رئیس جمهور مصر گسترش قدرت با استناد به شیوع ویروس

قاهره - مصر رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi را تایید کرده است اصلاحات مربوط به وضعیت اضطراری کشور که عطا کند

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

قاهره - مصر رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi را تایید کرده است اصلاحات مربوط به وضعیت اضطراری کشور که عطا کند به او و سازمان های امنیتی قدرت های اضافی که دولت می گوید مورد نیاز برای مبارزه با شیوع کروناویروس.

بین المللی و فعالان حقوق بشر را محکوم کرد اصلاحات گفت: دولت با استفاده از جهانی همه گیر به "گسترش نمی اصلاحات در مصر با سوء استفاده از قانون اضطراری."

جدید اصلاحات اجازه می دهد که رئیس جمهور را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از ویروس مانند تعلیق در کلاس های مدارس و دانشگاه ها و quarantining آن دسته از بازگشت از خارج از کشور. اما آنها همچنین شامل گسترش قدرت به ممنوعیت عمومی و جلسات خصوصی تظاهرات و جشن و دیگر فرم های از مونتاژ.

دولت برپا بی سابقه سرکوب مخالفان از سال 2013 زمانی که ال-Sissi به قدرت و تظاهرات غیر مجاز ممنوع شده برای سال.

اصلاحات که ال-Sissi امضا شده در جمعه همچنین اجازه می دهد نظامی دادستان برای بررسی حوادث زمانی که ارتش و ماموران پلیس موظف به اجرای قانون و یا زمانی که رئیس جمهور دستور آن را. رئیس کشور غیر نظامی و دادستان می خواهم که تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا به مسائل را به دادگاه.

اصلاح قانون نیز اجازه می دهد که رئیس جمهور به تعویق انداختن مالیات و آب و برق پرداخت و همچنین ارائه حمایت اقتصادی برای تحت تاثیر بخش است.

مجلس است که بسته بندی شده با ال-Sissi, حامیان تایید اندازه گیری در ماه گذشته.

مصر شده است تحت یک وضعیت اضطراری پس از مارس 2017 و دولت تمدید آن در اواخر ماه گذشته برای سه ماه. این قانون در اصل تصویب به رئیس جمهور گسترده تر قدرت به مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر است.

دولت گفت: اصلاحات مورد نیاز به آدرس قانونی "خلاء" نشان داد شیوع کروناویروس. مصر با جمعیت 100 میلیون دلار گزارش شده حداقل 504 مرگ و میر در میان حدود 8,500 موارد تایید شده.

تنها پنج نفر از 18 اصلاحات به وضوح مربوط به بهداشت عمومی و قدرت های جدید را می توان مورد استفاده قرار گیرد هر زمان که وضعیت اضطراری اعلام شده است دیده بان حقوق بشر گفت.

"برخی از این اقدامات می تواند مورد نیاز در بهداشت عمومی اورژانس, اما آنها نباید به سوء استفاده به عنوان بخشی از یک اصلاح نشده قانون اضطراری" گفت: جو استورک نیویورک-بر اساس گروه خاورمیانه و آفریقای شمالی با مدیر.

"توسل به امنیت ملی و نظم عمومی" به عنوان یک توجیه نشان دهنده امنیت ذهنیت است که بر Sissi را در مصر است."

در پاسخ به همه گیر مصر متوقف بین المللی مسافرت هوایی و توقیف مدارس و مساجد و کلیساها و سایت های باستان شناسی از جمله مشهور جیزه اهرام مصر. منع رفت و آمد در محل از 9 بعد از ظهر تا 6 صبح جزئی مستند است به صورت دو هفته دیگر تا پایان ماه رمضان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب