و دور از کسانی که جشن به صحبت کردن در برابر دیگری عمل نژادپرستی در محله است.

"به کسی که را که به خانواده خود و آنچه در آن است در مورد پوست من است که شما از آنها بدم میاید ، چرا شما از آنها بدم میاید من خیلی پرسید:" لینچ که به نام رهبران سیاسی پلیس و Daniels شرکت به عمیق تر گفتگو در مورد مراحل آنها می توانند به از بین بردن نژاد پرستی در تمام اشکال آن است.

محلی شدن. Kristyn ونگ-Tam MPP, Suze موریسون و Toronto District School Board متولی کریس Moise همه متعهد به انجام همه چیز آنها می توانید برای یادگیری و گوش دادن و استفاده از موقعیت خود به اثر تغییر دهید.

"آن را ناگوار و دلخراش ما باید در اینجا تحت این شرایط است. ... این است که بسیار دشوار است لحظه ای در زمان" گفت: وانگ-Tam که به نام طناب دار یک "هولناک و قوی نماد" از "نژادی تروریسم و سفید برتری."

"هیچ مرد جوان سیاه و کودک در این جامعه باید در خیابان راه رفتن دانستن کسی مایل بود به چسبیدن به یک نماد از مرگ خود و ظلم و ستم از بلندترین برج در محله ما," موریسون اضافه شده است.

پلیس تورنتو Supt. پیتر مریرا از 51 بخش گفت: کسانی که در این تجمع او همه چیز را در قدرت خود را برای پیدا کردن کسانی که مسئول این جنایت و آنها را برای آن پرداخت.

"این اعتصاب در هسته که ما به عنوان انسان گفت:" مریرا که هر کسی خواست با فیلم و یا اطلاعات مربوط به تماس با پلیس.

"این یک حادثه جنایی است که ما را بسیار جدی است."

نمایندگان از Daniels شرکت را محکوم کرد نفرت انگیز عمل می کنند و گفت: آنها در حال حاضر اقدامات برای اطمینان از این و از سایت های ساخت و ساز امن هستند استقبال مکان برای همه کارگران است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در سخنرانی خود در این تجمع معاون رئیس جمهور سام Tassone گفت: یکی از اولین چیزهایی که در این شرکت انجام خواهد شد که اجازه دادن به همه کارگران می دانم که وجود دارد را تحمل صفر برای نژاد پرستی.

"هیچ کس را توان رفتن به محل کار (دوشنبه صبح) تا زمانی که ما بسیار مهم بحث و گفتگو با تمام کارگران در سایت ما," او گفت:, و اضافه کردن این "فراخوانی برای اقدام" جلسه خواهد شد در نظر گرفتن محل اولین چیزی که در صبح روز دوشنبه. Tassone همچنین گفت: آنها در حال کار با شرکای صنعت و اتحادیه های کارگری برای پایان دادن به ضد سیاه نژادپرستی در صنعت ساخت و ساز.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن