اوایل سرشماری درب ضربه زدن به گسترش به هاوایی و پورتوریکو و دیگر مناطق

بزرگنمایی این تصویر اداره آمار کارگران مجموعه شروع به ساخت و در شخص بازدیدکننده داشته است در تاریخ 3

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اداره آمار کارگران مجموعه شروع به ساخت و در شخص بازدیدکننده داشته است در تاریخ 30 ژوئیه به خانواده هایی که هنوز پر 2020 سرشماری فرم در هاوایی, داکوتای شمالی, پورتوریکو و برخی مناطق دیگر کشور است. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

اگر کسی در خانواده شما است نه پر کردن یک 2020 سرشماری فرم در عین حال, شما ممکن است پیدا کردن یک نقاب کارگر از اداره آمار ایالات متحده در خارج از درب جلو شما به زودی.

که می تواند به عنوان به زودی به عنوان جولای 30 برای مردم ساکن در هاوایی, داکوتای شمالی, پورتوریکو و برخی مناطق دیگر کشور اداره چهارشنبه اعلام کرد.

با شیوع کروناویروس در ادامه به تاخت و تاز بسیاری از نقاط ایالات متحده اداره گرفته شده در یک رویکرد مرحله به مرحله به بزرگترین و گران قیمت ترین میدان عمل برای قانون اساسی موظف تعداد سرانه هر فرد در زندگی در آمریکا

از شنبه تقریبا چهار از 10 خانه در سراسر کشور هنوز شرکت کننده در تعداد یا آنلاین از طریق تلفن و یا از طریق پست الکترونیکی.

برخی از نقاط کشور در حال گرفتن زودهنگام در فرد بازدیدکننده داشته است قبل از این در سراسر کشور اجرای درب ضربه زدن مجموعه Aug. 11.

دیگر مکان های که برای پیوستن به اداره مرحله سوم از درب ضربه توسط در تاریخ 30 ژوئیه شامل قسمتهای:

  • مرکزی کلرادو
  • western Connecticut
  • ایلینوی شمالی
  • شمال غربی ایندیانا
  • ایندیاناپولیس منطقه مترو
  • بسیاری از ماساچوست
  • بسیاری از مریلند
  • نیوجرسی مرکزی
  • بوفالو n. y. منطقه مترو
  • شمال شرقی اوهایو
  • غرب پنسیلوانیا
  • این Harrisburg, Pa. منطقه مترو
  • غربی واشنگتن
  • شرقی ویسکانسین

در حالی که این بار در یک دهه دولت در ورزش است که تا حد زیادی کردن رادار های بسیاری را در مکان های عمومی, نتایج سرشماری در حال انتظار برای یک outsized تاثیر بر زندگی روزمره در آمریکا برای دهه آینده. دولت جمعیت تعداد تعیین شده از طریق سرشماری استفاده شده است برای apportion سهم خود را از کرسی در کنگره رای در کالج انتخاباتی و حدود 1.5 تریلیون دلار در سال در مالیات فدرال دلار که پرداخت برای مدیکر پزشکی و دیگر خدمات عمومی است.

پس از همه گیر مجبور اداره به عقب راندن شروع در شخص مصاحبه با بی توجه خانواده ها ممکن است از آن شروع به ارسال درب سینه پنج شنبه برای اولین مرحله از عملیات را پوشش می دهد که آیداهو, مین, و, غرب ویرجینیا و همچنین بخش هایی از جنوب شرقی لوئیزیانا شمالی میسوری و شمال غربی اوکلاهما.

در جولای 23, درب ضربه توسط است برای شروع در قسمت شرقی کانکتیکات جنوب ایندیانا بسیاری از کانزاس پنسیلوانیا مرکزی و شمال ویرجینیا در اطراف شهر کریستال پلاس در تاکوما بشویید. و مناطق اطراف آن.

اداره را به مقامات می گویند تمام این مکان انتخاب شد عمدتا بر اساس تدارکات از جمله این که آیا آن را به اندازه کافی امن برای کارگران به سعی کنید به رفتار اجتماعی فاصله مصاحبه های خارج از خانه های مردم و اگر این دفتر می تواند عرضه به اندازه کافی ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و دستکش به حوزه های محلی و کارکنان.

این دفتر قصد دارد به جمع آوری پاسخ از طریق پایان ماه اکتبر.

اما هنوز معلوم نیست دقیقا زمانی که آن را به ارائه نتایج حاصل از شمارش است.

در حال حاضر تحت قانون فدرال, آخرین وضعیت تعداد جمعیت با توجه به رئیس جمهور توسط Dec. 31. به دلیل همه گیر این اداره را به مقامات خواسته اند کنگره به تصویب چهار ماه الحاقات به خود مهلت دارند.

اگر چه تا کنون تنها دموکرات ها در مجلس نمایندگان و سنا معرفی شده اند صورتحساب برای تمدید مهلت دفتر رسمی بالا برای تعداد باقی مانده خوش بینانه است که قانونگذاران در هر دو طرف راهرو درک نیاز به زمان بیشتری برای پردازش های جدید داده های سرشماری.

"آن را به عنوان هر چند برخی از بخشی از یک حزب است و شدیدا در مقابل آن" آل Fontenot, دانشیار مدیر برای سال 2020 سرشماری گفت: در اوایل این ماه در طول یک پنل آنلاین برگزار شده توسط انجمن جمعیت آمریکا است. "به نظر می رسد آنها فقط باید آن را در سمت راست لایحه با محدودیت های متصل به آن را دریافت کنید و از آن گذشت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن