مصر حرکت sphinxes به میدان تحریر با وجود اختلاف

قاهره—مقامات مصری روز شنبه گفت آنها منتقل چهار باستان sphinxes به میدان تحریر شلوغ ترافیک دایره در قلب قاهره.ب

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

قاهره—مقامات مصری روز شنبه گفت آنها منتقل چهار باستان sphinxes به میدان تحریر شلوغ ترافیک دایره در قلب قاهره.

باستان شناسان و دیگران به انتقاد از این حرکت ابراز ترس است که این شهر را به شدت بالا آلودگی هوا می تواند آسیب مصنوعات. طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از حرکت است ساخت راه خود را از طریق دادگاه ها.

مصطفی وزیری رئیس شورای عالی آثار باستانی گفت: sphinxes باقی خواهد ماند در داخل جعبه های چوبی تا زمان رسمی رونمایی از, بازسازی, بدون, گفته زمانی است که طول می کشد محل.

میدان تحریر بود کانون مصر 2011 بهار عربی قیام. تظاهرات ممنوع شده است و مربع بوده و تحت سنگین پلیس نظارت از سال 2013 زمانی که نظامی سرنگون یک انتخابات نیز در میان تظاهرات توده ای علیه حکومت خود.

ستون هرمی شکل سنگی کشف شده در دلتای نیل در شمال قاهره منتقل شد به میدان سال گذشته است. رم-رهبری sphinxes منتقل شدند به قاهره از جنوب شهر اقصر برای بازسازی.

رئیس جمهور Abdel-Fattah ال-Sissi که به قدرت در سال 2013 در دفاع از این حرکت اشاره به این واقعیت است که هرم و مصنوعات دیگر زینت مرکزی مربع در شهرهای غربی.

مصر در حال ساخت یک موزه جدید در نزدیکی اهرام جیزه به نمایشگاه آن میراث فراعنه. یک centrepiece از مجموعه قوی مجسمه رامسس دوم که یک بار ایستاده بود در یکی دیگر از مرکزی قاهره مربع در کنار شهر اصلی ایستگاه راه آهن.

مجسمه نقل مکان به حومه شهر در سال 2006 بیش از حفظ نگرانی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب