الیزابت وارن پشت بایدن گسترش صفحه نمایش از حزب وحدت

بزرگنمایی این تصویر معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و ماساچوست ایالت الیزابت وارن به نظر می رسد قبل ا

توسط MINERALNEWS در 27 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و ماساچوست ایالت الیزابت وارن به نظر می رسد قبل از دموکراتیک اولیه بحث در اوهایو در سال گذشته است. SAUL لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
SAUL لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

ماساچوست ایالت الیزابت وارن به طور رسمی حمایت معاون رئیس جمهور جو بایدن از رئیس جمهور در روز چهارشنبه بیش از یک ماه پس از او به پایان رسید او خود کمپین گرد کردن یک رشته از تایید به عنوان رهبران حزب تجمع در اطراف presumptive دموکراتیک نامزد.

"در این لحظه از بحران از آن مهم تر از همیشه است که رئیس جمهور بعدی بازیابی آمریکایی در ایمان خوب و موثر دولت—و من دیده می شود جو بایدن کمک به ملت ما بازسازی" وارن گفت: در یک صدای جیر جیر.

وارن همچنین قرار دادن یک ویدیو توضیح داد که چرا او حمایت بایدن با استناد به داستان زندگی خود را و تجربه در اداره عمومی است.

ماساچوست سناتور را تایید سوم با مشخصات بالا برای حمایت از یمن این هفته پس از ایالت ورمونت برنی ساندرز در روز دوشنبه و رئیس جمهور سابق باراک اوباما در روز سه شنبه.

وارن رهبری دموکراتیک اولیه پای صندوق های رای برای یک دوره کوتاه در پاییز گذشته و در ادامه به ایجاد امواج در طول مبارزات انتخاباتی توسط انتشارات سیاست جامع پیشنهادات و قوی در بحث اجرای برنامه.

پس از اعلام خروج او از این مسابقه در اوایل ماه مارس مترقی رهبر فکری خودداری از بلافاصله حمایت از یک نامزد.

او خروج از نژاد ترک بایدن و ساندرز به عنوان دو باقی مانده جدی نامزدهای رقابت برای نامزدی.

در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان مبارزات انتخاباتی خود را در اوایل ماه مارس در وارن — یک نامزد به خوبی در سمت چپ بایدن که بیشتر مشتاق از حامیان حزب دموکرات از ساندرز — ابراز ناامیدی در بودن قادر به پیدا کردن میانه در بین دو نامزد.

"به من گفته شد در آغاز از کل این تعهد وجود دارد که دو خط: مترقی لین که برنی ساندرز است که وقت و متوسط لین که جو بایدن است که وقت برای. و وجود دارد هیچ جایی برای هر کسی دیگری در این." وارن گفت: در مقابل خانه اش در کمبریج ،

"من فکر می کردم که درست نبود اما ظاهرا من اشتباه بود" سناتور اضافه شده است.

وارن و بایدن درگیر شدند در برابر طول اولیه کمپین — به ویژه در طول Oct. بحث دموکراتیک بیش بایدن نقش در سپردن سنا حمایت خود را برای ایجاد مصرف کننده حمایت مالی دفتر آژانس وارن بود و نقش اصلی در ایجاد.

"من توافق با کار بزرگ او. و من در رفت و کف کردم و شما رای — I got رای برای این لایحه است. من مردم را قانع به رای دادن برای آن است. پس بیایید آن چیزهایی مستقیم بیش از حد" بایدن گفت: در صدا مطرح.

وارن در پاسخ با آرامش با تشکر از رئیس جمهور اوباما برای کار خود را در این سازمان گذرانده و همچنین "هر کسی که مبارزه برای آن است." او اندکی واکسن در بایدن دریافت سمعی واکنش از مخاطبان است.

بایدن و وارن نیز سابقه داشته و با اختلاف بیش از یک سال 2005 به ورشکستگی لایحه قانون است که سخت تر مورد نیاز به فایل برای ورشکستگی.

بایدن حمایت از قانون به عنوان یک سناتور از دلاور به تعدادی از شرکت های کارت اعتباری و وارن پس از یک استاد در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد مخالف آن است. آنها معروف درگیر در جلسه کمیته قضایی مجلس سنا در لایحه.

این زمان ریفت را تغییر فقط بیش از یک هفته پس از وارن خارج شد در این مسابقه که بایدن اعلام حمایت وارن پیشنهاد ورشکستگی طرح که شامل از بین بردن بخش هایی از سال 2005 به ورشکستگی لایحه.

در فینال دموکراتیک اولیه مناظره بایدن مدعی شد که زمان به روز رسانی 2005 قانون.

"این یک پیشنهاد خوب. این یک جامد پیشنهاد. و او باید اعتباری برای داشتن معرفی آن" بایدن اضافه شده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب