آموزش و پرورش Dept. قانون محدودیت چگونه مدارس می تواند صرف کمک های حیاتی پول

بزرگنمایی این تصویر در ماه آوریل ایالات متحده, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos صادر ارشاد نشان می دهد

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

در ماه آوریل ایالات متحده, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos صادر ارشاد نشان می دهد خصوصی مدارس باید با بهره مندی از یک نماینده به اشتراک گذاری فدرال coronavirus کمک پول است. الکس ونگ/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس ونگ/گتی ایماژ

در قانون جدید پنج شنبه اعلام کرد ایالات متحده, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos نشانه های او این است که محکم ایستاده بر قصد او برای تغییر مسیر میلیون ها دلار در coronavirus کمک پول برای K-12 مدرسه خصوصی دانش آموزان است. مراقبت عمل نجات بسته شامل بیش از 13 میلیارد دلار برای کمک به مدارس عمومی پوشش همه گیر هزینه های مربوط.

این حرکت در می آید نزدیک به دو ماه پس از وزارت آموزش و پرورش صادر بحث برانگیز ارشاد نشان می دهد که مدارس خصوصی باید با بهره مندی از یک نماینده به اشتراک گذاری از کمک های اضطراری. قانونگذاران از هر دو طرف مقابله که کمک های در نظر گرفته شده بود توزیع بر اساس چگونه بسیاری از آسیب پذیر و کم درآمد و دانش آموزان یک منطقه خدمت می کند.

در حالی که هدایت شد nonbinding پنج قانون قابل اجرا است توسط قانون است.

"مراقبت عمل خاص است همه گیر مربوط به تخصیص بودجه به نفع همه آمریکایی, دانش آموزان, معلمان و خانواده ها را تحت تاثیر coronavirus" DeVos در بیانیه ای گفت. "وجود دارد هیچ چیز در این قانون در کنگره به تصویب رسید که اجازه می دهد مناطق به تبعیض علیه کودکان و آموزگاران مدرسه خصوصی حضور و اشتغال است."

قانون جدید به مدارس دو انتخاب در مورد چگونه به صرف پول کمک:

گزینه 1: اگر یک منطقه می خواهد به صرف پول در مداخلات است که رسیدن به همه دانش آموزان — نه فقط دانش آموزان کم درآمد — آن را نیز باید پرداخت به صورت "عادلانه خدمات" مانند تدریس یا حمل و نقل برای تمام مدرسه خصوصی دانش آموزان در این منطقه است.

این است که به شدت مورد اختلاف تفسیر مراقبت عمل می کنند که نیروی عمومی مدارس برای قرار دادن صدها میلیون دلار به سمت مدرسه خصوصی خدمات. با توجه به تجزیه و تحلیل توسط آموزش موسسه سیاست این مطلب از قانون را افزایش می دهد خصوصی مدارس' به اشتراک گذاری از مراقبت در عمل دلار از $127 میلیون دلار به 1.5 میلیارد دلار.

گزینه 2: یک منطقه در عوض می توانید انتخاب کنید به تمرکز سهم خود را از مراقبت های عمل پول در دانش آموزان کم درآمد. در این صورت این امر تنها نیاز به ارائه عادلانه خدمات برای مدارس خصوصی بر اساس چگونه بسیاری از کم درآمد و دانش آموزان آن مدارس خدمت می کنند.

در حالی که گزینه دوم به نظر می رسد به نفع دانش آموزان کم درآمد, مکان عمومی, مدرسه, طرفداران می گویند این جایگزین است طاقت فرسا و بیاستفاده برای بسیاری از مناطق. برخی منابع مدارس خواهد بود از سمت چپ آنها می گویند چرا که در قانون جدید پول تنها می تواند رفتن به مدارس که دریافت فدرال عنوان من دلار در 2019-20 سال تحصیلی. اما نه همه مدارس هستند که واجد شرایط برای عنوان من کمک در نهایت آن را دریافت و با توجه به محدودیت بودجه.

طرفداران همچنین می گویند که حکومت را محدودیت های اضافی را به شدت محدود چگونه این پول می تواند صرف. برای مثال در زیر گزینه دوم پول می تواند تنها جهت کمک به دانش آموزان کم درآمد. که به معنی آن را نمی تواند به, می گویند, تمیز و ضد عفونی کردن همه از یک منطقه مدارس زیرا نه تنها دانش آموزان کم درآمد بهره مند شوند, می گوید Sheara Krvaric یک شریک با فدرال آموزش و پرورش, گروه قانون و شرکت مشاوره است که کمک می کند متحده و مدارس درک فدرال سیاست آموزش و پرورش.

"شما نمی تواند استفاده از پول برای پرداخت موجود کارکنان" Krvaric می گوید. "شما نمی تواند انجام دهد هر چیزی منطقه گسترده است. ... بنابراین این امر می تواند یک محدودیت."

Daniel A. Domenech مدیر اجرایی مدرسه Superintendents انجمن (AASA) در بیانیه ای گفت: "AASA نا امید است در ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos' دو برابر را در او ناقص ارشاد." او به نام قانون جدید "فرصت طلب پول گرفتن و استفاده همه گیر محیط زیست برای پیشبرد خصوصی سازی در دستور کار است."

در اعلام قانون وزارت آموزش و پرورش اظهار تاسف کرد که "اکثر مدارس خصوصی خدمت کم درآمد و با درآمد متوسط در جوامع در حال تحت فشار مالی با توجه به COVID-19" و این که "بیش از 100 مدارس خصوصی اعلام کرد در حال حاضر آنها را نمی خواهد بود قادر به بازگشایی پس از همه گیر و صدها نفر بیشتر مواجه هستند به سرنوشت مشابه."

تشکر. بابی اسکات دموکراتیک رئیس مجلس کمیته آموزش و پرورش هشدار داد که این قانون جدید "را ایجاد سردرگمی بیشتر در زمانی که مدارس در حال حاضر در مواجهه با چالش های بی سابقه ای."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن