'هر روز آن را بیشتر و بیشتر': هوستون بیمارستان باعث می شود اتاق COVID-19 افزایش موارد

بزرگنمایی این تصویر پزشکی کارگر پیاده گذشته یک ردیف از آمبولانس پارک شده در خارج از هوستون متودیست ب

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگر پیاده گذشته یک ردیف از آمبولانس پارک شده در خارج از هوستون متودیست بیمارستان در 22 ژوئن. بیمارستان درمان فعلی افزایش COVID-19 موارد است. Callaghan O'hare/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Callaghan O'hare/ایسنا

بیمارستان در تگزاس هولناک توسط coronavirus بیماران. روز دوشنبه دولت گزارش تقریبا از 6000 نفر در بیمارستان بستری با COVID-19. که یک رکورد به عنوان موارد سنبله پس دولت بازگشایی میله, رستوران ها و فروشگاه ها در اوایل ممکن است. از آنجا که این آخرین افزایش تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به تازگی معکوس بازگشایی بسته شدن میله و برش رستوران ظرفیت.

هوستون متودیست بیمارستان — گل سرسبد بیمارستان هوستون متودیست سیستم — به اندازه کافی تخت می گوید روبرتا شوارتز که دارای چندین سمت های اجرایی در بیمارستان از جمله رئیس افسر نوآوری. اما این دلیل است که او ساخت اتاق در هزینه خدمات دیگر.

"اگر شما نگاه در بیمارستان آنچه در آن به نظر می رسد و احساس می کند مانند در اینجا در حال حاضر است که هر روز من پاکسازی یکی دیگر از واحد و من با قرار دادن در COVID بیماران," او می گوید. او می گوید که او دیده است یک چشم انداز مثبت در مورد در بیمارستان پس فقط پس از روز یادبود.

در اینجا گزیده ای از شوارتز صبح Edition گفتگو.

در ساخت اتاق برای COVID-19 بيمار

بنابراین زمانی که ما در نقطه که در آن حجم COVID شد پایین ما قادر به باز کردن بسیاری از خدمات دیگر. و آنچه ما در بر داشت هنگامی که ما باز کردن بسیاری از خدمات ما این است که بسیاری از مردم در حال انتظار برای زمان بسیار طولانی به دنبال مراقبت های پزشکی و آنها بسیار بیمار است. و بنابراین ما قادر به درمان بسیاری از این بیماران هر دو در کلینیک ها و بیمارستان است. ... ما نوع نگاه در هر یک از دیگر و گفت: ما نباید هرگز این کار را دوباره. ما هرگز نباید همه از خدمات ما چون آن را مضر به سلامت هوستون. آن را خطرناک برای مردم به صبر به دنبال نیاز به مراقبت.

و پس چه شده است بسیار سخت است که دیروز ارسال کردن و در عین حال یکی دیگر از سری از یادداشت ها و بسته کردن خدمات بیشتر به این دلیل که ما هیچ چاره ای چرا که ما مجبور به انتقال واحد به COVID به مراقبت از مردم است. بنابراین آیا ما باید تخت? بله. خوشبختانه در این مرحله ما نه تا به حال قرار داده تا چادر و یا بیمارستان اما هر روز آن را بیشتر و بیشتر.

در دیدن فیلم ها و تصاویر از سراسر تگزاس از مردم در میله و اجتماعی فاصله

از یک سو بسیاری از مردم بر این باورند که این واقعیت است که آنچه شما در حال شنیدن ساخته شده است و یا غلط است و من می خواهم به همه آنها را و راه رفتن آنها را از طریق یک ICU برای دیدن و تخمگذار در کنار انتوبه و یا دیدن یک 26 ساله با بیماریهای همراه که تخمگذار در تخت بیمارستان به مدت 14 روز در یک انتوبه دولت و می گویند "این است که بسیار واقعی است."

وجود دارد کمی از رولت روسی. شما می تواند خوب و گلو درد و راه رفتن را از طریق این. و یا شما می تواند در نهایت در یکی از واحدهای. و شما نمی دانید که یکی از شما خواهد بود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب