عید پاک گردباد تهدید به شمار ایمنی معضل در طول همه گیر

BIRMINGHAM, علا. - تهدید قوی ویرانگر و مخرب آب و هوا در عید پاک را مطرح کرد دو لبه ایمنی معضل برای جنوبی جوامع

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399

BIRMINGHAM, علا. - تهدید قوی ویرانگر و مخرب آب و هوا در عید پاک را مطرح کرد دو لبه ایمنی معضل برای جنوبی جوامع تصمیم گیری چگونه به حفاظت از ساکنان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

شیوع شدید رعد و برق بود و به احتمال زیاد یکشنبه از لوئیزیانا از طریق Tennessee Valley آب و هوا خدمات ملی گفت. بیش از 4.5 میلیون نفر زندگی می کنند در منطقه ای که در آن خطرناک آب و هوا بود به احتمال زیاد از جمله بیرمنگام و جکسون می سی سی پی طوفان مرکز پیش بینی گفت: در وب سایت خود را.

خدمات ملی آب و هوا در جکسون گفته ساکنان به بند امکان طولانی مدت, گردباد, gusts باد تا 70 مایل در ساعت (113 متر) و توپ تنیس-اندازه تگرگ از طریق پنج شنبه شب. امواج طوفان گاه با lulls می تواند همچنان به اوایل روز دوشنبه به اندازه 3 اینچ (8 سانتی متر) از باران امکان پذیر است.

"این می تواند یکی از ما بزرگتر حوادث ما تا به حال در یک مدت زمان طولانی در اطراف در اینجا. این را جدی بگیرد" سرویس آب و هوا پیش بینی Gary Goggins گفت: در یک جلسه مطبوعاتی پخش در Facebook live از آژانس بیرمنگام-دفتر منطقه.

شدید و رعد و برق شروع به فوران شنبه در تگزاس به عنوان یک کم فشار سیستم بر باد از جنوب غرب قریب ناپایدار درجه به سمت جنوب شرق است.

به دنبال حفاظت از خشونت آب و هوا در طول coronavirus همه گیر می تواند یک چالش در حال حاضر برای برخی از.

با بسیاری از کلیساها داشتن به پایان رسید سنتی سرپوشیده خدمات به دلیل ویروسی شیوع جماعت برنامه ریزی برای برگزاری خدمات آنلاین و یا درایو در عبادت که در آن مردم نشستن در وسایل نقلیه که در حال بد را به در یک گردباد. برخی از کلیساها اعلام کرد که آنها در حال حرکت بودند تا عید رانندگی در خدمات به شنبه بعد از ظهر به دلیل تهدید.

جامعه پناهگاه طوفان ارائه شده مشکل دیگری است.

اگر چه پیش بینی و آلاباما وزارت بهداشت به مردم توصیه می شود به دنبال حفاظت در پناهگاه طوفان اگر در مواجهه با امکان مقدس برخی از جوامع با استناد به COVID-19, waffled در مورد اینکه آیا برای باز کردن پناهگاه در روز یکشنبه.

در یک پیام ویدیویی ارسال شده در شهر Facebook صفحه در روز جمعه الکساندر شهردار توماس Spraggins گفت: ساکنان مرکزی آلاباما شهر نیاز به پیدا کردن یک محل امن خود به خود از ساختمان های عمومی نمی شود باز به عنوان پناهگاه به دلیل coronavirus.

"من دعا برای همه امن و مبارک عید پاک" او گفت:.

بیانیه ای از پلیس در روز شنبه گفت: پناهگاه خواهد بود باز با حرارت چک انجام و دستکش و ماسک های ارائه شده به هر کسی وارد.

تصمیم گیری اولیه در برابر باز کردن پناهگاه در تقابل با یک پیام از رژیم صهیونیستی. کی Ivey.

"هر دو سرویس ملی آب و هوا و وضعیت بهداشت عمومی اداره یادآوری Alabamians که استفاده از پناهگاه ها و منابع دیگر را مسبوق به سابقه باید نیاز بوجود می آیند" Ivey در بیانیه ای گفت شنبه.

می سی سی پی سازمان مدیریت اضطراری با ارسال یک صدای جیر جیر شنبه گفت: پناهگاه باز خواهد بود. آن را تشویق ساکنان ورود به پوشیدن ماسک, استفاده از ضد عفونی کننده دست و اقامت 6 فوت (2 متر) از هم جدا.

طوفان قوی پیش از آن در هفته باعث آسیب در میانه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب