ادوارد هاوارد که آورده, فیلم, حمام و سرویس بهداشتی و یک حس کرامت به skid row می میرد در 63

ادوارد هاوارد بود بدن دانش آموز جمهور در تاریخ و کالج در دیترویت و رهبر جنبش حقوق مدنی که احترام کشیش مارتین ل

توسط MINERALNEWS در 11 فروردین 1399

ادوارد هاوارد بود بدن دانش آموز جمهور در تاریخ و کالج در دیترویت و رهبر جنبش حقوق مدنی که احترام کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور آورده و رادیکال فمینیست و فعال علمی آنجلا دیویس به دانشگاه.

در 1980s Howard آمد به لس آنجلس, مانند بسیاری دیگر برای فرصت های شغلی و به پایان رسید تا مدیریت یک عطر و لوازم آرایشی ضد در یک میسی فروشگاه و بعد از آن بود که یک پرستار برای تکامل افراد معلول قبل از افتادن به اعتیاد به مواد مخدر و فرود بر روی ترمز ماشین ردیف برادرش Lee Howard گفت.

با بازیابی خود در لس آنجلس ماموریت Howard پدید آمده یک بار دیگر به عنوان رهبر جامعه در این زمان فشار دادن سال های طولانی مبارزه با شهر ارائه بیش از افراد بی خانمان در skid row با شغل تعیین سرنوشت حمام و بهداشت منابع است.

هوارد که زندگی در یک ردیف ترمز مسکونی, هتل, درگذشت مارس 24 پس از مبارزه با بیماری های قلبی احتقانی. او 63.

تبلیغات

این COVID-19 همه گیر بود لنت جدید ضرورت به رهبر جامعه آورده است که فیلم و حمام و سرویس بهداشتی به skid row. برای Howard, حمام همیشه یک حقوق مدنی مسئله و موضوع درمان مردم را با احترام و عزت و دوست چارلز پورتر گفت.

"او همیشه می گفت جامعه پاسخ; چه چیزی ما فاقد هستند منابع" پورتر گفت:, و اضافه کرد که مورد علاقه خود را بیان داشت "این است فاحش و قابل سرزنش" و مورد علاقه خود را پادشاه قول "یک فرد آغاز شده است زندگی می کنند تا زمانی که او می تواند به افزایش فوق باریک محدوده خود را فردگرا نگرانی به نگرانی های گسترده تر از تمام بشریت است."

هوارد شناخته شده بود به عنوان ادی H., بازتاب رد خود را از میراث تروما و ظلم و ستم به نام که صاحبان عطا در آمریکایی های آفریقایی تبار بردگان دوستان گفت.

"او در زمان افتخار بزرگ خود را در سیاهی و آفریقایی نام; Yao (یک Akan نام از غنا با توجه به مذکر متولد شده در یک شنبه) و Akinyemi (یک یوروبایی نام از نیجریه که به معنی "شجاع یکی" گفت: Porter, که با این نسخهها کار با ائتلاف متحد شرق یک skid row جامعه پیشگیری از مواد مخدر پروژه از مدل اجتماعی Recovery Systems Inc.

تبلیغات

هاوارد بود که یک عضو از جامعه لس آنجلس اقدام شبکه Skid Row جامعه بهبود ائتلاف ترمز ماشین ردیف ائتلاف جامعه و زندگی مهم است. او نیز کار خود را در خیابان کمک رسانی وزارت. تمام موقعیت شد پرداخت نشده است.

"او یک دهنده و حتی در حال رشد" برادر خود را گفت.

او در حالی که اجتناب از مصرف اعتبار او شد که عملکرد شرکت لس آنجلس فقر بخش به عنوان یک skid row "رویایی" در راه رفتن صحبت رژه و جشنواره است.

او همچنین کمک به ارمغان بیاورد یک کار منبع به skid row برای آموزش ساکنان جامعه برای شغل. در سال 2016 Howard حمایت برای فیلم در Gladys و سن جولین جیب پارک skid row. در حالی که برخی از آنها نگران از تجمعات و ترس آنها می تواند تحریک خشونت فیلم شب ثابت می شود بسیار موفق, مقامات گفت.

"او کلید در مردم هیجان زده و مطمئن شوید که چیزهای کوچک ارائه شد مانند پاپ کورن" گفت: Alisa Orduna شهردار اریک Garcetti را مدیر سابق بی خانمان سیاست که در حال حاضر با این نسخهها کار در ظرفیت مشابه در سانتا مونیکا.

هوارد نیز فعال در اعتراض پلیس نوردد و خرده دستگیری بی خانمان در encampments و در skid row کمپین برای شکستن دور از مرکز شهر لس آنجلس محله شورا. درایو شکست خورده در سال 2017, پایان دادن به در acrimony و دادخواهی.

آن را در عرصه skid row را neverending نبرد بیش حمام و سرویس بهداشتی برای آن جمعیت بی خانمان که او ساخته شده یک ماندگار خوانده شده را علامت. او و دیگر اعضای Skid Row جامعه بهبود ائتلاف با دفتر شهردار. و در دسامبر 2017, بازخوانی نقطه a 24-hour جامعه اجرا لباسشویی حمام و دوش مرکز افتتاح شد در تریلر در skid row.

هوارد جان سالم به در توسط پسرش Darrius دختر Dejah خواهر مریم و لوئیس و برادران و داریل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب