ادمونتون رئیس نگران defunding خدمات پلیس برای مقابله با نژادپرستی

ادمونتون—رئیس پلیس در آلبرتا سرمایه می گوید: وجود نژادپرستی در پلیس کانادا, اما او نگران است که هر گونه کاهش د

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

ادمونتون—رئیس پلیس در آلبرتا سرمایه می گوید: وجود نژادپرستی در پلیس کانادا, اما او نگران است که هر گونه کاهش در بودجه می تواند منجر به از دست دادن افسران و برنامه های در آورده به آدرس تنوع.

تظاهرات مربوط به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که فوت زیر زانو از یک افسر پلیس سفید نامیده اند defunding از ادارات پلیس در سراسر شمال امریکا است.

ادمونتون رئیس پلیس دیل McFee گفت فلوید مرگ بود و اساسا اشتباه است و مسئول باید پاسخگو باشند.

"که توسط هر کشش از تخیل نمی تواند از خود دفاع نمی تواند توجیه شود و همه ما نیاز به گفتن نیست که اتفاق می افتد و نمی تواند اتفاق می افتد," او گفت: در زوم تماس پنج شنبه.

در حالی که McFee گفت که او معتقد است پلیس در کانادا است که پیش از این ایالات متحده آن کامل نیست.

"نژادپرستی نظاممند وجود دارد ... در هر جامعه است. من فکر می کنم ما نیاز به باز و صادقانه در مورد این که" او گفت:. "آن را در سلامت است. آن را در کودک-دلهره نتایج.

"اما این به آن معنا نیست آن را شایع است."

RCMP کمیسر برندا Lucki گفت: در رسانه ها مصاحبه این هفته که او در حال مبارزه با تعریف نژادپرستی نظاممند در پولیس ملی.

آلبرتا, معاون کمیساریای Curtis Zablocki روز دوشنبه گفت که کانادا متفاوت از ایالات متحده است و او فکر نمی کنم نژادپرستی سیستماتیک در کانادا انجام ندادی.

او گفت که نژاد پرستی است "شایع" در تمام جنبه های جامعه از جمله در خدمات پلیس.

McFee گفت که او نمی خواهم به اظهار نظر در RCMP اما اشاره او شناخته شده Zablocki برای یک مدت زمان طولانی و او دارای یک پیشینه ثابت در پلیس.

گروه هایی مانند سیاه و سفید زندگی مهم هستند خواستار policing پول به هدایت می شوید به خدمات مانند مسکن مقرون به صرفه روان-سلامت برنامه ها و جامعه-رهبری سازمان.

McFee گفت: او می داند که مردم نا امید و عصبانی اما او پیشنهاد کرد از آن زمان به گرفتن احساس برای خروج از این وضعیت.

"به عنوان یک رئیس پلیس من به طور کامل متعهد به تغییر او گفت:" اما اضافه شده به آن نیاز دارد را به سمت راست تغییر دهید.

"اگر شما پال خواستار قطع بودجه دولت و پلیس بر اساس موافقت نامه جمعی شما ... از دست دادن تمام استخدام های جدید و شما از دست دادن تمام کسانی که برنامه های" او گفت:.

"سپس شما را تبدیل به یک آژانس اجرای, دوباره, که باعث می شود حس صفر."

McFee گفت: پلیس ادمونتون خدمات برنامه های برخورد با جامعه ایمنی و رفاه خواهد بود برش چون بودجه لازم برای خط مقدم پلیس.

"شما باید به تعداد زیادی از مردم برای رفتن به تماس و شما باید به حل یک قتل و شما باید به حل یک تروریسم حادثه و شما باید به حل یک سازمان جرم و جنایت حادثه و شما باید به حل تمام خشونت و عمده جنایات املاک," او گفت:. "بنابراین شما باید یک اکثریت خود را از خدمات پلیس است که هنوز هم باید برای رفتن به تماس."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

McFee گفت: دوم قطع خواهد بود افسران که استخدام شده بودند در گذشته سه تا پنج سال به دلیل قرارداد خود را باید طی سه سال گذشته در اول را ارائه.

"ما استخدام تنوع بسیار تهاجمی به شیوه ای" او گفت:, لیست, مردم از زمینه های مختلف و همچنین افسران با درجه در کار اجتماعی و ارتباطات است.

آمار ارائه شده توسط پلیس ادمونتون خدمات از سال 2015 تا 2019 نشان می دهد بین 42 و 57 درصد از استخدام های جدید در سال در آمد از نمایندگی پس زمینه از جمله زنان و اقلیت های موجود.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب