مربیان خلاق برای خدمت به دانش آموزان با ناتوانی

Special Ed goes online

بزرگنمایی این تصویر

جسی ژانگ برای NPR

با وجود بد خو کامپیوتر, برنامه های متضاد لرزان قابلیت اتصال به اینترنت و خیره نرم افزار اشکالات دانیل Kovach کردم کل کلاس با هم چند روزهای جمعه پیش برای چت تصویری.

Kovach می آموزد ویژه آموزش و پرورش در هاپاتکونگ, N. J., و این جمعه جلسه کلاس یک جشن: آنها می خواهم آن را از طریق چند هفته اول از آموزش از راه دور.

در طول آن هفته او می خواهم خود را حفظ 8:30 صبح جلسه صبح امروز بیش از کامپیوتر او پیوستن به هر دانش آموز را IEP یا برنامه آموزشی فردی و دستکاری درس جدید با روال او به عنوان اقتباس به کروناویروس بحران است. او خسته بود.

و به این ترتیب جشن بود یک لحظه بزرگ (و یک ضربه بزرگ با دانش آموزان). او دستور داد همه را به حیوان خانگی خود را به کلاس. “همه آنها را نگه داشتن سگ خود را, خود را گربه می گوید:” Kovach. “ما تا به حال ماهی, حیوانات است. آنها خیلی هیجان زده آن را فقط یک بازی سرگرم کننده با هم.”

او نیاز است که پیروزی است.

“من بیش از 20 سال تدریس این دور شده و بیشتر به چالش کشیدن لحظه ای می گوید:” Kovach. اینترنت شده است یک برکت و رحمت و لعنت — از آن زمان به خانواده او متصل می شود اما حتی در حال حاضر سرعت اتصال است پوسته پوسته و او واقعا نتواند تماس شخصی او لذت می برد با او دوم و سوم کلاس.

در بالا از آن, او سه بچه خود را در خانه. “من فکر می کنم که همه ما معلمان افزایش یافته و به چالش کشیدن را به این کار” Kovach می گوید. “اما نیز وجود دارد بسیاری از بی خوابی شبانه بسیاری از نگرانی.”

به مدارس و آموزش منتقل شده اند حاضر یکی از بزرگترین چالش ها ارائه شده است آموزش و پرورش ویژه. حدود 14 درصد از دانش آموزان مدرسه دریافت این خدمات در آمریکا و قانون فدرال نیاز به مدارس به آنها ارائه شده است. ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده است مدارس برخی از انعطاف پذیری اما بدون نقشه راه و یا الگو برای نحوه آموزش نیازهای ویژه دانش آموزان در این دنیای جدید معلمان مجبور به نوآوری و تطبیق به عنوان آنها بروید.

“ما در حال دیدن بچه ها باید خدمات زیرا افراد خلاق بودن می گوید:” کلی گریلو ویژه آموزش و پرورش هماهنگ کننده در تعاونی خدمات مدرسه که نظارت ویژه آموزش و پرورش در دو مدرسه روستایی مناطق در ایندیانا است. او با الهام از راه های معلمان را در آغوش ابزار آشنا مانند Youtube و یا برنامه های مثل یادآوری.

یکی کاردرمانی گریلو می گوید: ارسال بسته های صفحه اصلی جزئیات راه برای گرفتن یک مداد است. موجود در تحویل: فوق العاده مداد بنابراین دانش آموزان می تواند به دنبال همراه با فیلم درمانگر پست آنلاین.

به کمک یک کلاس دوم که بی حرکت و غیر کلامی گریلو و تیم او بوده است طوفان مغزی راه او می تواند با استفاده از خانواده های هوشمند سخنران در حالی که او در خانه است. او می گوید تیم او است با تاخیر و یا حذف خدمات از هر یک از دانش آموزان خود را’ IEPs. در برخی موارد به کمک حقه بازی برنامه از دانش آموزان و معلمان هستند و حتی اتصال با آنها را در شب.

“این واقعا در واقع کاملا هیجان انگیز” گریلو می گوید. “این تغییر در واقع زمینه برای ایجاد دسترسی برای کودکان و نوجوانان معلول به مراتب فراتر از آنچه که هر کسی می تواند تصور کنید.”

و این همه تکنولوژی بالا است. برای دانش آموزان که اصلا دسترسی به اینترنت گریلو و تیم او مانند بسیاری از معلمان سراسر کشور — آیا توسل به تماس های تلفنی و پیام های متنی به عنوان به خوبی.

“قبل از این” او توضیح می دهد: “ما نمی یک فوریت به ابزار در مقابل کودکان و نوجوانان است که آنها می دانند که چگونه به استفاده از به طور مستقل برای دسترسی به یادگیری است.”

Andrea Leonardi احساس این ضرورت بیش از حد. او دستیار سرپرست برای دانش آموزان خدمات در ویلتون Conn., و هنگامی که مدارس بسته شده اول فکر کردم: “چگونه می خواهیم به نیازهای دانش آموزان معلول ؟ آنچه را که خواهید به نگاه مانند?”

فقط در چند روز او را متقاعد منطقه برای خرید نرم افزار از PresenceLearning یک شرکت که کار می کند با صدها نفر از مدارس ارائه زنده گفتار درمانی کاردرمانی و رفتار و خدمات بهداشت روان. در ابتدا Leonardi فکر منطقه خواهد با استفاده از شرکت درمانگران برای, خدمات, اما این ایده را منتقل به جای قطار ویلتون مربیان و درمانگران به استفاده از پلت فرم.

که در راه خود را به دانش آموزان می دیدن چهره های آشنا. “قبل از این من خیلی شک و تردید” Leonardi می گوید. “من چهره به چهره مربی و ایده teletherapy … مطمئن نبودم.” اما زمانی که او می دانست که او تیم خود را در انتهای دیگر از تماس های تصویری به دانش آموزان “بود که فقط بیش از حد خوب به تصویب.”

حدود 40 منطقه کارکنان از جمله گفتار و زبان آسیب شناسی شغلی درمانگران رفتاری و سلامت روان کارکنان, روانشناسان مدرسه, مدرسه و اجتماعی کارگران و ویژه-اد معلمان کردم روت بر روی پلت فرم. آن در اصل مانند یک دیجیتال با یک چت تصویری جزء ساخته شده است در راه به “gamify” فعالیت ها (مانند تاس و ریسندگی و تعداد زیادی از emojis).

اما نیز وجود دارد ابزار آشنا به استفاده از در یک جلسه درمان یا درس.

“ما بسیار خوش شانس برای زندگی در عصر دیجیتال است که ما در حال حاضر به دلیل من فکر نمی کنم ما خواهد بود قادر به انجام هر آنچه من انجام می دهند در حال حاضر و بدون آن می گوید:” کتی میلر, یک آسیب شناس گفتار و زبان در آسیاب شراب مدرسه در ویلتون. میلر شده است با استفاده از پلت فرم و می گوید او دفتر کار مجازی “توابع بسیار مشابه به چگونه من آن را انجام دهد در کلاس های درس من.”

میلر که با منطقه به مدت پنج سال در حال کار با دانش آموزان در مهارت های زبان و بیان. با استفاده از PresenceLearning او ایجاد یک تاس بازی: هنگامی که دانش آموزان رول تعدادی تاپیک مربوطه مدیره با اعداد است که دیکته صدا یا کلمه آنها در حال تمرین. زمانی که دانش آموز می شود و صدای حق به آنها می توانید با کلیک بر روی دیجیتال, مرگ دوباره سعی کنید یک کلمه یا صدا.

“بیان می شود کمی خشک در این سطح به دلیل آن را در موتور حافظه” میلر توضیح می دهد. اگر آن را به انجام بیش از یک صفحه نمایش حداقل بازی livens آن است. “هر چیزی به آن را کمی بیشتر تعاملی است.”

Leonardi می گوید که نمونه ای از چگونه معلمان در حال پیدا کردن راه های جدید برای ایجاد ابزار مناسب دانش آموزان خود را نیاز دارد. “این وضعیت ما مجبور به رها کردن همه چیز ما شناخته شده و سعی کنید به فکر می کنم در مورد چگونه ما فراموش کار ما متفاوت است.”

شادی لارنس یک آسیب شناس گفتار و زبان در دبیرستان در ویلتون می گوید او سپاسگزار برای ابزارهای جدید دیجیتال, اما او می داند که آنها نمی تواند جایگزین واقعی و چهره به چهره تماس بگیرید.

برخی از دانش آموزان اوتیسم یا اختلال کمبود توجه, او می گوید و پس از تماس با چشم و نزدیکی فیزیکی ضروری هستند به کار کرد. لارنس ارائه یک مثال سریع: هنگامی که او نشسته سمت راست در کنار یک دانش آموز او می تواند با استفاده از صدای خود را به عنوان یک ابزار آموزشی. “نرمتر صدای خود را است,” او می گوید: “بیشتر آنها توجه بیشتری به آنها گوش,” او می گوید. در کامپیوتر “تو مثل فریاد به این بلندگو و صدای خود را انعکاس از طریق خانه. این واقعا دشوار است.”

آنلاین, آن را بسیار سخت تر برای ارزیابی است که سطح توجه است. “این واقعا به چالش کشیدن زمانی که شما در حال نشستن در یک کامپیوتر روی صفحه نمایش و شما نمی دانید که آنچه آنها دنبال آن هستید.”

لارنس می گوید: با توجه چالش های آن, او را از کار کردن با او را در دانش آموزان تقویت آنچه که آموخته و تلاش برای حفظ این رابطه شخصی با آنها.

بسیاری از مربیان می گویند که ضروری است در حال حاضر: اقامت در تماس با دانش آموزان و اجازه دادن به خانواده ها می دانند که آموزش و پرورش ویژه پشتیبانی هنوز هم وجود دارد.

هر چند گاهی اوقات حتی زمانی که شما در حال انجام بهترین شما می توانید آن را احساس نمی کند به اندازه کافی می گوید دانیل Kovach ویژه معلم آموزش و پرورش در نیوجرسی.

“دانش آموزان می دانم که خود را به درس و مدرسه خود یک محل که در آن آنها را دوست داشت جایی که آنها امن که در آن آنها برای مراقبت که در آن آنها تغذیه می کند. و من یکی که فراهم می کند که برای آنها” او می گوید. “و در حال حاضر من در یک وضعیت که در آن من می توانم.”

در عید پاک یکشنبه, او می گوید: تلفن زنگ زد. او گره خورده بود تا با خانواده خود و اجازه دهید آن را به پست صوتی. این یکی از دانش آموزان خود را. در پیام او به او گفت که او بهترین معلم همیشه و این که او از دست رفته او و آرزو این coronavirus خواهد برود چرا که او می خواهد به بازگشت در مدرسه است.

آن لحظه ای خوب. “این احساس او می دانست که من هنوز اینجا که معلم خود را که قرار بود در هر نقطه.” و در راه است که او می گوید: “ما هنوز در حال آموزش یک درس است.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im