عید پاک گردباد کشتن حداقل 6 باعث آسیب در چندین ایالت های جنوبی

طوفان شدید جاروب در سراسر خیلی از جنوب شرقی ایالات متحده روز یکشنبه تخم ریزی یک سری از گردباد که به کشته شدن ح

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

طوفان شدید جاروب در سراسر خیلی از جنوب شرقی ایالات متحده روز یکشنبه تخم ریزی یک سری از گردباد که به کشته شدن حداقل شش نفر در می سی سی پی و باعث آسیب در بخشی از شمال لوئیزیانا و آلاباما.

این گردباد شد بخشی از یک گروه از آب و هوایی شدید از رودخانه می سی سی پی به سواحل شرق با توجه به خدمات ملی آب و هوا.

حداقل شش نفر در, می سی سی پی که در آن گزارش های اولیه گفت که یک دوجین یا بیشتر گردباد لمس کردن, با توجه به آسوشیتد پرس.

"این است که چگونه هر کسی می خواهد برای جشن عید پاک" می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز گفت: اواخر روز شنبه اعلام وضعیت اضطراری به دلیل طوفان های.

"همانطور که ما تأمل در مرگ و رستاخیز در این یکشنبه عید پاک ما ایمان است که ما تمام خواهد شد افزایش هم" Reeve گفت. "به مردم می سی سی پی می دانم که شما به تنهایی نیست. دولت و ما اولین پاسخ دهندگان در حال کار در سراسر ساعت و نمی خواهد استراحت تا زمانی که این است."

هزاران نفر در می سی سی پی از دست رفته برق خدمات به عنوان طوفان قطع خطوط برق.

گرگوری میشل, مدیر اجرایی, می سی سی پی مدیریت اضطراری آژانس گفت: مرگ و میر رخ داده در نزدیکی ایالت لوئیزیانا خط با یک نفر کشته در Walthall شهرستان در دو لارنس کانتی و سه در Jefferson Davis County است.

"ما تا به حال تعدادی از خانه های تلفن همراه است که نابود شدند. ما تا به حال تعداد زیادی از وسایل نقلیه است که آسیب دیده بودند" او گفت:.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به آسیب های متعدد گسترش در سراسر این استان ها" میشل گفت. "ما قطعا امیدواریم که ما نمی خواهد هر گونه مرگ و میر, اما ما نمی دانیم که در حال حاضر است."

قبل از طوفان می سی سی پی چندین گردباد گزارش شده در جنوب لوئیزیانا که در آن وجود دارد هیچ گزارش فوری از آسیب های جدی اما هزاران نفر از ساکنان نیز بدون برق بودند AP گزارش.

به عنوان بسیاری از 300 خانه هایشان آسیب دیده در طوفان در اطراف Monroe, La., جیمی مایو, شهردار این شهرستان گفت: KNOE-تلویزیون.

"به لطف خدا گزارش های اولیه نشان می دهد تنها چند جراحات جزئی"
مایو توییتی. "دعا برای شهر ما! بسیاری از همسایگان و دوستان دچار آسیب فاجعه بار."

در مونرو فرودگاه منطقه ای که در آن بادها تا 69 کیلومتر در ساعت ثبت شد جانبداری بود محروم کردن ساختمان ها و پراکنده در سراسر باند فرودگاه باعث لغو پروازها.

در جای دیگر در parishes از دسوتو و وبستر در شمال غربی لوئیزیانا وجود دارد گزارش ده ها تن از خانه های پایدار آسیب می رساند.

وجود دارد همچنین تخریب از طوفان و مشکوک گردباد در آلاباما با توجه به AL.com. یک کلیسا سقف و برج کلیسا آسیب دیده بودند با رعد و برق در Morgan County, Alabama, Eddie هیکس مدیر شهرستان را مدیریت اضطراری آژانس به این روزنامه گفت سایت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب