هشت ساحل, آتش نشانان تست مثبت برای coronavirus

هشت ساحل, آتش نشانان که آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در خود انزوا در خانه.این موارد جدید را در مجموع تایی

توسط MINERALNEWS در 7 فروردین 1399

هشت ساحل, آتش نشانان که آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در خود انزوا در خانه.

این موارد جدید را در مجموع تایید موارد در ساحل طولانی به 41. چهار نفر از آتش نشانان در حال ساحل طولانی ساکنان می شوند و در مجموع در حالی که چهار نفر دیگر در حال ساکنان مناطق دیگر.

"ما بلند, ساحل, آتش نشانان هستند و جامعه قهرمانان و آنها شده اند در خط مقدم هر روز از این بحران بهداشتی" گفت: لانگ بیچ شهردار رابرت گارسیا. "ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم به ارائه پشتیبانی به این آتش نشانان و خانواده خود را. ما می دانیم جدیت این آخرین توسعه و متعهد به انجام تمام است که ما می توانیم برای کاهش گسترش COVID-19 در ساحل طولانی است."

ایستگاه آتش 11 واقع در 160 E. بازار St., شناخته شده به عنوان یک مکان مشترک که در آن کسانی که تست مثبت بود و به تازگی به کار کرده است. مورد اصلی که به آنها متصل است, ناشناخته, مقامات گفت.

تبلیغات

"درمان از این آتش نشانان به همراه همه ما زمان موارد مثبت باقی می ماند بالاترین اولویت ما" گفت: بهداشت شهرستان افسر دکتر Anissa دیویس. "ما آگاه هستند از تاثیر این نتایج بر جامعه ما و درک نگرانی قابل توجهی در این اخبار به ارمغان می آورد. ما مجدانه برای شناسایی پتانسیل شرایطی که قرار گرفتن در معرض اضافی ممکن است رخ داده است."

لس آنجلس آتش نشانی تا به حال حداقل دو نتایج مثبت با حداقل 79 تست شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب