الیس مارسیاس ایلخانی از نیواورلئان' معروف ترین خانواده موسیقی درگذشت

بزرگنمایی این تصویر الیس مارسیاس انجام می دهد در طول سال 2013 New Orleans Jazz & Heritage جشنوار

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

الیس مارسیاس انجام می دهد در طول سال 2013 New Orleans Jazz & Heritage جشنواره موسیقی. تایلر کافمن/FilmMagic پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایلر کافمن/FilmMagic

الیس مارسیاس, جاز, پیانیست, مربی و ایلخانی از مارسیاس خانواده درگذشت در سن 85. مرگ او اعلام شد در توییت از نیواورلئان شهردار LaToya کمپبل و جاز در مرکز لینکلن که در آن پسرش Wynton مدیریت و مدیر هنری.

او بنا به گزارش رفت و به بیمارستان بیش از آخر هفته با علائم ذات الریه. نیویورک تایمز گزارش می دهد که پسرش برانفورد می گوید علت مرگ عوارض ناشی از COVID-19.

الیس لوئیس مارسیاس جونیور متولد شد و در نوامبر. 14 سال 1934. او فارغ التحصیل از دیلرد دانشگاه در نیواورلئان با مدرک لیسانس در آموزش موسیقی و این زمینه که به او اختصاص داده شده خود را. با وجود بازی با چنین قابل توجه نوازندگان جاز به عنوان گلوله توپ و Nat Adderly او افتخار ترین کار خود را به عنوان یک مربی. موسیقی خود دانش آموزان گنجانده شده است Terence Blanchard, دونالد, Harrison, Harry Connick Jr., و چهار نفر از فرزندان خود Wynton, Branford, Delfayo و جیسون مارسیاس.

الیس مارسیاس تدریس در اول وقت عمومی هنر دبیرستان در New Orleans, the New Orleans مرکز هنرهای خلاق که در آن او دستور آموزان در واقعیت سخت به دنبال یک حرفه ای در هنر.

سابق دریایی در این راه قرار داده و به NPR در سال 1985: "هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان عادلانه است. جهان عادلانه نیست, آن را در مورد عادلانه بودن."

مارسیاس رفت و تبدیل به کشورهای مشترک المنافع استاد در دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در ریچموند قبل از بازگشت به زادگاه خود به تدریس در دانشگاه نیواورلئان. در عین حال او هنوز موفق به ثبت بیش از 15 آلبوم خود را در علاوه بر این به همکاری با فرزندان خود.

و در بالای همه که او در بازی هفته فرفره در نیواورلئان باشگاه بطور دنج قرار گرفتن بندر جاز اغذیه فروشی و مشروب فروشی برای سه دهه قبل از بازنشستگی فقط این سال است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب