'به اندازه کافی به اندازه کافی است' آتلانتا و حومه در اعتراض به ارمغان می آورد جمعیت زیادی

DECATUR, Ga. - حدود 1500 نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان یک Confederate monument در Decatur گرجستان دو

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

DECATUR, Ga. - حدود 1500 نفر از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان یک Confederate monument در Decatur گرجستان دوشنبه به تظاهرات ادامه داد: در سراسر کشور علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و قتل جورج فلوید.

ماه مارس آغاز شده و بعد از ظهر چهارشنبه در دکتور مربع به مؤتلفه بنای ساخته شده در سال 1908 و "زم" نشانگر توضیح نژادپرستانه تاریخچه بنای تاریخی و جنگ داخلی.

نشانگر آمده است: "این بنای تاریخی و وقایع مشابه ... ایجاد شد برای ارعاب آمریکایی های آفریقایی تبار و حد خود را از مشارکت کامل در زندگی اجتماعی و سیاسی جوامع خود."

معترضان در میدان تکرار شدند.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است," دانشگاه, دانش آموز Chalèah سر گفت. "من مادر یک جوان سیاه. من چگونه می توانم به او بگویید که او را به قرار دادن دست خود را بر روی فرمان هنگامی که پلیس می آید چرا که او نمی داند که آیا آنها در حال رفتن به او شلیک یا نه؟"

سر به نام برای دکتور تجمع در رسانه های اجتماعی بیان کرد او می دانست که ساکنان در زادگاه خود باقی خواهد ماند صلح آمیز در مجله آتلانتا قانون اساسی گزارش شده است.

جمعیت را از طریق خیابان های, Decatur, راهپیمایی را از طریق شهر و توقف ترافیک در تقاطع ها به عنوان پلیس و کلانتر نمایندگان نگاه کرد.

آنها به عنوان خوانده شده نام جورج فلوید Breonna تیلور و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار که آنها می گویند به تازگی کشته شده اند به ناحق توسط پلیس.

تظاهرات در کشور همسایه آتلانتا ادامه برای ششمین روز متوالی.

سازمان دهندگان گفتند که به پایین نشستن در تقاطع ماریتا خیابان و گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک المپیک رانندگی در 8:50 p.m و تقاضای مخاطبان با آتلانتا شهردار Keisha لنس پایین.

کف زودتر اعلام کرد که حکومت شروع می شود در 9 بعد از ظهر روز چهارشنبه و پنج شنبه و پس از آن در 8 بعد از ظهر روز جمعه و شنبه و یکشنبه. همه از حکومت پایان در طلوع آفتاب. تقریبا هر کس در جمعیت مرکز شهر پراکنده پیش از اعلام حکومت نظامی و پلیس و سرباز گارد ملی نیست پیشبرد یک سرباز پیاده راه آنها شب قبل از.

"آنها می گویند که آنها در حال گسترش منع رفت و آمد از آنجا که ما در حال پرتاب بطری. امشب ما در حال پرتاب هیچ بطری. ما فقط نشسته مسالمت آمیز و درخواست شهردار برای صحبت با ما" جی Jarns گفت: Atlanta Journal-Constitution.

این شهرستان با تجربه گسترده خرابکاری و غارت پس از یک تظاهرات مسالمت آمیز در روز جمعه. گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ مجاز تا 3000 سرباز گارد ملی به منظور اعزام به شهرستانها در سراسر کشور و فرستاده پلیس ایالتی به منظور تقویت اجرای قانون در آتلانتا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

متهورین گزارش از آتلانتا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن