خالی مواد غذایی در قفسه های هشدار دهنده هستند. اما آنها دائم

بزرگنمایی این تصویر یک فرد فروشگاه در مقابل قفسه های خالی در بخش اغذیه فروشی از خارج Supercenter در

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک فرد فروشگاه در مقابل قفسه های خالی در بخش اغذیه فروشی از خارج Supercenter در نشویل در روز شنبه. Jason Kempin/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jason Kempin/گتی ایماژ

در Safeway در واشنگتن این هفته 19 ساله طلا اردن شد مشکل چک کردن لیست خرید.

گوشت تازه: نوچ. شیر: نوچ. تخم مرغ ؟

"من تخم مرغ مایع به جای" او گفت:. "تا به حال به سازش به نحوی."

اردن بود و, خرید برای یک خانواده چهار خواهر و مادر و مادر بزرگ است. و مانند خانواده ها در سراسر امریکا آنها را دیدم دیگران ساخت یک عجله به خرید کالا و کشف آنها باید سهام به عنوان به خوبی.

گزارش Nielsen خوشه در خرید و فروش لوازم پزشکی و nonperishable مواد غذایی در اوایل این ماه. و این پیش بینی بیشتر همه گیر رانده خرید به عنوان فدرال و دولت های ایالتی و محلی می خواهیم مردم را به ماندن در خانه برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

خرده فروشان اطمینان خریداران آنها باز خواهد ماند. فروشگاه های مواد غذایی ارائه خدمات مهم به جوامع و حتی در همه گیر زده ایتالیا که در آن کل کشور است که تحت مستند, فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها نگه داشته و عامل.

اما کمبود برخی از تقاضای بالا موارد ممکن است در حالی که برای.

UNFI یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد غذایی در ایالات متحده می گوید: برخی از انبارها در حال اجرا در 200% تا 500% خود را به طور متوسط ظرفیت در این زمان از سال است. آن را مانند آخر هفته قبل از روز شکرگزاری روز پس از روز پس از روز.

کریس Testa, UNFI رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر می گوید که در برخی موارد تامین کنندگان فقط نمی تواند نگه داشتن. "وجود دارد تنها بسیاری از گالن شیر است که می تواند تولید تنها بسیاری از تخم مرغ است که می تواند تولید می شود," او می گوید.

حتی زمانی که عرضه وجود دارد وجود دارد هنوز هم می تواند کمبود.

عدنان احیا و انکشاف دهات است و انبارها پر از محصول است. خود شرکت زعفران, جاده, غذاهای که باعث می شود یخ زده entrees پیش بینی این افزایش تقاضا است.

هنوز, آن طول می کشد زمان برای توزیع بسته یک کامیون و ارسال آن به یک فروشگاه. "اگر آنها را پر کنید که فروشگاه, اطاق عقب, موجودی که ممکن است به اندازه کافی دلیل که ممکن است از فروش در یک روز یا کمتر" احیا و انکشاف دهات می گوید. "و آنها استفاده می شود به داشتن موجودی است که در گذشته یک یا دو هفته."

که می تواند به معنای خالی کردن قفسه ها حداقل به طور موقت. اما خرده فروشان و تولید کنندگان می توانند با این چالش او می گوید: از آنجا که آمریکا قوی زنجیره تامین.

و حداقل در حال حاضر آمریکا تولید مواد غذایی در حال تجربه تولید مشکلات است. بی ثمر قفسه ها به سادگی بازتابی از معمول افزایش در تقاضا.

Testa می گوید شرکت او در حال کار به استخدام خارج از محل کار کارگران انبار و کامیونداران از صنایع ضربه سخت coronavirus برای کمک به پاسخگویی به نیاز فوری در مراکز توزیع.

در حالی که کمبود باقی بماند خرده فروشی گروه ها اصرار مردم برای خرید اقلام بیشتر از آنها استفاده می کنید در چند هفته — به دیگران فرصت برای دیدار با نیازهای اولیه خود را.

در ضمن خرید مواد غذایی می تواند به معنای braving جمعیت دقیقا چه هر کس قرار است برای جلوگیری از به منظور مبارزه با این بیماری همه گیر. کارشناسان توصیه می کنند اقدام به فروشگاه در کمتر محبوب زمان از روز است. برخی از فروشگاه های مواد غذایی نیز برجسته خود را تحویل گزینه های در حالی که اشاره به آن دسته از خدمات barraged توسط سفارشات و ممکن است تاخیر.

بسیاری از فروشگاه ها فروشگاه در حال کاهش ساعات کار اجازه می دهد تا زمان بیشتری را به restock و تمیز و چند ساعت خاص که در آن آنها باز فقط برای سالمندان که به طور ویژه آسیب پذیر به کوروناویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن