برج ایفل بازگشایی در پاریس پس از 3 ماه تعطیلی

بزرگنمایی این تصویر یک زن و شوهر در آغوش یکدیگر به عنوان آنها بازدید از برج ایفل در پاریس پنج شنبه.

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن و شوهر در آغوش یکدیگر به عنوان آنها بازدید از برج ایفل در پاریس پنج شنبه. یاد برج بازگشایی پس از coronavirus مجبور آن طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم است. Thibault کامو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Thibault کامو/AP

برج ایفل بازگشایی به بازدید کنندگان صبح روز پنجشنبه پس از تعطیل برای بیش از سه ماه با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این پاریس نقطه عطفی طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم است.

بازگشایی چشمگیر ثبت نام از مردم در نهایت بازپس فضاهای عمومی در فرانسه پس از گذشت بیش از 100 روز از محدودیت. اما این برج بالاترین نقطه است که هنوز هم باز و در حال حاضر بازدید کنندگان نیاز به نگاهی به پله ها.

پله ها-تنها حکومت است که یکی از محدودیت های متعددی در سایت که به تساوی میلیون ها نفر از گردشگران در طول یک سال نرمال. ماسک صورت اجباری برای همه بازدید کنندگان بیش از سن 11 و فیزیکی فاصله نشانگر در محل هستند.

برای نگه داشتن مردم از عبور از مسیرهای روی پله ها بازدید کنندگان را صعود در برج ایفل شرق ستون و فرود در غرب ستون برج ایفل سایت متحده است.

بازگشایی محل آفتابی و روشن صبح امیدوار کننده گسترده نمایش از شهرستان. برج بازگشت بود به طور گسترده ای مشهور با شهردار پاریس Anne Hidalgo نقطه بازگشایی. به عنوان اولین بازدید کنندگان آماده شده راه خود را تا یک گروه از طبل انجام شده در پلازا در برج پایه.

آسانسور خدمات در داخل این بنای تاریخی است که میله میله به بازگشت ژوئیه 1. برای کسانی که نمی توانید صبر کنید یک بلیط برای رفتن به برج ایفل را به طبقه دوم – منطقه گسترده تر که قطع فقط به عنوان برج باریک به سمت آن spire – هزینه های 10.40 یورو (حدود $11.65).

بلیط ها فروخته شده آنلاین در 30 دقیقه افزایش است. مدت کوتاهی بعد از ظهر به وقت محلی روز شنبه, نقاط هنوز هم باز از طریق بعد از ظهر چه شب بلیط تمام شده بود ادعا کرد که احتمالا توسط افراد مشتاق برای دیدن چگونه این شهرستان از چراغ آید به زندگی در شب حتی در طول یک بیماری همه گیر.

یک مقام دولتی اعلام کرد coronavirus به "تحت کنترل" در اوایل ماه ژوئن است. روز بعد فرانسه پیوست و بقیه اتحادیه اروپا در لغو بسیاری از مرز محدودیت ها در درون بلوک – بخشی از یک طرح برای نجات بخشی از فصل گردشگری تابستانی.

نشانه هایی وجود دارد که این ویروس باقی مانده تحت کنترل است. فرانسه تست مثبت رای برای coronavirus است 1.5% با توجه به داده های اخیر از ملی آژانس بهداشت عمومی. تنها دو نفر از آن 104 بخش در نظر گرفته شود بسیار آسیب پذیر وضعیت – و کسانی که در جزایر کارائیب و اقیانوس هند است.

فرانسه تایید کرده است 161,348 coronavirus موارد از جمله 29,731 مرگ و میر با توجه به دولت داده است.

آخرین مطالب