خشکی ناگهانی بادها عوامل مرگبار در چین آتش سوزی جنگل

پکن - مقامات چینی می گویند شرایط خشک درجه حرارت بالا و یک تغییر ناگهانی در جهت باد همه منجر به مرگ 19 نفر در ی

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

پکن - مقامات چینی می گویند شرایط خشک درجه حرارت بالا و یک تغییر ناگهانی در جهت باد همه منجر به مرگ 19 نفر در یک آتش سوزی در جنگل کوهستانی در جنوب غربی چین است.

رسمی شین هوا اخبار آژانس گفت: اواخر روز سه شنبه که هزاران نفر از آتش نشانان هنوز مبارزه با آتش سوزی در نزدیکی شهر Xichng در استان سیچوان.

یکی دیگر از سه نفر در شرایط با ثبات پس از رفتن را از دست رفته اوایل روز شنبه با 18 آتش نشان و راهنمای خود را که بدن شد و بعد از آن یافت می شود.

Li Jun, سیچوآن بالا, رسمی, شد, به نقل از به نقل از تابناک که این منطقه رفته بود 20 روز متوالی بدون باران با دمای 31 درجه سانتیگراد (88 فارنهایت) در روز دوشنبه و باد باد در 20 متر (65 فوت) در هر ثانیه است. "همه این عوامل کمک به توسعه سریع آتش" در این گزارش است.

همراه با مبارزه با شعله های آتش و تخلیه ساکنان تقویت نیز مستقر شده اند برای محافظت از زیرساخت های کلیدی صنعتی از جمله نفت گاز ذخیره سازی و توزیع ایستگاه دو ایستگاه گاز, چهار, مدارس دو میراث فرهنگی و سیچوآن بزرگترین انبار شین هوا گفت. بیش از 18000 نفر در سه شهرهای نزدیک منتقل شده اند به ایمنی آن را گفت.

تقریبا دقیقا یک سال پیش در همین منطقه یک شبیه فروغ کشته شدن 27 آتش نشانان و سه یاران.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب