Ebenezer کشیش رافائل وارناک وارد آمریکا مسابقه

آتلانتا - برگرد. Raphael وارناک پاستور از آتلانتا کلیسا که در آن کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور موعظه اعلام کرد

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398

آتلانتا - برگرد. Raphael وارناک پاستور از آتلانتا کلیسا که در آن کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور موعظه اعلام کرد مبارزات انتخاباتی خود برای مجلس سنای آمریکا روز پنج شنبه به چالش کشیدن به تازگی منصوب جمهوری خواه ایالت کلی Loeffler.

با او به خوبی شناخته شده منبر در Ebenezer کلیسای باپتیست وارناک بلافاصله به ارمغان می آورد برخی از دموکراتیک قدرت ستاره به نژاد — نوعی که به نظر می رسید پس از تبخیر سابق فرمانداری نامزد استیسی آبرامز کاهش یافته است به آن را وارد کنید در سال گذشته است.

وارناک خود را اعلام کرد اجرای در وب سایت کمپین تصویری آغاز می شود که در یارانه ساوانا پروژه مسکن که در آن او زندگی می کردند به عنوان یک کودک.

"تلاش خانواده ها در سراسر گرجستان آن را سخت تر از من در آن آزاد" وارناک گفت: امیدوار کننده برای کمک به چنین خانواده ها با بالا بردن مسائل مانند مراقبت های بهداشتی و کارگر پرداخت.

"من همیشه فکر می کردم که من تاثیر متوقف نمی شود در کلیسای درب; که در واقع جایی که از آن شروع می شود," او گفت:. "من عاشق این کشور است. من معتقدم آنچه که باعث می شود امریکا آنقدر بزرگ است که ما همیشه به حال یک مسیر به آن بیشتر است."

Loeffler منصوب شده توسط رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ به جای سه دوره مذاکرات بهداشت ، جانی Isakson که پا را در ماه دسامبر به دلیل متزلزل سلامت. یک بازرگان ثروتمند و سیاسی تازه کار, او در حال حاضر باید از صندلی در ماه نوامبر در انتخابات ویژه در دو سال باقی مانده از Isakson کند.

گرجستان دیگر مجلس سنا صندلی نیز در انتخابات با حزب جمهوری خواه ایالت دیوید پردو به دنبال یک دوم. چشم انداز دو ایران-برگزار می شود کرسی که برای grabs در نوامبر ساخته شده است که دولت یک میدان نبرد سیاسی که در آن جمهوری خواهان هنوز هم تسلط اما دموکرات ها بوی فرصت به عنوان حومه رای دهندگان زنان و حرکت به دور از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ایران.

مسابقه Loeffler صندلی بود درهم چهارشنبه هنگامی که Rep. داگ کالینز شروع به پریدن کرد. شمال شرقی گرجستان جمهوری خواه اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود در فاکس نیوز, جایی که او ساخته شده است مشخصات ملی دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. Loeffler نیز ابراز پشتیبانی قوی برای مغلوب ساختن پیشی جستن از او قرار ملاقات و حمایت کمپ ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته و آمریکا اتاق بازرگانی است.

وارناک سوم دموکرات برای پیوستن به مسابقه. همچنین در حال اجرا هستند و اد Tarver سابق دادستان فدرال که در خدمت به عنوان U. s. دادستان گرجستان جنوبی منطقه تحت ریاست جمهوری باراک اوباما و مت لیبرمن پسر سناتور سابق و نامزد معاونت ریاست جمهوری جو لیبرمن.

تحت گرجستان زمان انتخابات ویژه راه اندازی بیشتر نامزدها که اجرای بیشتر شانس ژانویه 2021 رواناب بین دو finishers مورد نیاز است که اگر نامزد دریافت اکثریت آرا در ماه نوامبر. دولت و مجلس دیوید Ralston یک دیرین Collins, دوست, دوست هل دادن یک قانون است که نیروی حزب مقدماتی است. کمپ تهدید به وتو که پیشنهاد شد و آن را به یک دولت خانه کمیته پنج شنبه صبح و کاهش شانس خود را از حرکت رو به جلو.

وارناک از دو شبان وارد وزارت در سنین پایین. پس از فارغ التحصیلی از Morehouse College او خدمت کرده در کلیساها در بیرمنگام آلاباما; نیویورک و بالتیمور قبل از تبدیل شدن به Ebenezer ارشد پاستور در سال 2005 زمانی که او بود 35.

وارناک نشده خودداری از سیاست در Ebenezer که در آن مارتین لوتر کینگ, Sr. و پسرش نقش های کلیدی در جنبش حقوق مدنی. وارناک میزبانی ادیان نشست تغییرات آب و هوایی در کنار معاون سابق رئیس جمهور گور و دفاع و پشتیبانی اصلاحات به کشور سیستم عدالت کیفری. در سال 2015 او در نظر گرفته شده در حال اجرا برای سنا در برابر Isakson قبل از تصمیم گیری در برابر آن.

سه دموکرات ها در حال به چالش کشیدن پردو در دیگر مسابقه: 2017 کنگره نامزد جان Ossoff سابق کلمبوس شهردار ترزا تاملینسون و 2018 نامزد معاون فرماندار سارا Riggs Amico.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب