مصر به نمایندگان مجلس با رای خود در اعزام نیروهای نظامی به لیبی

قاهره - مصر پارلمان به رای جمعه به اجازه رئیس جمهور برای اعزام نیروهای نظامی به کشور همسایه لیبی اگر ترکیه-حما

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399

قاهره - مصر پارلمان به رای جمعه به اجازه رئیس جمهور برای اعزام نیروهای نظامی به کشور همسایه لیبی اگر ترکیه-حمایت نیروهای وجود دارد متفقین با U. N. حمایت دولت در طرابلس حرکت برای بازپس گیری استراتژیک شهر ساحلی سرت.

مصر مداخله را بیشتر بی ثبات کردن نفت خیز لیبی قرار داده و دو متحدان آمریکا — ترکیه و مصر — در امکان رویارویی مستقیم.

رای گیری شد و در ابتدا برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه منتقل شد اما به روز دوشنبه در یک جلسه بسته به گفته نماینده مجلس مصطفی Bakry. مجلس, نماینده, بسته بندی شده با حامیان رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi است بسیار به احتمال زیاد برای رای دادن به نفع ارسال نیروهای نظامی به لیبی.

لیبی فرو شد به هرج و مرج زمانی که یک قیام ناتو مورد حمایت در سال 2011 سرنگون دیرین دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور در حال حاضر شکاف بین دولت و شرق متحد با فرمانده نظامی خلیفه Hifter و یکی در طرابلس در غرب با حمایت سازمان ملل متحد.

این درگیری را تشدید کرده و به یک منطقه جنگ نیابتی سوخت توسط قدرت های خارجی ریختن سلاح و مزدور به کشور است.

مصر شده است حمایت est مبتنی بر لیبی نیروهای درگیر در جنگ در حالی که ترکیه پشت این نیروها در پایتخت طرابلس در غرب است. رئیس جمهور مصر هشدار داد در ماه ژوئن که هر گونه حمله به سرت یا داخلی Jufra هوا خواهد بی درنگ قاهره به مداخله نظامی که گفته می شود برای محافظت از خود غربی مرز با لیبی.

همراه با مصر Hifter نیز با حمایت امارات متحده عربی و روسیه در حالی که در علاوه بر این به ترکیه طرابلس نیروهای کمک قطر و ایتالیا. در ایالات متحده رشد کرده است به طور فزاینده ای نگران مسکو در حال رشد و نفوذ در لیبی که در آن صدها نفر از مزدوران روسی حمایت تلاش Hifter است نیروهای خود را برای تصرف طرابلس.

مصر دولتی الاهرام روزانه گزارش روز یکشنبه رای گیری در پارلمان در نظر گرفته شده بود به دستور ال-Sissi به "مداخله نظامی در لیبی برای کمک به دفاع از همسایه غربی ترکیه در برابر تجاوز است."

در هفته گذشته, el-Sissi میزبانی ده ها تن از رهبران قبیله ای وفادار به Hifter در قاهره که در آن او تکرار شده است که مصر را "نه بیکار در صورت حرکت می کند که ژست یک تهدید مستقیم به امنیت است."

لیبی در شرق مبتنی بر پارلمان نیز خواست el-Sissi به ارسال نیروهای نظامی است.

Hifter نیروهای حمله به طرابلس از U. N. حمایت دولت در مارس سال گذشته اما مبارزات انتخاباتی خود را — که تا به حال stalemated پس از رسیدن به حومه پایتخت لیبی — دچار ضربه ماه گذشته زمانی که طرابلس-نیروهای متفقین با ترکیه حمایت قرار دادند و آنها را به عقب و دست بالا را در مبارزه با.

این طرابلس نیروهای بطوریکه پایتخت فرودگاه, همه اصلی ورود و خروج به شهر و رشته ای از کلید شهرها در منطقه است. آنها تحت فشار قرار دادند در شرق تعهد را نیز تصرف سرت که Hifter در زمان اوایل این سال است.

گرفتن این شهر زادگاه قذافی را باز کردن درب برای ترکیه و حمایت نیروهای خود را برای پیشبرد و حتی دورتر به سمت شرق و به طور بالقوه را حیاتی نفت و تاسیسات پایانه ها و زمینه ها در حال حاضر تحت Hifter را کنترل کنید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن