شب ترافیک در 405 آزادراه در غرب لس آنجلس بود به طوری پراکنده هفته گذشته که 24 سال جرالد اسمیت دوم در زمان از آی فون خود را و ثبت آن برای آیندگان.

“بنابراین هیچ کس فکر می کند من دیوانه این 6 ساعت” اسمیت گفت: تعجب در صدای خود را به عنوان او سوار به سمت جنوب اتوبان 10. به طور معمول یکی از بدترین تنگناها تبادل سختی یک دوجین ماشین ها در این نزدیکی هست.

به عنوان coronavirus نگرانی را جاروب جنوب کالیفرنیا و موارد گزارش شده از COVID-19 رسید در لس آنجلس مسافران هنوز هم رفتن به محل کار مواجه شده اند به طرز عجیبی نگران کننده پدیده: عدم ترافیک.

رایگان جریان ترافیک به نظر می رسد بیشتر یک علت عزاداری از جشن به عنوان منطقه چنگ زدن با این بیماری همه گیر. رویای ترافیک بهتر لس آنجلس مسافران می گویند نمی شامل یک سناریو شبیه به این.

تبلیغات

“در ابتدا من آن را دوست داشت” گفت: آندره مارتین, 54, او به عنوان پر او تویوتا در یک شورون در تاریخی Filipinotown قبل از رانندگی به Westside. “سپس من متوجه شدم: ‘اوه این به این معنی مردم کار نمی کند.'”

یک کمی سریع تر رانندگی به Westchester او گفت: در حال حاضر دردناک یادآوری است که بسیاری مالی مواجه هستند عدم قطعیت است.

“من احساس خوش شانس هنوز هم به کار می شود,” او گفت:. “برادر من با این نسخهها کار در تلویزیون و تولید تعطیل. همسایه ها وحشت زده آنها در حال رفتن به از دست دادن شغل خود. هر کس می ترسم.”

هر چند دیوانه کننده, L. A. را عادت مسدود شدن بزرگراه ها و شاخص های نرخ بیکاری پایین و یک اقتصاد پررونق. خالی onramps و پر از وزوز درایوهای روی 405 در مقابل نشانه هایی است که همه گیر است و در نظر گرفتن عوارض خود را.

تبلیغات

برخی از کارگران بدون پرداخت مرخصی استعلاجی در حال صرف نظر کردن از حقوق. کارگران شیفت و فرفره کارگران در حال دیدن ساعت خود را قطع. تحویل رانندگان خدمه فیلم و کامیونداران در حال از دست دادن شغل خود.

این تغییرات منعکس شده در ترافیک داده ها: میانگین رانندگی سرعت در شب سه شنبه حدود 27 درصد سریعتر از نمونه های هفته با توجه به دادهها برای بار توسط INRIX, ترافیک اطلاعات شرکت مستقر در واشنگتن است. سرعت بودند تا 11 درصد در روز پنج شنبه صبح و 18% در شب.

دیگر شهرستانها دیدم حتی بیشتر چشمگیر نتایج: در روز پنج شنبه شب در واشنگتن, دی سی, سرعت بودند تا 31%; در سان فرانسیسکو 30%; در شیکاگو 25%.

شرکت محاسبه آمار و ارقام جمع آوری شده توسط حرکت داده ها از صدها میلیون تلفن همراه در سیستم های ناوبری خودرو و تحویل ناوگان. اطلاعات ناشناس بدون نقاط شروع و یا پایان دادن امتیاز این شرکت اعلام کرد.

تعداد ساعت که رانندگان بودند در ترافیک گیر کرده در لس آنجلس-منطقه بزرگراه سقوط کرد و در حدود 100,000 روز سه شنبه و چهارشنبه در مقایسه با قبل هفته با توجه به کالیفرنیا بخش حمل و نقل, اطلاعات جمع آوری شده توسط سنسورهای تعبیه شده در اتوبان پیاده رو. تاخیر افتاد کمی کمتر در شنبه سنگین ترین ترافیک روز هفته با کاهش حدود 50000 ساعت.

هزاران نفر از لس آنجلس کارکنان که در غیر این صورت عنوان شود به کار هستند و ماندن در خانه. که شامل کارگران در توییتر سانتا مونیکا, اتاق کار, گوگل, مکان های در Playa Vista و ونیز و برخی در WarnerMedia, NBCUniversal سونی و Netflix بکشد.

این ویروس را مجبور به بسته شدن هالیوود نویسندگان اتاق فیلم و تلویزیون تولید مجموعه. عمده استعداد سازمان از جمله ICM همکاران و ایالات استعداد آژانس خواسته اند کارکنان خود را به کار از خانه.

رفت و آمد به دانشگاه بزرگ کرد بعد از UCLA, USC, کال متحده ساحل طولانی و نورتریج و پپرداین اعلام کرد یک حرکت به آنلاین-تنها کلاس. هر دانشگاه یک کارفرمای بزرگ و ترافیک آهنربا. طول معمولی هفته UCLA به تنهایی می بیند بیش از 100,000 ماشین سفر در روز است.

تبلیغات

با کارخانه های چینی عامل در حدود 40 درصد ظرفیت باربری حجم را فرو برد در دوقلو بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ. رانندگان که معمولا شاتل کالاهای وارداتی به Inland Empire انبارها و مرکز شهر راه آهن را از دست داده اند شغل خود و یا دیده خود را ساعت مدرج بازگشت.

که در کاهش ترافیک کامیون, یک فاجعه مالی برای کارگران را ترک کرده است به طور معمول ترافیک خفه جنوبی 710 آزادراه 210 آزادراه و دیگر عمده محموله در مسیرهای دور و ساکت تر.

“از 210 فقط به طور کلی دیوانه” گفت: Josiah Solis 28 ساله فارغ التحصیل و دانشجو و استاد کمکی که دیسک های بین اوکس هزار پاسادنا و کلرمونت چندین بار در هر هفته است. “این تقریبا سپر به سپر تمام رفت و آمد و هر بار پس از 3.”

روز سه شنبه گفت او “نمی رسید stop-and-go در همه” حتی اگر آن باران. علامت درست را کوتاه رفت و آمد او گفت که او کشیده به نقطه پارکینگ خود را در کلرمونت قبل از پادکست خود را به پایان رسید.

صاف کردن ترافیک و بالا بردن سرعت درایو بار نیاز به از بین بردن مراتب کمتر از اتومبیل بسیاری از رانندگان ممکن است انتظار داشت. کارشناسان تخمین می زنند که کاهش حجم وسایل نقلیه در جاده ها کمتر از 10 درصد می تواند تفاوت بین چراغ ترمز و رایگان-جریان ترافیک آنها می گویند.

چرا که حرکت ترافیک نسبتا روان در بزرگراه زمانی که تعداد ماشین کمتر از ظرفیت خط: معمولا بین 2000 و 2,400 وسایل نقلیه در هر خط در هر ساعت.

زمانی که حجم بالای آن و خطوط خود را ضربه ظرفیت ترافیک اتومبیل را متوقف کند. بنابراین صاف جریان ترافیک را می توان به عنوان طولانی به عنوان حجم ماندن در زیر ظرفیت معمولا با اختلاف کمتر از 10 درصد از اتومبیل ها در جاده ها ،

“تقریبا در هر آزادراه لین در L. A. تجارب برخی از درجه ای از این پدیده: همه چیز خوب و سپس به طور ناگهانی آن را تمام کند” گفت: Juan Matute معاون مدیر دانشگاه UCLA موسسه مطالعات حمل و نقل.

تبلیغات

مقامات حمل و نقل محلی قرار دهید که به عمل در سال گذشته زمانی که آنها تخمین زده است که کاهش اتومبیل در 110 ExpressLanes 5 درصد می تواند اصلاح بار سفر در نیمه در اوج ساعت شلوغی.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im